Hakutulokset

  1. S

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Munkin täytyy ikäväkseni kertoa, että tämä raskaus keskeytyi.
  2. S

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Onnea täältäkin kaikille plussanneille.(y) Muakin kiinnostaa face-ryhmä, mutta aion liittyä vasta np-ultran jälkeen.:) Oireet ei täällä ole lisääntyneet, paleltaa välillä tosi paljon ja vatsan nippailuja on. Pahoinvointia ei oo viel onneks tullu, mut edellisessäkin raskaudessa alkoi vast vähän...
  3. S

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Mulla on mielialat heitellyt kauheasti.:oops: Väsyttää ja paleltaa, välillä vähän vatsasta nippaillut, muita oireita ei ole pahemmin ollut. Mie en oo viel töihin palannutkaan, kun esikoinen on vast vuoden just täyttänyt.:)
  4. S

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Hei! Täällä myös yksi joulukuulle lasta odottava uskaltaa liittyä ryhmään.:) La olisi laskureiden mukaan 3.12, mutta saattaa olla arvio ja voi muuttua myöhemmin. Toista lasta odotetaan, esikoinen on vuoden ikäinen. Häntä ehdittiin yrittää vuoden verran ja välissä oli yksi keskenmeno, joten kyllä...
  5. S

    Lappeenrannasta odottaja/ äitikavereita :)

    Laitoin sulle viestiä yv:nä. :)
  6. S

    Lappeenrannasta odottaja/ äitikavereita :)

    Moi! Olen Eteläiseltä alueelta. Kiva, että täältä löytyy muitakin Lappeenrantalaisia. :)
  7. S

    Ystäviä Lappeenrannasta

    Moi! Täällä olisi yksi maaliskuussa esikoisensa saava odottaja. Olisi mukava tutustua muihin Lappeenrannan äiteihin. :) Itsellä ei kaveripiirissä ole muita raskaana olevia tai lapsiperheitä.
  8. S

    Lappeenrannasta odottaja/ äitikavereita :)

    Moikka! Taidan aloittaa uuden ketjun, kun Lappeenranta-ketjuissa on keskusteltu viimeksi niin kauan aikaa sitten. Täällä yksi maaliskuussa esikoisensa saava odottaja. Olisi mukava tutustua oman alueen muihin samassa tilanteessa oleviin äiteihin. Olen itse 24 v. ja mieheni 26v...

Yhteistyössä