Hakutulokset

  1. Cristal3

    Alamahan ajottainen polttelu

    En oikein kunnolla löytänyt vastauksia mistään, mutta viikko nyt 24+2 ja muutaman päivän ajan alavatsaa polttanut. Ei kestä kauan kerralla ja menee nopeasti ohi. Supistuksia ei tunnu. Huomenna annan virtsanäytteen, mutta viikko sitten näyte oli vielä puhdas ja alkuraskaudessa oli näitä samoja...
  2. Cristal3

    Peräpukamista!

    Nolo, mutta yleinen vaiva.. nyt nelosta siis odottelen ja ennen ollut vain sisäisiä pukamia. Nyt kuitenkin ihonalainen ja ihonvärinen pieni patti tullut peräaukon viereen ja viikko päälle 7.. laitellut sitä sisälle, mutta ei pysy sielä kauan. Mikä tähän auttaisi.. ostin ac3 voidetta, mutta...
  3. Cristal3

    Keskenmeno vuoto

    Eli rv 6+0 ultrassa ei näkynyt kuin 4mm sikiöpussi ja ruskuaispussi näkyi myös. Raskausmeni siis kesken ja vuotanut 4 päivää.. Tänään kuitenkin tuli niin iso plompsaus pynttyyn, että mun oli pakko katsoa mikä se oli.. Siinä oli iso kalvon riekale ja sen riekaleen keskellä pieni tiivis pussin...
  4. Cristal3

    kiinnittymisvuodosta kokemuksia?

    Tilanne on siis se, että kiertoni on noin 28 päivää ja ovis kierron puolessa välissä.. kp 20 tuli hiukan vaalenpunaista valkovuodon seassa.. nyt kp 23 ja vaihtelee ruskean ja vaaleanpunaisen välillä.. raskaana oleminen on mahdollista, mutta en ymmärrä näitä välivuotoja ? Kauan kiinnittymisvuoto...
  5. Cristal3

    Imetys ja hirveä vauvakuume!

    Moikka kaikille :) Täällä on aktiivisempaa porukkaa kuin muissa keskustelu alueilla mitä olen seurannut. Tilanneppa on siis seuraavanlainen. Olen 28-vuotias kohta ja minulla on kolme lasta iältään 10w,5w,1v10kk. Tämä 1v10kk tissittää vielä ja on tosi herkkä luonteeltaan. Tarvisin oikeasti...

Yhteistyössä