Hakutulokset

  1. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Ihanaa Tilulilu ja onnea kovasti <3 muistan sut kuumeilijoista :)
  2. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Tammikuussa*

    Meille tulee kans vakuutus Pohjolasta. Mun mielestä on hyvä olla, toi kuitenkin korvaa paljon kaikkea ja koskaan ei voi olla liian varautunut, kun koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Itse kun oon vammaistyössä, niin haluan varautua esim siihen, että lapsi sattuisi vammautumaan synnytyksessä tai...
  3. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Tammikuussa*

    Ensin tervetuloa uusille:) Sit tosta painosta. Eihän teillä ole hätääkän vielä. Täällä rv 21+2 ja paino noussut 13kg! Eli sen mitä sais nousta koko raskauden aikana? Normaalipainoinen olin minäkin, olin just raskautuessani tiukalla ruokavaliolla, jolla putos 5kg ja ne kilot tulikin sitten heti...
  4. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Tammikuussa*

    Ihanaa vuotta 2016 kaikille <3 Mies sanoi eilen, että "mieti, enää 4 ja puoli kuukautta maksimissaan, kun meistä tulee äiti ja isä" <3 Mua alkoi ehkä jopa pelottaa :D Mulla oli tuossa about vuorokauden ajan vauveli lähes liikkumatta (onneks on kotidoppleri, pysyin järjissäni), tiedättekö jo...
  5. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Oi voi, kohta se Hironea on äippä <3 mä niin muistan sun matkas.. :) Ja onnea NeitiPelargonia pienistä tyttösistä <3 Meillä oli tänään rakenneultra. Kaikki hyvin. Tyyppi ei suostunut paljon kasvojaan näyttämään, pisti kättä eteen ja oli kyljellään naama mun selkään päin... :D sit kun alettiin...
  6. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Rakenneultra takana :) kaikki kunnossa, ehkä tyttö, ei varmaks luvannu... Ollaan kyl jo päätetty mennä 4d ultraan, niin ehkä siellä sitten selviää varmuudella :D Sokerit pysyny edelleen viitearvojen alla vaikka oon vetänyt suklaat, tortut ym :D
  7. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Joo, mullakin noi kotiarvot ollu ihan jees, ei ainuttakaan ylitystä, ei edes 200g irtokarkkien jälkeen :D ainoa minkä oon pistäny merkille, on että kaura nostaa mulla eniten sokereita: jos oon aamupalaksi syöny kaurapuuron/100% kauraleipä, on sokerit yli 7, mutta 100%ruisleivän jälkeen alle 6 :)...
  8. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Mimmi92, en ihan satavarma nyt oo tästä, mut mitä mä oon käsittänyt verensokerin "toiminnasta", niin mitä enemmän on illalla syönyt, sitä matalampi on verensokeri aamulla ja päinvastoin, jos on pihistelly syömisen kanssa illalla, alkaa kroppa jotenki "säästelemään" sokereita. Lisäks...
  9. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Enpä mä muuten painoa stressaisi (tiiän miten sen saa pois, kun pari vuotta sitten tiputin reilu 20kg), mutta kun neuvolassa radin takia pelottelivat, että ei sais juurikaan enää paino nousta, ettei tuu jättivauvaa :/ Ootteko ottanu/ meinaatteko ottaa selvää sukupuolesta? :) meillä mies haluaa...
  10. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Mukaan ilmottautuu ensimmäistään odottava 31-vuotias turkulainen ;) Meillä siis esikoista odotellaan saapuvaksi toukokuun puolen välin tienoilla.. Itsellä synttärit toukokuun alussa :) Tätä raskautta varjostanut pelko, tai oikeastaan vähän jo helpottanut viime viikkojen aikana. Ensimmäinen...
  11. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Onnea tamariini <3 ootko jo pikkuisen saanut osastolta? :) Mulla noi sokerit on todella mallikelpoisia.. Eli haistatan pitkät koko diagnoosille :D oon nyt pari pv seuraillut 4x pv (paasto, sekä aamupalan+lounaan+päivällisen jälkeen tunnin päästä). Kaikki arvot olleet reippaasti alle...
  12. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Kiitos ihan mielettömästi Fidia tuosta tekstistä, sai mut heti vähän huojentuneemmaksi. Olen täällä koko aamun itkeskellyt, mitä kaikkea radista voi seurata ja myös sitä, että joudun nyt tarkkaan katsomaan jokaisen suupalan.. Kun tosiaan en heti puhelimitse saanut neuvolasta mitään isompaa...
  13. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Joo, ei niitä juomia ollutkaan kuin yksi mutta tosiaan, eilen soitti neuvolan täti ja kertoi että yksi arvoista oli hitusen yli viitearvon ja raskausdiabetes diagnoosi tuli niin että nuppi tuljui :( kyllä tässä on itketty. Varsinkin kun luin netistä mitä vaikutuksia voi olla; cp-vamman ja...
  14. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Huomenta vaan Täällä sitä ollaan labrassa, parin tunnin sessiossa, eli siis ihana sokerirasitus :/ sukuvika toi diabetes, niin siksi haluavat jo nyt tämän tehdä, "hyvällä" tuurilla uusiks vielä viimesellä kolmanneksella... Se litku oli jotain aivan kamalaa ja nyt vain odottelua että "pääsee"...
  15. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Ihanaa kun muistit OmaAurinkoinen <3 ja säkin oot jo noin pitkällä ;) ja ilmeisesti tyttö tulossa? <3 Onko teilläkin siis ajatuksissa nimijuhla ristiäisten sijaan, vai käsitinkö väärin? :) Tää raskaus on kyllä ollut aikamoista vuoristorataa. Mulla oli siis se km/tm 15.6. Ja siitä aika tasan kk...
  16. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Moikka moi ;) Vieläkö täällä on vanhoja tuttuja listoilla? Tai mahtaako mua kukaan vielä muistaa :D Sain siis kesällä keskenmenon, tai siis oli tuulimuna. Melkein heti tärppäsi uudestaan ja nyt jo turvallisilla viikoilla, 13+4 ja kahdesti ultrassakin käyty katsomassa että vahva sydän siellä...
  17. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Noniin, varmistus keskenmenosta saatu. Tyhjä olo on, vaikka siis tavaraa vielä sisällä onkin... Nyt on sellainen olo, että en halua jatkaa yrittämistä ollenkaan, en todellakaan halua kokea tätä uudestaan... mutta paljon tsemppejä teidän odotuksiinne...
  18. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Toivo alkaa olla menetetty. Aamulla eiliseen verrattuna tuplakivut, pahimmat vasemmalla puolella sekä vatsassa että selässä. Kaks tuntia sitten heräsin ja pyyhkiessä isosti verta ja äsken valumalla valui pyttyyn... Kyllä tää olikin liian hyvää ollakseen totta...
  19. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    No en varsinaisesti kaipaa särkylääkettä, kun kärsin muutenkin kivuista jatkuvasti, enkä niihinkään syö lääkkeitä.. Kipu on sellaista häiritsevää. Koko ajan tuntuvaa, ei edes ajoittain.. No aika näyttää.. Mulla on kyllä useimmiten ollut tarkka intuitio, mutta toivon todella että se nyt olisi...
  20. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tänään vasta 6+6, ja en ole vielä käynyt ultrassa. Maanantaina varhaisultra, mutta vahva fiilis, että tulee huonoja uutisia... Mutta eikö kipu ole aina huono merkki? Alavatsa, alaselkä ja nivuset kipuilevat kuten kuukautisten alla..

Yhteistyössä