Hakutulokset

  1. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onkohan näin, että ICSI lapset on todennäköisimmin tyttöjä ja IVF lapset yhtä paljon molempia? Muistaakseni lääkäri Tayssissa joskus sanoi näin. Tuossa listassa näkyis kyllä olevan tyttöjä kun on tehty pelkkä ICSI. Kun on tehty sekä että, niin on kumpiakin. Täytyypä seurata tilannetta kun...
  2. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mulla se tyhjennys lähti käyntiin kauheena kipuna lähes heti ku lääkkeet oli laitettu. Ulos tuli siinä vaiheessa ku jalat meinas lähtä alta, se sattu niiiin paljon, vain osa raskausmateriaalista ja lisälääkkeiden jälkeen loput. Olin siis osastolla, kun oli taustalla raju sisäinen verenvuoto ja...
  3. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Darni! Minulla ja moni muukin sanonut samaa, se aamun eka pissa ei oo ollu paras testaukseen. Tarpeeksi pitkään rakossa olleesta pissasta hcg alkaa hajoamaan. Sain haaleampia aamulla ja vasta iltapäivällä tuli uskottavia ja toisiinsa verrattavia viivoja. Eli, kokeileppa testata vähän myöhemmin...
  4. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Salama! Hyytymispakettia vaadit ilmanmuuta. Kyllä tässä sen verran jokainen veroja maksetaan, että eiköhän se ole sulle jo moneen kertaan maksettu. Teillä on häät tulossa, aivan mahtavaa! Se varmasti väkisinkin kääntää painopisteen sinne. Se suru tulee varmasti jossain vaiheessa ja anna sen...
  5. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Darni! Pakko huudella sulle täältä sivusta, että malttasit vielä :) Sulle on lauantaina tehty siirto, eli nyt pp5..itekkin himotestaajana alkanu uittaan tikkuja tosi aikaisi, eli ymmärrän fiiliksesi, mutta hyvin ehtii viivat tulla vielä. Huomenna ja ylihuomenna vois jotain ehkä näkyä! Tuo...
  6. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Darni! Päänsärky on mulla ollut aina hyvä oire siirron jälkeen. Nytkin se alkoi muutama päivä siirrosta ja kesti siihen saakka ku menkkojen olis pitänyt alkaa. Kai se liittyy hcg:n nousuun. Näin on ollut kemiallisissakin, ei niissä yhtä voimakkaana, mutta kuitenkin. Sulla on nähtävissä olevat...
  7. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mieli on kyllä niin raskas. Se tyhjennys on aivan järkkyä, Tinnu, miksei noi voi itte tyhjentyä, jos kerran keho on osannut sen sinne kehittää, niin miksei osaa hoitaa sitä poiskin kun kerran pitää kesken mennä. Pelkään niin paljon, että tuo sama on täälläkin taas edessä. Kauhulla odotan sitä...
  8. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Salama! Ihan oikeesti :( Ei voi olla totta! Voimia sulle/teille! Mitään sanoja ei oo.
  9. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lullaby! Yksi sinne vain siirrettiin ja sen verran hitaaksi yksilöksi se parjattiin, joskin oli soluiltaan kuulemma hyvänlaatuinen, mutta tuskinpa siellä nyt niin olis villiinnytty, että kaks olisi :D Sitä en usko, mutta onhan sekin täällä useampaan kertaan nähty, että niinkin voi käydä...
  10. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mamido! Paljon voimia tarpoa sen upottavan suon yli. Ja ei haittaa jos lapsen nähden itkee....se on vaan hyvä, että lapsikin oppii, ettei tunteita tarvitse piilotella. Tuntuuhan se pahalta, kun lapsi varmasti on ihan ihmeissään ja yrittää lohduttaa. Selittäminen on tärkeää ja juurikin se mitä...
  11. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Salama! Ei se voi olla mitään sellaista! Ei mitään pahaa, vaan vaaratonta pientä vuotoa! Voimia ja jaksamista epävarmuuteen! Lullaby! Onpa mukava kun on kaikki mahdollinen tarkastettu ja asiat mallillaan! Se sisätutkimus on kamala kokemus tuossa vaiheessa. Ja varsinkin synnyttäessä kun sitä...
  12. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mandala! Mekin oltiin vain vuosi hoidoissa kun saatiin tyttö. Mutta, lasta on toivottu jo alkuvuodesta -08. Vuodessakin ehtii olla monta pettymystä kkm, kemiallisia....mutta Lullaby, sulla matka tähän pisteeseen on ollut vielä monta kertaa rankempi, kun hoidosta toiseen pettymistä ja riistettyä...
  13. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tupsuli! Ymmärrän täysin nuo tunteet. Oon sata kertaa miehelle sanonu, että liian satua tää olisi, että raskaus tästä vaan alkaa. Niin pelkään, ettei huonot uutiset ole vielä tässä, vaan täältä on tulossa lisää. Tissikipu lieventynyt ja etominenkin heittelee ihan hirveesti. Tuntuu ettei ole enää...
  14. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mamido! Hcg:n erittyminen virtsaan on yksilöllistä. Sellaisiakin meitä on, että raskaus ei näy laisinkaan testissä. Veritestissä kyllä, mutta hcg vaan ei erity virtsaan, tai sitä erittyy hyvin vähän. Ymmärrän kyllä huolen ja epätoivon fiilksen. Eihän tuo kovin hyvältä näytä. Onneksi pääsit heti...
  15. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mitä ihimettä :D mistä tää heittää nyt kumpaakin nimimerkkiä!????? What?? Ensin ei kelvannut mitkään vanhat nimimerkit eikä salasanat, nyt yhtäkkiä tulee joka kerta eri. Mää en kestä :D
  16. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Nykynen Siida on entinen Kiela....sain uuden puhelimen ja kaikki meni uusiksi....niin raivostuttavaa säätämistä!!
  17. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Sunnuntaipäivää kaikille! Täällä on ollu paljon keskustelua ja hyvä niin! Kaikilla tuntuu olevan asiat hyvin, se on ihanaa! Keskustelua oli dopplereista...mun mies ei oikeen lämmennyt eka raskaudessa siihen. Sanoi ettei kestä mun panikointia, jos ne äänet ei syystä tai toisesta kuuluisikaan ja...
  18. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Narana! Gonapeptyl ei näy raskaustestissä! Pregnyl näkyy.
  19. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kop Kop! Mahtava juttu jos ihottuma rauhoittunut ja löytyi apu! Aloe geeli ei toiminut mulla ollenkaan, teki vaan ihon tahmeaksi ja kutisi enemmän. rasvojakin kokeilin ja ne oli liian paksuja ja imeyty huonosti. Mulla on rasvauksen suhteen hankala iho muutenkin. Harvoin löytyy hyvää rasvaa...
  20. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos tsempeistä Lullaby! Eiköhän siitä leikkauksesta selvitä jotenkin päin. Hoito kestää sen jälkeen vielä monta kuukautta, mutta se on sitte toinen luku, kunhan tuosta operaatiosta selvitään. Rintapumpusta oli keskustelua. Mulla on sellanen Aventin käsipumppu ja oli muuten ihan hyvä, mutta...

Yhteistyössä