Hakutulokset

  1. D

    Euran seutu

    Moikka, Itsellä on kaksi poikaa kohta 6 ja 4v. Ja ystävät on vuosien vieressä kadonneet kun ovat muuttaneet kauemmas. Ja nyt kaipaisin uusia ystäviä joiden kanssa jutella, kahvitella, shoppailla, mennä vaikka elokuvateatteriin tai teatteriin. Joten ota yhtettytä jos on pikkasenkaan tarvetta...
  2. D

    Facebook - Estä tältä käyttäjältä tämä sovellus - palautus?

    Eli otsikosta se jo selviääkin, kun on vahingossa painanut tätä hitsin painiketta, että estä tältä käyttäjältä tämä sovellus. Mistä tämän saa peruttua? Olen jo parisen viikkoa yrittänyt löytää mutta ei. Osaisko joku auttaa?
  3. D

    Mitä rokkoa tai tämä on

    Siis meidän kahdella lapsella on nyt Tälläisiä näppylöitä. Ne on vaan paikotttaisia. Ei kuumetta muuten leikkiviä. Onko kenelläkään hajua mitä nää vois olla?[img border="0" src="http://kotisivu.dnainternet.net/tkarvonen/rokko%20004.JPG]
  4. D

    Synnytysjälkeinen masennus ja Pyhäjärvi-seutu

    Moikka, Olen väsännyt yhdessä Äimä ry:n kanssa Pyhäjärviseudun vertaistukiryhmää Euran Mannilan kylään. Itse olen vaikeaan synnytyksen jälkeiseen masennukseen sairastunut ja toipumassa koko ajan sairaudestani. Eli minulla on pahin takana. Jonka takia ryhmää tänne tein, koska ihan lähellä ei ole...
  5. D

    facebook ja synnytyksen jälkeinen masennus

    Olen perustanut synnytyksen jälkeisten masennuksen kokeneille ja kokeville ryhmän Facebookkiin, eli sinne saa tulla. Perustaja, eli minä, kärsin itse siitä. Eli kokemusten vaihtoon lähinnä sen perustustin, vaikka äimäkin tietysti on, mutta ei kai liian vähän apua tähänkään voi antaa.
  6. D

    Huhtikuu -06 vauvat Ketä on perustaja?

    Eli kerho "Huhtikuu -06 vauvat" , ketä on perustaja, että voisi kerhoon liittyä?
  7. D

    Miten selvisitte, kun lapsi tuli teholta kotiin?

    Eli siinä se kysymys olikin. Eli miten selvisitte ajasta kun lapsi tuli teholta kotiin? Olitteko te vaan kun kaikki oli ns. ohi, niin onnellisia, vai oliko teillä samanlaista paniikkia, kun itsellä pelkäsitte, että mitä seuraavaksi. Kysymys on nimenomaan niiltä vanhemmilta, kenen...
  8. D

    kerhoihin salasanan vaihto

    Eli siinä se otsikossa sitten onkin se kysymys. Miten te olette saaneet kerhoihin vaihdettua salasanaa, koska itse en siinä onnistu.
  9. D

    Sappirakon poisto ja raskaus

    Sellaista olisin kysynyt onko keneltäkään leikattu raskaus-aikana sappirakkoa? Itsellä on rv22 ja perjantaina olisi tuo tähystysleikkaus. Leikkaus on pakollinen, koska viikossa noita oireita oli 5, eikä Litalginit auta ja ennen kuin tulehtuu. Ja olisin halunnut kokemuksia tästä, koska pelottaa...
  10. D

    Espoo

    Hei! Olen 38-vuotias äiti ja asun Espoossa. Poika on 5 kk. Kaipaisimme seuraa vaunulenkille, kahville, shoppailemaan ja vaikka kuntoilemaan esim. punttisalille. Yksikseen tulee niin huonosti lähdettyä mihinkään joten seura tekisi kyllä ihan terää. En ole mikään superäiti ja lapsi on...
  11. D

    ohje??

    tiikerikakun ohje hukassa. onko kenelläkään tai linkkiä?? en ensi hätään itse löytänyt.. kiitos! :flower:
  12. D

    Minkä ikäsiä ootte olleet sterilisaatioon mennessänne?

    Ite oon 28v ja ollaan vakavasti miehen kanssa harkittu että mulle tehään sterilisaatio nyt kunnes tää vitonen syntyy.Lapsia meillä on tällä hetkellä tosiaan neljä ja vitonen tuloillaan,vanhin lapsista on nyt 6v3kk (tarkasti ;) ).Ja nyt kyllä tuntuu todellakin että enää en kyllä jaksais,tuntuu...
  13. D

    Espoolaiset nuoret äidit!!

    Tervetuloa postituslistallemme osoitteeseen: http://groups.yahoo.com/group/espoonnuoretaidit/
  14. D

    Missä käydä 6-vuotiaan kanssa?

    Hei, Mitä mahdollisia kivoja tapahtumia ja harrasteita löytyisi minne voisi 6-vuotiaan tyttären ottaa mukaan? Taide, musiikki ja kaikenlainen liikunta kiinnostaisi ja ottaisin mielelläni tyttären mukaan mutta onko tällaisia tapahtumia jossain päin Helsinkiä (varmasti on), missä ja milloin...
  15. D

    Espoolaiset nuoret äidit

    Espoolaiset äidit, odottajat ja kuumeilijat Tervetuloa postituslistallemme osoitteeseen: http://groups.yahoo.com/group/espoonnuoretaidit/ Meitä on kasassa jo mukava joukko, mutta uudet jäsenet ovat aina tervetulleita :) Tämän hetkinen ikähaarukka on 19 v- 26 v, mutta sekä tätä nuoremmat että...
  16. D

    oliskos messenger kamuja

    olen 21v ja naimisissa, 2v poika ja 3kk tyttö. olis kiva saada vaikka messenger kavereita ja höpöttää niitä näitä :) ja etelä-suomesta ollaan.

Yhteistyössä