Hakutulokset

  1. L

    tykkää ja voita tuotteita joka viikko!

    KOHTA ARVOTAAN TUOTEPAKETTI!! TULE TYKKÄÄMÄÄN, TYKKÄÄMÄLLÄ OSALLISTUT ARVONTAAN!! TUOTTEITA ARVOTAAN JOKA VIIKKO!!! https://www.facebook.com/annaleenapieskaoriflame
  2. L

    Tule mukaan oriflame tiimiini!! <3

    Moikka! Työskentelen Oriflamella ja etsin tiimiini uusia Oriflame-edustajia. Mikäli sinua kiinnostaisi lisätulot, ilmainen kosmetiikka, oppia uutta meikkauksesta ja ihonhoidosta, terveys ja hyvinvointi, olet oikea tyttö tiimiini. Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää, laita minulle meiliä...
  3. L

    Tule mukaan oriflame tiimiini!! <3

    Moikka! Työskentelen Oriflamella ja etsin tiimiini uusia Oriflame-edustajia. Mikäli sinua kiinnostaisi lisätulot, ilmainen kosmetiikka, oppia uutta meikkauksesta ja ihonhoidosta, terveys ja hyvinvointi, olet oikea tyttö tiimiini. Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää, laita minulle meiliä...
  4. L

    Tule mukaan oriflame tiimiini!! <3

    Moikka! Työskentelen Oriflamella ja etsin tiimiini uusia Oriflame-edustajia. Mikäli sinua kiinnostaisi lisätulot, ilmainen kosmetiikka, oppia uutta meikkauksesta ja ihonhoidosta, terveys ja hyvinvointi, olet oikea tyttö tiimiini. Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää, laita minulle meiliä...

Yhteistyössä