Hakutulokset

  1. L

    Syyskuun söpöliinit <3 Helmikuu

    Onko täällä muuten nyt monet joutuneet ottamaan töistä sairaslomaa pahoinvoinnin tai väsymyksen takia? Itse olin viime perjantain sairaslomalla, gyne olisi jo silloin kirjoittanut viikon mutta olin sitä mieltä että vielä voi muuttua paremmaksi. No ei muuttunut ja tänään uusi reissu...
  2. L

    Syyskuun söpöliinit <3 Helmikuu

    Heippa! Täällä on myös kärsitty sen laatusesta väsymyksestä ja pahoinvoinnista ettei mitään jaksa tehdä, edes täällä käydä lukemassa kohtalon tovereiden kirjoituksia. Viime viikolla voimistui huomattavasti pahoinvoinnit ja perjantain jouduinkin saikuttamaan, nyt jännään jos huomenna olis...
  3. L

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Onko kukaan ollut pahoinvoinnin takia töistä pois? Itse ajattelin nyt loppuviikon olla. On sen verran kiusallista olla potilas kontaktissa ja nieleskellä oksennusta koko päivän. En kyllä millään haluaisi monta viikkoa tämän takia saikuttaa, joten ensi viikolla palaan varmaan töihin ja kerron...
  4. L

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    SHM Kyllä mulla on ollut sellaisia menkkamaisia tuntemuksia alavatsalla, tosin paaaljon lievempiä kuin ne varsinaiset menkkakivut, jotka mulla on siis aina niin kovat että kippurassa pitää mennä ja särkylääkkeitä napsia jatkuvasti. Kiitos lohdutteluista ton vuodon suhteen. Se siis oli vain...
  5. L

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Hui, mulla tuli tänään tumman keltaista valkovuotoa alushousuihin, ehkä hieman rusehtavaa. Ei siis jäänyt enää paperiin tai mitään, mutta vähän kyllä säikäytti. Toivottavasti jää nyt tuohon ettei tarvitse enempää ressata, pitänee varmaan käydä huomenna testiostoksilla jotta näkee vieläkö siellä...
  6. L

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Voi ei surusilmät voin vaan kuvitella miten raskasta tommonen jos jo 3. Kahden vuoden sisään. Mä varailin neuvolan ja sainkin sen jo vajaan kahden viikon päähän eli omien laskujen mukaan silloin on vasta 6+3 menossa. varasin sitten sen varhaisultrankin. En myöskään malta odotella rv12 asti...
  7. L

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Mä kanssa nyt oon pohtinut pääni puhki tota varhaisultraa, mutta ehkä mä menen sinne ihan vaan oman mielenrauhan säilyttämiseksi sinne rv12 asti ???? oon niin epävarma kun sisko saanut 2 keskenmenoa, ja ne molemmat menneet kesken aikaisessa vaiheessa mutta huomattu vasta ekassa ultrassa.
  8. L

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Sirius87 varasitko varhaisultran yksityiselle? Mä ajattelin myös varailla varhaisultraan ajan, kun on ensimmäinen tulossa ja ois tosiaan kiva nähdä ihan jotain konkreettista ennen sitä rv12 ultraa. ????
  9. L

