Hakutulokset

  1. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Piinaa piinaa... Eilen töissä pientä ruskehtavaa vuotoa ja sitten ei mitään. Raskaustestiä en ees tehny tänä aamuna, suututti niin eilinen tuhruvuoto. Mie oon jo sen opaut 10 testiä tehny ja murheita ja pettymystä vaan. V...tti maksaa eilen yli 3 tonnin laskuki tästä kaikesta. Tsemppiä...
  2. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Aarg! Negaa näytti tänäki aamuna, mut menkat ei oo viel alkanu. Jospa mie kuulun niihin joilla testi näyttää pp18 vasta plussaa ja saan kärvistellä siihen saakka, I hope so! Eukkol Mulla oli kans lutinukset ja mulla sotki ne ihan älyttömästi ja pari kertaa sormilla kokeilin oliko ne perillä...
  3. R

    apua lugesteronin annostuksessa virhe!?

    En tiiä mikä hoitomuoto sulla vaikuttaako se tukilääkkeen määrään. Mulla on ollut Icsi hoitomuotona ja joka kerta luget 1kpl 3xpäivässä 2 viikkoa. Kuulostaa huimalta määrältä 3 kpl aamuin illoin.
  4. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ikäviä uutisia :) Ymmärrän pelkosi, koska minulla on 15 vuotta kokemusta elämästä erityislapsen kanssa. Niin paljon iloa ja rakkautta on tuonut elämäämme, päivääkään en vaihtaisi. Mulla on piinapäivät ja mm mietin sitäkin, että jos nyt olen raskaana niin onko lapseni terve. En aio tehdä...
  5. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    En kyseenalaistanut tätä lääkärin määräämää lääkitystä. Näillä näkymin, kyllä se loppu eilen. Se oli 1 tab 3x päivässä ja 2 viikkoo.. Niin kauan ku menkat ei ala niin toivoa on, mutta kaipais niin jotakin pientä merkkiä, että onko raskaana vai ei. Lutinuksesta tuli kyllä niin mahdottomasti...
  6. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mie aattelin vihdoinki osallistua näille palstoille. Yli vuoden jo sivusta lueskellut ja hakenut tukea omaan jaksamiseen. Kiitos kaikille sisarille, kun olette jakaneet kokemuksianne :) Mulla on piinapäivät pahimmillaan eli pp14, lutinukset loppu eilen, raskaustesti nega tänään, pp10-11...
  7. R

    poppaskonstit kehiin

    Onko kenelläkään kokemusta kalevalaisesta jäsenkorjauksesta? Meillä on ensi viikolla 3.icsi tälle vuodelle ja paineet alkaa kasvaa. Oliskohan tuosta apua? Sanotaan, että se pistää veren kiertään lantiossa. Mutta missä vaiheessa on turvallista käydä? Meillä maanantaina keräys ja keskiviikkona...
  8. R

    sterilisaation purku

    Mulle tehty sterilisaatio 2008. Vuosi sitten aloin nykyisen mieheni kans keskustelun yhteisestä lapsesta. Mulla 2 teini-ikäistä, hänellä ei ole lapsia. Sterilisaation purkamisen jälkeen ei raskaaksi tulo ole lainkaan varmaa. Kannattee varata aika jolleki klinikalle jabkysellä sieltä. He kyllä...

Yhteistyössä