Hakutulokset

  1. M

    Milloin hakeutua lääkäriin/gynelle?

    Tilanne on siis semmoinen että lopetin mercilon pillerit joulukuussa 2014. Siitä lähtien ollaan menty ilman ehkäisyä. Ensimmäiset menkat/tyhjennysvuoto tuli normaalisti pillerien lopetuksen jälkeen, sitten on ollut hieman epäsäännölliset mutta nyt on viimeksi menkat olleet kesäkuun alussa. Nyt...
  2. M

    Tatuointi ja kookosöljy?

    Tässä aloin mietiskelemään että passaako tatuointiin laittaa kookosöljyä helosanin sijaan? Onko teillä kokemuksia kyseisestä mömmöstä tatuoinnin paranemisaikana :D
  3. M

    Viivanpaikkako?

    Tyhmä kyselee että kuinka viivanpaikka tulkitaan? Eli testiviivan paikalle tuli ikäänkuin valkea viiva joissa sivuilla ihan ministi punertavaa. :D
  4. M

    Auton lämmitys ajastimen käyttö??

    AJASTINKELLO MEK. ULKOK Mulla on siis tuo linkin mukainen ajastin mutta en osaa käyttää sitä :D missä asennossa sen pitää olla jos haluan sisätilalämmittimen huutamaan klo 7 aamulla?
  5. M

    iphone 6 vai Galaxy s5??

    Uutta luuria olen hankkimassa ja haluaisin kuulla teidän mielipiteitä näistä malleista. Nykyinen puhelin galaxy s4. Plussia ja miinuksia kehiin! :)
  6. M

    Millä viikolla aikaisimmat plussat?

    Kysymys otsikossa + mitä oireita ennen plussaa? Mulla on suuri luulo että on pikku äksidentti käynyt pillerien kanssa ja raskaus kuumotukset kutittelee. N. viikon ajan on ollut hieman lämmöt koholla sekä pahoinvointia. Huomenna kuuluis kuukautisten alkaa mutta saa nähdä kuinka käy! :confused: :)
  7. M

    Millä viikolla aikaisimmat plussat?

    Kysymys otsikossa + mitä oireita ennen plussaa? Mulla on suuri luulo että on pikku äksidentti käynyt pillerien kanssa ja raskaus kuumotukset kutittelee. N. viikon ajan on ollut hieman lämmöt koholla sekä pahoinvointia. Huomenna kuuluis kuukautisten alkaa mutta saa nähdä kuinka käy! Ehkä eksyn...

Yhteistyössä