Hakutulokset

  1. N

    8kg laihdutus 2 kk, tule mukaan!

    Tosiaan selkä ei anna periksi eli liikunta tosi niukkaa. Se ottaa päähän, kun tykkään muutenkin ulkoilla. Tällä viikolla olen tosn innostunut syömään kalaa ja salaattia ruoaksi, sekä vähn noita hiilareita vähentänyt (rakastan leipää...). Paino oli tänään 69,5! Vaikken oo mitään kummaa tehnyt...
  2. N

    8kg laihdutus 2 kk, tule mukaan!

    Mä kans! Eilen aamulla puntari näytti 70,5. Puoltoista lähti tammikuunalusta katsottuna. Ongelmana on mulla että vanha selkävaiva vaivaa, liikunta tosi vähissä. Salille ei pääse, ei voi juosta/hiihtää. Vain kävely onnistuu. Mutta ruokavaliota siis. Ja se että iltasiidereistä, 2 kpl! On tullut...
  3. N

    Tammikuun budjettihaaste

    Kaks ekaa viikkoo menikin sit ketuille.... Flunnssa ja yrjäkin pistäyty kylässä, ei paljon mietitty mitä kaupasta haettiin. Tänään pääsin kauppaan ja kaikki perus/arkivarsstot olikin tyhjät. Maitoa, leipää, juustoa, hedelmiä, hygieniatarv, kasviksia ja ruokaa. Lasagnea, tomaattikeittoa...
  4. N

    Tammikuun budjettihaaste

    Eilen kävin kaupasta maitoa ja juuston, n. 10€. Tänään meni 47,47€. Niistä tulee ensiviikolle kanasalaattia, kirjolohikiusausta ja tonnikalasalaattia. Kaikkia ainakin kahdeksi päiväksi. Aamupalaksi on puuroa tai leipää. Kaapeissa on makaroonia, perunasipulisekoitusta ja pakastin täynnä leipää...
  5. N

    Tammikuun budjettihaaste

    Meilläkin alkuvuotta voi sekoittaa varastot - siis kaapeissa ja pakkasessa o. Ruokaa. Ikävä kyllä siitä aina kerran vuoteen siivotessakin osa menee roskiin eli niidenkin tyhjäys on järkevää. Eilen syötiin nyyttäri periaatteella ja meni "varastoista", tänään myös pakkasesta pyttipannua, 1,39€...
  6. N

    Tammikuun budjettihaaste

    Minä kanssa! 2+2, tavoite 400€. Kerran kaksi kuussa käydään ulkona syömässä, sitä en laske tähän. Mutta kaikki kotiin liittyvä kuuluu tuohon. Toinen lapsi syö koulussa + iltiksessä ja toinen lapsi 4 pv viikossa hoidossa kaiken mitä niihin ruokiin kuuluu. Mies syöm töissä. Itsellä kuuluu kaikki...
  7. N

    Läskiluuseriholisti aloittaa elämänparannuksn

    kiitos, aivan pakko se on nyt aloittaa.mutta olen noin kuukauden sitä täss suunnitellut ja mieliala on ennmmän HALUAN kuin PAKKO - vaikka pakkokin on :)
  8. N

    Läskiluuseriholisti aloittaa elämänparannuksn

    72,5 kg - vuoden lopussa tavoitteena 62,5kg 9100€ kulutusluottoja - vuoden lopussa niin paljon vähemmän kuin mahdollista, aionoikeasti laittaa talouteni kuntoon! Alkoholia kuluu enemmän kuin tarvis, aion pyrkiä 6 viikko annokseen/ viikko
  9. N

    Punnitus!!!

    Mä voin liityä. En oo koskaan ollut näin lihava, 72,5. Tuossa on kyllä kohta kilo eilisiä mässäilyjä - niitä jäi tällekin päivälle. Syksyllä päätin laihduttaa 5kg ja lihoin sen verran! Syy on ruuhkavuodet jne jne mut nyt en enää selitä. Joka tapauksessa, mulla on pari muutakin uuden vuoden...
  10. N

    Uusi vuosi, uusi elämä? Minun projektini: Läskiluuseriholisti

    Tein tuossa budjetin ja laitoin paperit järjestykseen..... Kulutusluottoja olikin 9100€! Mutta laitoin ne maksupalveluun ja ne menevät nyt automaattisesti lapsilisistä, hoitotuista yms. Ja yhden säästötilin lopetan, ei siellä ole kuin tonni mut sillä saa laskut ajantasalle, ei jäis mitän...
  11. N

    Uusi vuosi, uusi elämä? Minun projektini: Läskiluuseriholisti

    Joko saa puhua uudenvuodenlupauksista vai sulattaako kaikki kinkkuaan? Olen kohta nelikymppinen, sellainen keskituloinen, keskivertoinen perheenäiti. Kaikki ns hyvin, mutta ruuhkavuodet (kiire, vaativa työ, talonrakennus, yritys, sairaus...... Vei voimat parimvuotta sitten- mitä sitä...

Yhteistyössä