Hakutulokset

  1. S

    Heinähippuset 2006

    moikka pitkästä aikaa.... meillehän siis syntyi 9.5 toinen typy painoa oli 3950g ja pituus 53 cm ,sectiolla tuli maailmaan,kun oli pää väärässä asennossa,eikä päässyt laskeutumaan synnytyskanavaan. nimekseen hän sai Ninni Sylvia isosisko on reipas ja tooosiii puhelias..varsinainen...
  2. S

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

    moikka! tulimpa tännekkin ilmotteleen että meidän toinen prinsessa sai lauantaina nimekseen NINNI SYLVIA typy nukkui koko toimituksen ajan, isosisko touhusi sitten vähän liikaakin...
  3. S

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    moikka pitkästä aikaa!! tulimpa vain ilmoittamaan, että: meidän toinen prinsessa sai tänään nimekseen NINNI SYLVIA :heart: neito nukkui koko toimituksen ajan. isosisko oli taas sitäkin vauhdikkaampi........... ..... ninni on rauhallinen tapaus, kasvaa tasaisesti, näkee että on...
  4. S

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    moikka... tyttö lähti tuleen iteksiään ilmottelemalla jo 8.5 kipeimmillä suppareilla aina välillä... lähtö tuli 9.5 kun supparit alkoi säännöllistyä 4.30 aikoihin. kotoa lähettiin viemään esikkoa mummolaan 7 jälkeen, matkalla kotkaan tuli lapsivettä runsaasti klo. 7.30. sairaalassa oltiin...
  5. S

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    eli 9.5 syntyi meidän perheen toinen tyttö klo. 17.48 sectiolla 3950g 53cm pipo 35 cm aamulla supistukset alko 4.30. lapsivedet tuli autossa 7.30,kun oltiin matkalla sairaalaan. olin jo 5 cm auki. mutta vauva ei suostunut laskeutimaan... klo. 13 laitettiin tipalla käynnistävää ainetta +...
  6. S

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    onnea vauvatuneille! :flower: :flower: täällä yhä masun kanssa rv 41 ei ole muuten enään neuvolaa... yliaikaiskontrolli nyt lauantaina (koks)ja eiköhän ne sit viimestään ens keskiviikkona käynnistele... yritän nyt nauttia tästä masusta vielä...kun ei sitä taas tiedä milloin...
  7. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    mitäs muut, onko vielä mahakkaita huhtikuisia?
  8. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    mitäs muut, onko vielä mahakkaita huhtikuisia?
  9. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    nostelen vain..... täällä tasan 41 oho.... kone jumitti tuli tekstit moneen kertaan..
  10. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    nostelen vain..... täällä tasan 41
  11. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    nostelen vain..... täällä tasan 41
  12. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    nostelen vain..... täällä tasan 41
  13. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    nostelen vain..... täällä tasan 41
  14. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    nostelen vain..... täällä tasan 41
  15. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    onnea onnea sh07!! onneksi lopulta kaikki hyvin! viljaliina mä olen viimonen, mut ei haittaa :) mulla tulee huomenna nääs vasta viikkoja 41 tasan ja carmen minulla nyt toinen raskaus ja esikoinenkin syntyi käynnistyksellä rv 41, tosin silloin raskausmyrkytyksen takia...
  16. S

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    moikkista! alkaa tuo huhtikuun pino oleen aikas hiljanen..suurimmalla osalla jo vauva kainalossa, meitä muutama mahakas vielä jäljellä...joten tunkeudun tänne... onnea vauvautuneille perheineen! :flower: hyvää matkaa seuraaville lähtijöille,käynnistyksellä tai ilman! :wave: itse...
  17. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    onnittelut norppa :flower: täällä masun kanssa yhä edelleenkin...40+6
  18. S

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    moikka... siirryn jo vähän taustaileen tännekin..niin pysyy vähän kärryillä sitten kun voi omia nyytti juttuja kirjotella.... koskakohan sekin koittaa.. enää max 10 päivää! toiv. tänään 40+4
  19. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    paljon onnea vauvoista! juuri ja essi !! :flower: :flower: sh07 kuulumisia odotellaan....
  20. S

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    paljon onnea vauvoista poika ja Gha :flower: :flower: tänne ei kummempia (40+3). jalat turvoksissa! kuuma! maanantaina olis neuvola.....

Yhteistyössä