Hakutulokset

  1. Lisa L

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Eivät täällä sairaalassa olleet törmänneet tämmöseen näin aikaisilla viikoilla. Silti tosiaan toivon että lääkitys auttaisi. Oon ollut osastolla nyt maanantaista lähtien. Lääkeannokset ovat hurjia verrattuna vaikka siihen mitä saisin itse jos vika olis mun sydämessä. Nimittäin kolme kertainen...
  2. Lisa L

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Moro kaikki ja terveisiä sairaalasta. Tiide, en halua lietsoa pelkoa mutta mun vauvan sydäntä on ultrattu nut ru:n jälkeen melkein joka päibä. Oon siksi osastolla koska ru:ssa löytyi sydämestä rytmihäiriö. Kuulemma ohilyönnit sydän kestäis ihan ok mutta tällä kaverilla svt purähdysten aikaan...
  3. Lisa L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    Heipä hei. En tiedä vielä yhtään otetaanko babbylle äitiyspakkaus vai ei. Vaatetta on jonkunverran (?) vielä tallessa mutta ne pitäisi vaan kollata läpi. Saatiin kyllä ihan älyttömästi lainaan siskoltani sekä yhdeltä ystävältäni, mutta ne lainavaatteet onkin palautettu jo aikaa sitten. Itse...
  4. Lisa L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    äitii88 Huh! Onneksi ei ollutkaan mitään kamalia uutisia!! <3 Jes jes. Toivon teille kaikkea hyvää. ttaisku i feel u! Mulla kesti putkeen melkein kaksi viikkoa tuollainen kamala tukos ongelma.. Varsinkin iltaa kohden se vaan pahentui. Itse koetin helpottaa oloani kasvispainotteisella ruualla...
  5. Lisa L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    Kuulostaa tosi kurjalle tilanteelle äitii88. Huomiseen on pitkä aika odottaa kun pelkää pahinta. Toivottavasti ihan vaan perus limakalvot olleet kovalla kulutuksella sekstailujen vuoksi. BebeBanbino kiitti tsempeistä. Pakkohan se on vaatia jotain jelppiä asiaan. En uskalla edes kuvitella...
  6. Lisa L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    Hey mou. Edelliseen ketjuun kerkesin purkaa vähän turhautumistani neuvolaani. Turhautumiseni johtui siis siitä että minulta ei kyselty miten on mennyt ym. Äkkiä vaan mitat, painot sun muut ja sitten ulos! Mieleni oli hyvin mustana esikoisen syntymän jälkeen eikä sitä huomannut kukaan. En edes...
  7. Lisa L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Heippa vaan kaikille vanhoille ja uusille. Tsemppiä myös samaan syssyyn ihan joka ikiselle kaikessa. Mun pää on ollut viimeaikoina ihan tyhjä tai liian täysi. En pysy ajatusteni mukana ja ulos tulee jotain hepreaa jota kukaan ei ymmärrä. Lähipiiri raukka kun joutuvat silti kuuntelemaan tätä...
  8. Lisa L

    Mitä teet salaa lapsilta?

    Minä syön myös monien muiden lisäksi salaa karkkia ja kaikkia muitakin herkkuja. Mikä sen ihanampaa kuin mussuttaa sohvan nurkassa omassa rauhassa. Ah! Kelpais nytkin. Silloin jos erehdyn meikkaamaan sekin pitää tehdä salassa. Muuten meikkini kokevat karmean kohtalon. Esimerkiksi huulipunat...
  9. Lisa L

    Miten tukea parhaiten ystävää vauva-aikana?

    Ihanaa että välinne ovat lähtentyneet vauva uutisten johdosta. ;) Aivan mieletöntä! oot super ystävä. Puhun nyt vain omasta kokemuksestani ja aika omanapaisesti mutta voisin veikata että ei ainakaan väärin mene jos avustat pienillä jutuilla ystävääsi kodinhoidossa. Musta ehkä parasta oli kun...
  10. Lisa L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Oon suunnattoman pahoillani CVAD tapahtuneesta. Itse kaksi keskenmenoa kokeneena tiedän kuinka kurjaa se voi olla. Jaksamista. truudynkin uutiset säikäyttivät. Mitä voisi sanoa? Aikamoisen pelottava tilanne kaikin tavoin. Voimaa. Tulisivatpa tulokset pian. Halauksia teille molemmille...
  11. Lisa L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Eeevp i feel you tuon oksetuksen kanssa. Josta päästäänkin siihen että tänään oli eka aamu viikkoon jolloin en oksentanut. *tekee aaltoja* Tätini antoi eilen vinkiksi että jos himottaa syödä rasvaa niin vauva sitä rasvaa huutaa. Ja se rasvainen ruoka auttoi pahaan oloonkin! Söin eilen...
  12. Lisa L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    [K]:lle moro! ttaisku vaivasi kuulostaa äärettömän ikävälle ja myös pelottavalle. Mulla itseasiassa oli siinä ennen kun kolme kk tuli täyteen aivan mieletöntä rinnan puristusta joka päivä ja usein. Veikkaan että aiheutin itse oloni koska lopetin kokonaan liikkumisen huonon olon (hehe)...
  13. Lisa L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Kiitos tervetulotoivotuksista. Mua jännitti hurjasti liittyä keskenkaiken joukkoon mukaan. Hyvä huhtikuuksi tehdään babbyja- tiimi täällä! :) Voi Siili Suhonen oon niin kateellinen sulle! Jos siis himoilla meinaat seksin himoa eikä ruoan himoa. Musta tuntuu että oma mieheni on niin puutteessa...
  14. Lisa L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Morjesta vaan kaikille. Eli täällä kirjoittelee toista pientä odottava emäntä Tampereelta. 16.4.15 / Lisa L / 27 / toinen lapsi tulossa / TAYS /? Muistaakseni Keesha (tai joku muu) kyseli päiviä sitten että mitäs jos oksentaa julkisilla paikoilla. _o/ Tässähän minä. Juuri se nolo, spugen...

Yhteistyössä