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Heippa! Täältä ilmoittautuu myös yksi varovaisesti mukaan ryhmään. Clearbluen testi tehty eilen aamulla ja selkeä plussa tuli, tänään vielä varmisteltu apteekin testillä ja vielä päiväpissasta ja kyllä sinnekin ne kaksi viivaa tupsahti. Yk9 eli olo on vielä suhteellisen epäuskoinen. LA...
  10. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Huomenta! Mä en osaa tähän liittää kuvia, mutta tein tänä aamuna clearbluen raskaustestin ja plussa pärähti heti! Kp23/25-28 ja dpo 15 ! Olin jo heittänyt uskoni luonnolliseen raskautumiseen, mut ei näköjään olekaan mahdotonta ???? ???? nyt vaan odotellaan! Jännittävää. Mä samalla poistun...
  11. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    1+1 lapsen äiti Mä en valitettavasti näe mitään tossa, samalta näyttää kuin oma testi aamulla, mutta voi tietty olla että on sen verta haalee viivan paikka ettei kuvassa näy. Elikkä mä sitten aamulla testasin, ja selkeetäkin selkeempi nega sieltä tupsahti. Toisaalta nyt vasta kp 20/25-28...
  12. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä yhtä kuumottaisi testailla jo. Nyt tosin vasta kp19/24-28, mutta ovis oli jo kp9 eli dpo olis huomenna dpo11. Mitä mieltä ootte, kannattaako testailla näin aikasin vai pitäiskö malttaa mielensä ja odottaa? Voiko edes näkyä vielä jos kp:ssä ollaan tossa vaiheessa? Eikö se kuitenkin oviksen...
  13. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Apua kaipailisin.. Mulla nyt ilmeisesti olikin ovis jo kp9 ja nyt olis sitten dpo8, eli koskas kannattais lähtee testailemaan ? ???? Piti kyllä nyt odotella oletettuun menkkojen alkamispäivään, mutta oon nyt ihan sekasin että koskas se nyt olisi.. kp:n mukaan ois vielä 10päivää siihen, mutta ton...
  14. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Äääh.. täällä yks piinailee ovulaation kanssa. Ostin apteekin ovulaatiotestin ja oon nyt tikutellut viime perjantaista. Sunnuntaina oli se ovisviiva paaaljon vahvempi kuin se se...no se mistä se katsotaan :D mutta se oli niin hailakka että päättelin testin menneen pieleen. No, tänään pitäis olla...
  15. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nutturuu teillä on sitten sama tilanne kuin meillä! Tässä odotellaan nyt ovista kovasti (kp 9/25-28) isäntä on kerrankin just eikä melkein h-hetken koettaessa kotosalla! :) Nyt vaan ollaan molemmat kovan flunssan kourissa kotona, eikä olla päästy ovistesti ostoksille, mutta mulla nyt ovis aika...
  16. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Pisamapeikko Kyllä sulla näyttäis olevan ihan selkeät kaksi viivaa siellä! Onnea! :) Nää kierron alkupäivät on kyllä niin puuduttavia kun mitään ei voi tehdä asian eteen, täytyy vaan odottaa... ja odottaa. :D Unnaunna olis kyllä ihan mahtavaa jos heti pamahtais testiin tieto että joko...
  17. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ihanaa, onnea kaikille plussanneille! :) Itsellä vaihtui jouluaatto eli kp27/25-28, kp1:ksi. Taas saa sitten jännittää, jos nyt malttais odotella sen testailun kanssa sinne kuukautisten oletetun viimeisen alkamispäivän jälkeen. Täällä onkin sitten yk7, meinaa usko jo loppua vaikka toiset...
  18. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä myös tänään testailtu Dpo12 ja negaa näytti. En edes viitsinyt mitään kuvaa ottaa tänne ihmeteltäväksi kun ei sitten millään ilveellä siihen edes haamu viiva saanut :D Huoh. Oli kyllä Apteekin testi, joka ei ilmeisesti ole niin herkkä. Nyt siis kp 26/25-28, ehkä testaan huomenna vielä...
  19. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heippa! Täältä liittyy yksi uusi hätähousu kanssasisarien kanssa piinailemaan. On tää kyllä kun joka kierrossa saa jännittää, eikä meinaa millään malttaa odottaa sen testaamisen kanssa. :| Meillä siis yrityskiertoja jo 6, eli nyt menossa kuudes. Ovistestit vasta toista kiertoa käytössä...
  20. L

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Heippa! Osallistun ekaa kertaa tänne sielunsiskojen keskustelupalstalle. :D Mulla siis menossa eka kierto josta olen tikuttanut ovulaation. Kierto ollut viimeisen vuoden vaihtelevasti 25-28päivää. Ovulaatio tulikin tarkalleen kp14, ja hymynaama tuli vielä kp15:kin jolloin sitten...

Yhteistyössä