Hakutulokset

  1. S

    .

    @Wintersun mut voi lisätä plussanneisiin <3 :love: ... ja oikein paljon onnea kaikille yritykseen! (y) Minä siirryn odottajien puolelle :barefoot:
  2. S

    .

    Tällaisen sain tänä aamuna :ninja: ei meinaa uskaltaa uskoa vaikka omin silmin näkee...
  3. S

    .

    Pahoittelut kaikille jotka ovat saaneet negoja ja onnea kaikille plussanneille <3 ON: omasta mielestä raskausoireita oli vaikka ja mitä mutta itse tunne raskautumisesta puuttui. Testejä tein varmaan 9 kpl eri päivinä (miten niin hätähousu? :ROFLMAO:) jotka kuitenkin kaikki negoja :poop: miks ei...
  4. S

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @Elmeriina82 Onnea ja tarrasukkia!!! <3 <3
  5. S

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @minttu-82 kiitos vastauksesta, itellä kans aukes hanat oikein kunnolla että ei meinaa pärjätä siteillä yön yli :notworthy: saa varmaan kohta lainata töistä kunnon housuvaippoja :ROFLMAO: toivottavasti ovis kuitenkin tapahtuu (y) @Elmeriina82 kiitos :D nyt mäkin osaan (y)
  6. S

    .

    @Ilonetsijä kiitos, eli toivoa on, että tästä etiäpäin munkin kk normalisoituu :D Ymmärrän että miestäsi nolostuttaa mennä... mekin asutaan pikkukylässä ja kaikki tuntee kaikki, tai ainakin luulee tuntevansa :LOL: Tsemppiä ja jaksuja teille <3
  7. S

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Kiitos teille <3 (en tiedä miten saatte nimet linkitettyä:LOL:) ehkäpä tämä kierto tästä tasaantuu. Sitä tahtoo vaan olla niin kärsimätön :whistle: Gynekologi jolla kävin kierukan poistattamassa, sanoi että onnea yritykseen, mutta kannattaa unohtaa vauvanteko ajatukset ja rentoutua niin sitten...
  8. S

    .

    Saa päivittää kp1/xx Kiitos (y) Mulla on ilmeisesti kp1 tänään (n) joulukuinen vuoto”häiriö” olikin tyhjennysvuotoa? Koska tässä ei mennyt kuin 19 päivää välissä kaikkine tiputteluvuotoineen... Jotenkin kummallista kun ollut kierukka kauan eikä oo ollut kuukautisia niin nyt on niin ulapalla...
  9. S

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Tervetuloa kaikille uusille <3 Mulla on ilmeisesti kp1 tänään (n) joulukuinen vuoto”häiriö” olikin tyhjennysvuotoa? Koska tässä ei mennyt kuin 19 päivää välissä kaikkine tiputteluvuotoineen... Jotenkin kummallista kun ollut kierukka kauan eikä oo ollut kuukautisia niin nyt on niin ulapalla...
  10. S

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Sen verran voin vastata, että kävin poistamassa kierukan joulukuussa ja pari päivää sen jälkeen alkoi kuukautiset jotka kesti sen kolme päivää. Muutama päivä ilman ja sit alkoi tiputteluvuoto... *muoks... saas nähdä kuinka kauan tätä tiputtelua kestää :/ Hyvää ja onnekasta uutta vuotta...
  11. S

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Kiitos Kunpa :) Ja onnittelut plussasta! <3
  12. S

    .

    Heips! Minäkin ilmottaudun mukaan! :) Eli ikää 37v, kolme lasta, 8v, 10v ja 12v. Miehellä kaksi lasta ennestään. Meille iski kova vauvakuume ja nyt kävin poistamassa kierukan vähän ennen joulua. Eli, kp 5/? Ja yk 1 Kovasti toivoisi vauvaa vuodelle 2019 <3
  13. S

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Oho, kaikki hymiöt hävisi :) Teksti näyttää jotenkin niin kylmältä ilman hymiöitä :D
  14. S

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Hellurei täältä Ilmottaudun myös tänne, jännityksellä jäädään odottamaan onnistuuko vaiko eikö eli itse olen 37v ja minulla on ennestään kolme lasta, 8v, 10v ja 12v. Miehellä on kaksi lasta ennestään. Me ollaan haaveiltu yhteisestä lapsesta jo jonkin aikaa mutta nyt vasta kävin poistattamassa...

Yhteistyössä