Hakutulokset

  1. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Mull tuli myös nyt ultra-ajat. Ensimmäinen on vasta 13+1 ja vähän harmittaa, että niinkin myöhään. Tietääkö joku onko jotain haittaa jos ultra on myöhään, näkyykö niskaturvotus huonommin tai jotain? Toihan on viimenen mahdollinen päivä käydä np-ultrassa. Muuten ei ole juurikaan muutoksia...
  2. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Pajunkissa, mulla tulee kans sellasta ruskeeta tuhrua. Välillä voi olla viikon tauko ja sitten taas. Välillä tulee ihan vähän niin että pyyhkiessä just huomaa ja välillä taas enemmän. Dopplerilla sydänäänet kuuluu kuitenkin hyvin niin odottelen ekaa ultraa rauhassa. Toivon tosiaan ettei ole...
  3. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Mä meinaan kans pyytää, että kesäloman saa pitää ennen äitiysloman alkua ja onhan siinä talvilomakin vielä pitämättä. Eli just sinne toukokuulle enää töitä ;) Äitiysloman aikana kesälomat kertyy joten uuden loman voi pitää sitten vielä ennen töihin paluuta. NeIHM kyllä vauva liikkuu jo paljon...
  4. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Mä teen myös vuorotyötä, en kuitenkaan hoitoalalla. Mun mielestä viimekin raskaudessa oli helpompaa kun sai välillä tehdä yövuoroja, ne on meillä nimittäin aamuvuoroja kevyempiä. Raskasta olisi tehdä pelkkää aamua, sillä vuorot alkavat 4-5 aikaan ja en todellakaan ole mikään aamuihminen :D...
  5. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Doppleri saapui pari päivää sitten ja sydänäänet kuuluu selvästi <3 Vähän aikaa sai kyllä hakea, mutta kun oikea kohta löytyi niin siellä se lujaa jumputti. Olo on todella helpottunut ja nyt uskaltaa jo ottaa rennommin. Jaksaa nyt odottaa sitä np-ultraakin. Mulle on iskenyt ihan jäätävä...
  6. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Me ollaan kerrottu raskaudesta jo aika monelle. Töissä kerron vasta sitten myöhemmin kun on rakenneultrassa käyty. Onko muilla jo oloja sukupuolesta? Mulle on nyt tullut tyttöolo aika vahvasti. Silmissä vilkkuu vaaleanpunaista ja netistä kattelin jo pikkuisia mekkoja :) En erityisemmin toivo...
  7. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Täällä ei ole vieläkään isompia oireita ja tuhruvuotoa tulee :/ Pelottaa tosiaan ettei kaikki ole kunnossa. Laitoin jo dopplerin tilaukseen jos sillä saisi jotain kuulumaan. Tänään ja eilen ollut vuodoton päivä, mutta aina vessassa käydessä pelottaa... Seulontoihin mä meinaan osallistua. Oon...
  8. S

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Lilian-83 toivottavasti on vain harmitonta vuotoa. Mulla oli edellisessä raskaudessa samanlaista, vessassa käydessä jäi haaleaa verta paperiin ja kesti päivän tai kaksi. Tämä oli 7-viikolla ja pääsin terveyskeskuksessa ultraan ja kaikki oli kunnossa. Mulle tulee nyt ainakin sokerirasitus...
  9. S

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Lapanen85, mulla oli ekalla vauvalla käytössä heti kantoreppu kun ei vaunuissa viihtynyt. Kaupassakäynti ja lenkit sujuivat niin kätevästi. Kannattaa ottaa sitten heti kunnollinen tula tai manduca. Perus rintareput kannattaa samantien unohtaa, niillä saat vaan niskat ja selän kipeäksi. Meillä...
  10. S

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    MiNalolle tsempit.. Toivottavasti huomenna näkyisi ultrassa kiva yllätys. Vatsan päältä ei alkuraskauden ultria yleensä tehdäkään, mutta en tiedä onko kuva vain silloin huono, vai onko tosiaan niin, ettei koko alkiota näy. Np-ultrakin yleensä tehdään viel alakautta, mutta mulle se tehtiin ihan...
  11. S

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Halaukset huonoja uutisia saaneille ja onnittelut puolestaan uusille tulokkaille :) Mulla loppu oireet nyt kokonaan. Tissit ei oo kipeet, eikä enää mahakaan. Alkaa jo pelottaa että kaikki ei oo kunnossa. Kotona on yksi liuskatesti vaan ja teen sen vielä huomenna jos olisi viiva vielä...
  12. S

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Lumilin, meillä meni n. 5-6 kuukautta ennen kuin tärppäsi. Alussa oli enemmän sellasta tulee jos on tullakseen ja ehkä 3kk laskin ovista.
  13. S

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Täällä mennään taas oireettomana, tein uuden testin ja vahva plussa tuli heti. Eli on siis ainakin hormonit nousseet niistä alun haamuista :) Rinnat kipeet ja that's it. Varhaisultrassa en meinaa käydä. Rahatilanne ei juuri nyt salli mitään ylimääräistä.. Jos menisin niin haluaisin ajan...
  14. S

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Mulla on kans vähän oireita. Nyt oikeestaan vaan rinnat kipuilee vähän ja mahaa särkee välillä. Oksetusta on satunnaisesti, mutta sekin jo oikeastaan hävinnyt. Mulla oli eka raskaus aika samoilla oireilla joten en vielä osaa olla huolissani. Onko muut muuten huomannut jo harjoitussupistuksia...
  15. S

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Minäkin voisin varovaisesti liittyä joukkoon :) Listaan voi päivittää Saratin, 29v. toinen, laskettuaika 15.7 ja KOS Oon testaillu viime päivinä muutamia haamuja ja eilen sitten digitestiin raskaana 2-3. Oon ollut vähän epäileväinen oonko raskaana vai en, koska edellisellä kerralla oireet oli...

Yhteistyössä