Hakutulokset

  1. saanak

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    onhan mulla tää väsymys ja rintojen arkuus lisänä.ja tosiaan pahoinvointi vain aamuisin,ite en edelleenkään usko mahatautiin..no saas nähä ei ne menkat ainakaan sittenkään vielä kunnolla alkanu..huoh:rolleyes:
  2. saanak

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    NuttyKitty en oikeen usko että tää noroakaan olis ku oksennan tosiaan vaan aamuisin.kai vatsataudissa oksentais koko ajan?:rolleyes: en tiä..tänään pitäis menkkojen just alkaa..taas näyttää että vuoto laantuu..täytyy tehä illalla testi taas jälleen. kummallista soutamista ja huopaamista ku ei...
  3. saanak

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    mulla alko menkat just:( kummallista ku silti vielä aamulla oksentanu..kävin lueskeleen että tiputteluvuotoa voi esiintyä silti vaikka oiski raskaana sillon ku menkat pitäis alkaa..ei tää vaan taida olla tiputtelua... ihan sekasin ku oireita silti on..
  4. saanak

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    kyllä kai sitä tulee kaikkea mietittyä ja tuota seksin harrastamista kans..mutta en tiiä voiko siitä oikeesti olla haittaa?ei kai..:whistle: no tänään taas ostaan lisää testejä, on se kumma ku negaa näyttää ja taas tän aamun oksentanu. aattelinki että voitaisko listata tänne ruokia mitkä...
  5. saanak

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    tein tänään clearblue testin ja näytti negaa!:| oon aika ihmeissäni sillä oireet vaan jatkuu..aamulla taas tuli vessanpönttö tutuks..tosin menkat pitäs kai alkaa joskus loppuviikosta vissiin..aika outoa kyllä.pistää kovin miettimään, että mitäs tää ny on.ei kai ne oireet itestään tuu ja ei tuota...
  6. saanak

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    mä oon kaks aamua oksentanu, mikään ei pysy sisällä ennen lounasaikaa..sitten voiski syyä vaikka kuin paljon :p tosiaan plussaa en oo viel saanu,ostin prismasta jotai halpoja testejä.menkat pitäs alkaa tossa ens viikolla.täytyy viikolla testata uudestaan.jotenki vaan tuntuu ettei kai oireet...
  7. saanak

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Ainakaan meillä ei tartte soittaa tulostaan etukäteen, mutta tuskin ne pahanakaan pitää jos haluaa soittaa ja vaikka varmistaa että joko kannattaa lähteä.
  8. saanak

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    kicva tuo ettei kemissä pääse isät mukaan synnytykseen ainakaan nyt viikonloppuna,itse nimittäin asun kemissä ja synnytän juuri kyseisessä sairaalassa!! eli kaikki peukut ja sormet pystyyn ettei synny ihan vielä. onneksi viikkoja vasta 35+3.
  9. saanak

    POHJOISEN ODOTTAVAT ÄIDIT

    mut saa lisätä listaan eli LA 15.12, TOINEN LAPSI JA SYNNYTYSPAIKKANA L-PKS. asun siis kemissä.
  10. saanak

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    mun tietoihin etusivulle voi lisätä lasketunajan lisäksi että toinen tulossa ja synnytys sairaala on LPKS.
  11. saanak

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** heinäkuussa

    miten tänne saa liitettyä kuvan? :ashamed: en oo mikään tekniikan ihmelapsonen.. =)
  12. saanak

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** heinäkuussa

    ihan mielenkiinnosta kyselen että haluaako kaikki tietää vauvan sukupuolen etukäteen? olenko ainoa jota asia ei kiinnosta,kyllä se selviää synnytyksessä. esikoisesta ei myöskään haluttu tietää eikä tästä toisestakaan. 31.7 on rakenneultra itsellä. nyt menossa viikkoja 18+2.
  13. saanak

    G: Milloin perätila vauva kääntynyt oikein päin?

    mulla esikoinen kääntyi joskus viikon 36 tienoilla ja syntyi viikolla 37. neuvolassa täti katsoi ultralla asentoa ja jos ei olis kääntyny niin ois yritetty kääntää. onneksi kääntyi sitten ihan itsekseen.
  14. saanak

    raskaaksi ilman menkkoja?

    mä itse lopetin pillerit helmikuussa ja maaliskuun lopulla on tärpänny tämä tuleva vauva ilman yhtiäkään kuukautisia siinä välissä ja imetinkin vielä tuohon aikaan. eli hyvin mahdollista tulla raskaaksi ilman kuukautisia. onnea yritykselle =)
  15. saanak

    oksentelu loppuraskaudesta?????APUA

    oksentelu loppuraskaudessa on ihan normaalia, kun maha kasvaa nii jotenki sisuskalut nousee ylöspäin ja painaa jotaki ja sit alkaa taas helposti oksettaan. hyvin selostettu mutta normaalia kuitenki =)
  16. saanak

    Raskauspahoinvointi - yhtäkkiä helpottaa?

    mä oksensin esikosta joka ikinen päivä 21 ensimmäistä raskausviikkoa. nyt toista odotan viikolla 12+3 ja pahoinvointi on erilaista. siis nyt oksennan aamua,päivää,iltaa kun esikosta vaan aamuisin. ja nyt on väliin päiviä ettei tartte oksentaa ja sit on sellaisia päiviä ku tänään että oksennan...
  17. saanak

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** kesäkuussa

    meilläki tänään oli np-ultra,kaikki oli hyvin ja turvotusta vain 0,9mm. kovasti oli liikkuvainen vauva :) kätilökin sanoi että on vilkas vauva mahassa :) mulla siis laskettu aika 15.12 enkä oo varma oonko tänne ees kertaakaan vielä kirjoittanut.. =)
  18. saanak

    Rauhallisemmat loppuvuoden odottajat?

    mäki käyn ehkä vaan jonku kerran viikossa lukemassa juttuja niin pitäis jaksaa lukea sit joku kakskytä sivua yhellä kertaa enkä kyllä jaksa! luen vaan pari viimeistä sivua. mulla la on 15.12.
  19. saanak

    Kauhea raskauspahoinvointi!

    mä oksensin esikoisesta 21 ensimmäistä raskausviikkoa,siis yli puolet raskaudesta. aamua iltaa ja päivää koko ajan. aamut oli pahimpia,väh.3-4krt ennen töihin lähtöä ja työmatkalla vielä parit kerrat ojaan. nyt toista ootan viikolla 9 ja kolme viikkoa oksentanu lähinnä aamuisin sen väh 5krt...
  20. saanak

    onko muita kävelemään lähteneitä taaperoita joiden paino ei ole enää noussut??

    meillä poika puolitoista vuotias ja viime neuvolassa 1v3kk iässä oli terkkarin mielestä liian laiha ja pitäs lisätä rypsiöljyä ruokaan ym. saas nähdä miten nytparin viikon päästä olevassa neuvolassa että mitkä on mitat. en tosin oo lisänny tota öljyä,minusta ei tartte ku se syö sen mitä jaksaa...

Yhteistyössä