Hakutulokset

  1. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Heips! Onnea tombatar! :flower: MaiMei mikäs sulla on tilanne? Kiitoksia onnitteluista An79 :) Mulla oli varhaisultra toissapäivänä ja kaikki on ainakin tähän asti sujunut niinkuin pitääkin. Etova olo ja väsymys vaivaa, mutta toiveikkaasti uskon niiden väistyvän mukavampien olojen tieltä...
  2. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Moi! Varovaisesti kiitän onnitteluista =) En ymmärrä oikein vieläkään, että tärppi kävi.. Piti tehdä tänään varmistustesti (apteekin oma) ja ihan tasavahvat viivat näyttöön ilmestyi. Sitä pitääkin nyt jatkuvasti käydä vilkuilemassa, ei siis mitään järkeä! Minttumaari kyseli milloin mahdollisesti...
  3. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Moimoi! Minä oon ollut syvän hämmennyksen vallassa.. Sain maanantaina haamun (testasin huvikseni viimeisen liuskatestin, jonka sain kaupan päällisiksi tilatessani ovistestejä) ja tiistaina (virallinen/pakollinen testipäivä toisen inssin jälkeen) digiin "raskaana 1-2". :heart: SIIS WHAAAAAT?! :O...
  4. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Maimei minä olin ihan varma, että tutkimuksissa löytyy vika minusta, kun olen tuota ihanaa miestäni kymmenisen vuotta vanhempi, mutta kummastakaan meistä ei ole löytynyt selittävää vikaa/tekijää tässä lapsettomuusasiassa. Ollaan käyty siis veri-ja pissakokeet, sisä- ja ulkotutkimukset, ultrat...
  5. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Onnittelut Iltatähdelle :flower: Kiitos MaiMei masis-tsempistä! :D Jotenkin on niiiiiiin järjetön masis-fiilis pinnassa tällä viikolla, että ei mitään rajaa! Johtuu varmaan osittain siitä, kun kuulen jatkuvasti tuttavien plussailuista ja itsellä ei tapahdu MITÄÄN tässä asiassa. Eilen ihana...
  6. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Onnea plussanneille! :flower: Sohvi ja vauvatoiveinen, mieli tekisi liittyä teidön joukkoon ja lopettaa niin palstailu kuin yrittäminenkin. Nyt on jotenkin vaan niin masis-fiilikset koko perheenlisäysyrityssasiaan (mikä sanahirviö..!!), että ehkä ois parempi antaa ajatusten ja kropan huilata...
  7. T

