Hakutulokset

  1. M

    Marraskuiset 2018

    @Annah91 ja @mompsu ja muut ryhmään haluavat: laittakaa mulle yv:nä linkki teidän fb-profiiliin!
  2. M

    Marraskuiset 2018

    Minulle ja @Triple82 voi laittaa yv jos haluaa fb:n salaiseen ryhmään.
  3. M

    Marraskuiset 2018

    Facen ryhmään pääsee laittamalla yv:n vaikka mulle. Laita joko linkki fb-profiiliisi tai nimi ja kuvaus profiilikuvastasi niin lisään kaveriksi siksi aikaa kunnes saan liitettyä ryhmään. Ryhmä on salainen.
  4. M

    Marraskuiset 2018

    Minulle tai @pampulax voi laittaa yv jos haluaa fb-ryhmään. Laita nimesi ja kuvaus fb-profiilikuvastasi :).
  5. M

    Marraskuiset 2018

    @nanuska on! Kukaan ulkopuolinen ei näe sinun kuulumisesta ko ryhmään. Ei nyt eikä koskaan :)
  6. M

    Marraskuiset 2018

    @Susa.s laita minulle yv:tä jos haluat fb-ryhmään :). Tervetuloa kaikille uusille! Minä en jaksa täällä juuri kirjoitella vaan mieluummin fb:n puolella. Lyhyet hermoni ei kestä tätä Kaksplus-sivuston toimimattomuutta!:cautious:
  7. M

    Marraskuiset 2018

    @pikkutakkutukka ai ei sulje vai? :unsure: Voi ei! Miksiköhän sitä noita tehdään sitten?
  8. M

    Marraskuiset 2018

    @Sonde mihin verikokeisiin menet?
  9. M

    Marraskuiset 2018

    Huomenta! Mulla on kans melko oireetonta :(. Toisaalta edellisessä raskaudessa joka päättyi keskenmenoon, raskausoireet jatkui senkin jälkeen kun oli mennyt kesken: paleli ja etoi välillä. Ja harmittaa aivan kamalasti kun en esikoisen aikaan kirjannut tarkasti päivittäin oireita ylös. Silloinkin...
  10. M

    Lokakuiset 2018 <3

    @Jw18 jos sulla on la ihan lokakuun loppupuolella niin tuu Marraskuisiin! Siellä ollaan kaikki samassa tilanteessa eli ihan alkutekijöissä. Mullakin on la 30.10 mutta oon varma että marraskuulle menee joten sen takia liityin marraskuisiin :)!
  11. M

    Marraskuiset 2018

    Mulla on välillä myös juilimisia alavatsalla, varsinkin jos ponnistan tai kierrän vartaloa. Harmittaa kun en esikoisen aikana raskaudessa kirjannut ylös tuntemuksia alkuraskaudessa. Välillä on niin oireetonta että hirvittää! Eilen tein toisen digitestin kuitenkin ja se näytti viikkoja 2-3...
  12. M

    Marraskuiset 2018

    Tervetuloa uudet! Ryhmä on nyt olemassa fb:ssa, pistäkää viestiä minulle tai @pampulax ille kun haluatte liittyä. Alkuvaiheessa siellä ei paljoa porukkaa ole mutta kun olot tässä varmistuu niin sinne voi liittyä myös(y)! Mutta keskustellaan toki täällä myös!
  13. M

    Marraskuiset 2018

    @pampulax sopii! INHOAN tätä Kaksplussan sivustoa kun tämä on niin hirveä käyttää.
  14. M

    Marraskuiset 2018

    @kiramiu tervetuloa :)! Millainen tuo kemiallinen raskaus oli? Oliko siinä haaleat viivat koko ajan, miten se huomattiin että oli kemiallinen? Mulla jäi se edellinen kkm niin inhottavana kokemuksena että kaikki mahdolliset variaatiot oon käynyt jo läpi. Päätin tänään että esikoisesta kun tein...
  15. M

    Marraskuiset 2018

    @pikkutakkutukka minä tulin kans tänne Marraskuisiin juuri sen takia kun tulee semmonen epätoivoinen olo jos muut lokakuiset jo käy kohta nt-ultrassa ja itse on vasta alkutekijöissään. Ja samaa se on sitten koko raskauden ajan. Itse olin esikoisen kanssa siinä tilanteessa kun la loppukuusta...
  16. M

    Marraskuiset 2018

    Kiva kun tulit tänne :love:! Meitäkin alkaa tulemaan siis tännekin. Minä en ole vielä varannut neuvolaa. Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan varhaisultraan. Kkm:n jälkeen vuotelin 2 kk lähes päivittäin ja sain keltarauhaskuurin ja nyt tarkistetaan mikä tilanne on. Ootko @Sonde mistä päin? Mikä...
  17. M

    Lokakuiset 2018 <3

    Voi hitto että inhoan tätä Kaksplussan nettisivua! Hyppiikö ja tökkiikö tämä muillakin? Alkaa farkut ahdistamaan mahan kohdalta. Tekisi mieli kulkea vaan legginseissä! Muilla samaa tässä vaiheessa?
  18. M

    Lokakuiset 2018 <3

    @Eetuha milloin tuo testi on otettu?
  19. M

    Lokakuiset 2018 <3

    Kävin nyt sitten hakemassa pari eriä raskaustestiä. Mulla on nyt rv 4+0 ja viivat on aika haaleat.. Toki alle parin tunnin pissistä ja tähän aikaan. Miltä nuo näyttää?
  20. M

    Lokakuiset 2018 <3

    Voi hitto! Oon etäpäivillä kotona ja laatikossa kummitteli paremman puutteessa ovistesti. Tein sen äsken ja kontrolliviiva ei oo yhtä tumma kuin testiviiva.. Mitähän tuo nyt merkkaa?? Voiko ovistestiin luottaa raskaustestinä? Ei se kuule varmaan auta muu ku lähteä ruokiksella ostamaan...

Yhteistyössä