Hakutulokset

  1. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Käyn täällä välillä lukemassa kuulumisia vaikka en ole kirjoitellut tänne vähän aikaan. Piper: Onnittelut <3 Elinas: Olen lukenut edelleen hoitoketjua. Onnittelut rasvautumisesta :) Fibbis: Tippa tuli täällä silmään teidän menetyksestä :'( Voimia ja jaksamista! Oma ja tytön napa: Täällä...
  2. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    La Bambina : Onnittelut tytöstä ja tsemppiä toipumiseen! Tytsy75 + tyttö 7,5 viikkoa
  3. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Piper86: Vauvan sykkeen tasaisuudesta. Koko raskauden aikana on hyvä, että syke ei ole tasainen. Esimerkiksi meillä kirjattiin käynneillä neuvolakorttiin sykkeet välillä 128-145. Iitu78: Hyvä, että miehesi alkaa olemaan parempana ja hän näki hetken aikaa teidän tytön <3 Peloista: Mulla oli...
  4. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitoksia kaikille onnitteluista <3 Saiga: Onnittelut tytöstä :) Iitu: Voimia ja toivottavasti miehesi paranee! Synnytyskertomus: Mentiin päivystykseen suunniteltuun synnytyksen käynnistykseen To 14.1. aamulla. Viikot oli 42+0. Synnytystä yritettiin käynnistää monella tavalla: cytotec...
  5. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Pikainen päivitys: Pieni, reipas tyttö syntyi sektiolla tänään 16.1. klo 11.07. Mitat 3150g ja 50 cm. Tytsy75 (42+2)
  6. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Saiga: Tyttö on kiinnittynyt, mutta mulla ei ole paineen tunnetta siitä. Vähäiset kouristukset ovat tulleet takaisin. Soitan huomenna varatakseni yliaikaiskontrolliin ajan 12.1. (41+5) ja käynnistys tapahtuu viimeistään 14.1. (42+0) Meillä tulee olemaan aika lähekkäin kontrollit. Tsemppiä...
  7. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos tsempeistä :) Saiga: Mikä tilanne? Sulla taisi olla eilen laskettu päivä. Tytsy75 41+1
  8. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Olen vielä yhtenä kappaleena. Oireita ei ole hirveästi. Synnytys taitaa tapahtua käynnistämällä. Aika menee nyt hitaasti. Alkuraskaudessa oli sama fiilis, että aika menee hitaasti ja sitten oli välivaihe, joka menikin sit hurjan nopeasti :) Tytsy75 40+6
  9. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Saiga: Kohdunkaula oli 1,5 cm. Äitiyskortissa oli aikaisemmat merkinnät >3 cm. Oi, sulla on jo lähellä laskettupäivä ❤ Iitu78: Kiitoksia tsempeistä! Tytsy75 40+2
  10. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Saiga: Mulla alkoi tuntumaan enemmän painetta oikean kyljen puolelta. Soitin keskiviikkona neuvolaan ja pääsin samantien käymään siellä. Päädyttiin, että menen päivystykseen vaikka oireeni ei ole ihan hälyttäviä. Otettiin käyrät, mun verenpaineet ja pissanäyte...
  11. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitu78: Ihanaa, että saitte viettää joulun rauhassa tytön kanssa :) ja ei tarvinnut mennä enää sairaalaan. Mulla on ollut aika vähän ennakoivia oireita. Sormet on alkanut turpoilemaan/jäykistymään öisin, mutta päivällä on helpottanut. Menkkamaisia kourituksia on ollut vähäinen määrä. Päässä...
  12. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Saiga: Päässä on nyt parempi olo. Bakteeriarvot oli myös ok. Olen seurannut nyt joka päivä verenpainetta. Ne ovat olleet myös hyvät. Kiitos tsempeistä :) Neuvolassa kävin tiistaina ja pikkuinen laskeutunut, mutta ei ole kiinnittynyt. Pikkuisen jalat ovat mun kylkiluitten kohdilla, mutta se ei...
  13. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitu78: Oi ihanaa, onneksi olkoon tytöstä ❤
  14. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Tuttipulloista: Olen ostanut pari Ainu MAM Anti-Colic tuttipullo 160ml, BPA vapaa tuote. Olen saanut lisäksi pari tuttipulloa. Pesu: Olen pessyt lähes kaiken 60 asteessa, osan myös pehmoleluista. Pesuaine hajusteeton, herkän ihon pesuaine. Iitu78: Onko tullut lisää viitteitä, että synnytys...
  15. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    La Bambina: Kannattaa panostaa (yhdistelmä)vaunuihin. Meillä meni kans yli 1000 euroa mukana turvakaukalo ym. Tsemppiä sokerirasitustestiin! Iitu78: Nyt alkaa sun LA olemaan jo todella lähellä :) Jännittäviä hetkiä! Nyt kun on alkanut kylmentymään ilma niin minkälaiset vaatteet olet ajatellut...
  16. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitoksia hankintavinkeistä! :) Olen juuri pohtinut, että mitä tarvikkeita pitäisi vielä ostaa. Täällä alkoi nyt äitiysloma. Jouduin uudelleen sokerirasitustestiin pari viikkoa sitten ja paastoarvo oli hyvä, mutta muut arvot olivat rajoilla. Eli silloin on jo raskausdiabetes. Verenpaineet on...
  17. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Saiga: Mulla oli niitä kuukautisten tuntuisia kourituksia, mutta ne meni ohi. Välillä jos nousen liian nopeasti ylös tuolilta niin silloin saattaa tulla jotain pistoksia, mutta jatkuvia teräviä kipupistoja ei ole ollut.
  18. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitu78: Jos mennään lasketun päivän mukaan niin oletkohan sinä seuraava?! :) Milloin sulla alkaa äitiysloma? Saiga & LaBambina: Miten teillä sujuu? Mulla alkaa vapaa-aikaa lisääntymään, kun tein ylitöitä syyskuussa ja otan ne nyt vapaana takaisin. Mulla on enää 7 päivää siellä täällä...
  19. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Weeru: Onnea tytöistä!
  20. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnittelut pojasta, Aniraz_ :)

Yhteistyössä