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hei, haloo ja huhuu! =) Eikö ihan oikeesti kukaan enää jaksa/viitsi/halua kirjoitella tänne vai onko teillä joku muu sivu missä treffailette? Aiemmin täällä on näyttänyt olevan ihan vilkasta keskustelua, niin siksi teidän peräänne huutelen! Olis todella kiva vaihtaa ajatuksia teidän kanssa...
  8. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Minttumaari mikä sulla on tilanne..? MaiMei jaksetaan vaan uskoa ihmeisiin! Niitähän tapahtuu aina toisinaan.. ;) Hyvä se on muille huudella tsemppiä, kun itsellä on jostain syystä mieli ja ajatukset ladattu negatiivisilla tuntemuksilla tällä hetkellä.. :( Ehkäpä siitä syystä, että sain...
  9. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Minttumaari jospa se vaan syystä tai toisesta säikyttelee..? Vaikeuksien kautta voittoon, toivon niin! ON: vajaa viikko inssistä ja alakerrassa tapahtuu koko ajan jotain. Pieniä vihlonnantuntemuksia, nipistelyjä ja välillä kuumotusta ja juilintaa. En tiiä onko hyviä vai huonoja merkkejä, mut...
  10. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Onnea Dark! :flower: Mites MaiMei, joko se hemmetin täti kurvasi paikalle? :( Mulla meni inssi suunnitellusti ja tällä kertaa kivuttomammin! =) Oli eri lääkäri tällä kertaa tekemässä sen, en tiiä oliko tällä sitten vaikutusta asiaan. Rakkula oli hävinnyt, eli ovis oli ainakin tapahtunut ja...
  11. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Osanotto ja pahoittelut Väpä :hug: ON: tänään tuli käytyä saikulla ja sieltä löytyikin 1 mukavan kokoinen rakkula odottamassa puhkeamista ja matkalle pääsyä =) Ovistestiin pärähti plussat aamulla, joten huomenna on sit inssi! Onneksi ei tarvii pistää Pregnyliä, vaan luomuoviksella mennään tämä...
  12. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    tätimoonika älä vielä heitä toivoasi! :hug: sohvi35 onneaonneaonneaonneaonneaonnea! :flower: MaiMei mitkäs on fiilikset/tuntemukset? :) Minä niiiiiiin kovasti toivon tämän olevan juuri SE kierto teillä(kin)!! Tsempit!! ON: tänään aloitetaan pistelyt ja jatketaan niitä seuraavat 4 päivää...
  13. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    suski28 vastoinkäymiset vahvistaa, eikös niin? Tsemppiä jatkoon! :hug: ON:kp2 ja viime kierto hivenen pidempi kuin tavallaan, nyt siis 28 päivää. Johtunee lugeista? On ehkä tämän vuosisadan runsaimmat ja kivuliaimmat menkat, mut ehkäpä tästä vielä selvitään :D Ällökysymys, mut onko joillekin...
  14. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Moikka! Tämä aamu ei oo ehkä niitä kaikkein upeimpia ja mieleenjäävimpiä. Heräsin kamalaan flunssaan ja tein vielä negatiivisen raskaustestin. :( Tulos oli olojen perusteella odotettavissa, niin ei tämä nyt maailmaa kaada. Olo hivenen surullinen, mutta nyt aloitetaan keskittymään seuraavaan...
  15. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    MoiMoi! Minäkin kävin ihan uteliaisuuttani kurkkimassa plussanneiden testituloksia.. ONNEA HURJASTI!! Tätimoonika toivottavasti asiat ovat oikealla tolalla, pidän peukkuja ja lähetän positiivisia ajatuksia sinne suuntaan =) Itse olen nähnyt kahtena edellisenä yönä unta, että olen raskaana...
  16. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Wau, helpottavaa kuulla muittenkin kokeneen sellaisia tunteita. On jotenkin sisältä raastavaa kuulla ja vierestä seurata, kun jotkut sanovat PÄÄTTÄNEENSÄ tehdä lapsen ja niin se vaan heillä sitten heti onnistuu.. Ihan siis aikataulutetaan asia ja lasketaan kierrot, ovikset ja tärppipäivät.. Ja...
  17. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Moi ja tervetuloa kaikille uusille! Itsekin vasta ryhmään liittyneenä hyvä huudella "uusista".. :D Ihana lukea plussanneiden ajatuksia ja kommentteja, niistä saa taas hivenen lisävoimaa kun oma tilanne tuntuu mahdottomalta. Tänään tulee 11 päivää inssistä ja alavatsalla alkaa olla tuttuja...
  18. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Onnea hurjasti An79 :heart: Tupakoinnista vielä, että itse lopetin saman tien kun aloitimme tämän perheenlisäyshankkeen. Tuli polteltua yli 20v tauotta, mutta kun löytyi tämmöinen sopiva motivaattori, niin se jäi sit kerrasta! En tarvinnut lääkkeitä, laastareita, purkkaa tms. Vain toiveissa...
  19. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    An79, sinä elät jänniä aikoja! =) Toivottavasti haamut voimistuu vallan oikeaksi vauvaksi :heart: Mulla inssi takana. Lääkäri kertoi aukkarin jälkeen sen olleen ikävin kokemus, mutta kyllä tämä oli PALJON PAHEMPI!! Lääkärin lisäksi toimenpidettä oli loppujen lopuksi touhuamassa 3 muutakin...
  20. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Kummasti jännittää nuo muitten(kin) testailut :) Itse en ole päässyt tekemään raskaustestejä kun vasta pari kertaa koko "prosessin" aikana, on nimittäin tuon tädin ajoissa tai ennakkoon paikalle kurvailut vieneet aina sen jännitysmomentin.. :( Jospa sitä nyt pääsisi parin viikon päästä...

Yhteistyössä