Hakutulokset

  1. O

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Pahoittelut huonoja uutisia saaneille :hug: Täällä myös tänään nt-ultra ja kaikki oli oikein hyvin. Turvotus vain 0,6mm ja riskiluvut hyvin pienet. Siellä pieni ojenteli jalkojaan ja käsiään, rakenteet mitä tässä vaiheessa pystytään katsomaan kunnossa ja muutenkin kaikki mallillaan. Huh tätä...
  2. O

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Pihlanen ihan sama täällä :D Lähetteestä puuttui se veriryhmätesti, mut sitä ei ois voinu näin perjantaina ottaa kuitenkaan niin ei haittaa, meen sen ottaa myöhemmin. Ja samoin olin sen lupalapun unohtanu ottaa mukaan :) Onneks sai kuitenkin ne seulanäytteet otettua, tänään oli viimeinen...
  3. O

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Mulla angelsounds ja 9+ sain ekan kerran kuulumaan. Sen jälkeen oon välillä saanu ja välillä en vaikka kuinka hakis. Ja mulla ei mitään ylimääräistä tossa edessä ole, tosin kohtu ilmeisesti taaksepäin kallistunut. Niin ja äänet on tosi vaimeina vielä kuuluneet. En olisi huolissaan jos ei vielä...
  4. O

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Jeiiiiiiii, sydänäänet löydetty dopplerilla :heart::heart::heart: Tässä kun on kahden km:n jälkeen koittanut pitää pään kylmänä, niin tuntuu ihan uskomattomalta, että kyllä siellä nyt oikeasti joku kasvaa ja kehittyy, vitsi :heart: Yllättävän ylhäältä löytyi äänet. Mulla kun menee sektioarpi...
  5. O

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Täällä alkaa pahoinvointi hellittää, ei kai passaa olla huolissaan kun esikoisestakin oli jo ohi tässä vaiheessa. Väsymys on ihan jäätävää ja olo on tukala ummetuksen ja turvotuksen vuoksi. Onneks nyt pystyy taas paremmin alkaa katsoa mitä syö kun ei pahoinvointi niin rajoita. Ja siis hyvä vaan...
  6. O

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Lämmin voimahalaus huonoja uutisia saaneille :hug: :'( Itselläkin vielä muistissa nuo tunnelmat aika tarkalleen vuoden takaa :ashamed: SalVe toivotaan, että se syke sieltä löytyy! Mulla ekassa km-raskaudessa oli neuvolan huonoilla laitteilla ultra, alkion koko vastasi 6+4 eikä sykettä...
  7. O

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Lilian-83 Toivotaan, että on harmitonta :hug: Mulla loppui esikoisesta yhdessä yössä oireet 8+0 eikä takaisin tulleet. Ainoastaan se jäi, et iltaisin rupes aiemmin nukuttaa. Silloin johtui varmaan siitä kun loma alkoi ja sai nukkua ja syödä kunnolla. Nytkin viime viikonloppuna oireet hävisi...
  8. O

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Huh, ultrassa käyty ja kaikki hyvin :heart: Ihan mielettömän helpottunut olo! Pikkutyypillä sydän löi kovasti ja vastasi viikkoja 7+3. Menkoista viikot 6+6 ja oviksen mukan 3-4pv pitemmällä, eli koko vastasi viikkoja ihan täsmällisesti. Kahden keskenmenon (jotka todettu juuri ar-ultrassa) ihan...
  9. O

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Vaistosta esikoisesta pelkäsin kovasti keskenmenoa, etenkin 9. viikolla kun kaikki oireet hävisi ja oli menkkamaisia kipuja. Pelkoa ehkä enemmän oli kuin vaistoa. Tokassa raskaudessa olin tosi huolissani ja pelkäsin kun testeissä ei viivat vahvistunu kunnolla ja digissä viikot tuli jäljessä...
  10. O

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    MiNalo Voimia :hug: Itsellä ollut hyvin samanlainen raskaus testeineen, tunteineen ja ultrineen. Hyvä, että raskaus kuitenkin löytyi ja sait asiaan sevyyden. Toivottavasti lähtis tyhjentymään itsestään. Aika jännä tuo lääkäreiden vrovaisuus. Mu kyllä uskottiin, et ei oo mahdollisuutta että ei...
  11. O

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Tuosta vatsan päältä ultraamisesta vielä. Mulla tehtiin neuvolassa yhdessä raskaudessa ultra 7+5 huonolla laitteella. Vatsan päältä ei saanut mitään näkymään, sisäkautta sitten löytyi sikiö, jonka koko vastasi 6+3 ja tuolla huonolla laitteella epävarma syke. Lapanen85 tuolla ikäerolla...
  12. O

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    MiNalo :hug: Olipas yhtä tyhjän kanssa lääkärikäynti! Onhan se nyt selvä et tos vaiheessa tarvis olla kunnon laitteet ja sisäkautta tehdä. Mut hyvä että saat huomenna selvyyden. Mulla osui keskenmenojen kohdalla vaisto oikeaan, vaikka muut kuinka yritti vakuutella et kaikki menee hyvin...
  13. O

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Pompelolla onkin jännä tilanne :) NelHM sulla taitaa olla myös keskenmenoja taustalla? Antaa toivoa itsellekin, että vois mennä asiat hyvin taustasta huolimatta. littlelion täällä myös ikäeroa esikoiseen tulisi aika tarkkaan 3v mikäli kaikki menee hyvin :)...
  14. O

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Hiphei, jokohan sitä uskaultautuisi mukaan höpisemään. Täällä toiveissa toinen lapsi, nyt mennään 5+5 vissiin, oviksesta laskettuna 6+1. Esikoinen reilu 2v. Taustalla kaksi keskenmenoa vuoden sisään, joten kovin varovaiset fiilikset vielä. Helpottavaa lukea, että täällä muutkin painii samojen...

Yhteistyössä