Hakutulokset

  1. P

    Yövuorot ja raskaus

    Onhan vuorotyön haitoista, erityisesti yövuoroista, tehty tutkimuksia ihan normaalitilassa oleville ihmisille. Esim.mielenterveys-ja uniongelmia, sydän- ja verisuonisairauksia ja taipuvaisuutta lihomiseen....että sinänsähän siinä on olemassa omat riskinsä, juurikin jos elimistö ei siihen suostu...
  2. P

    Yövuorot ja raskaus

    Onnea raskaudesta! Miekin teen vain yövuoroja. Alkuun ei ollut ongelmia, rv8-10 oksensin kovasti ja yövuorot pahensivat tilannetta. Olin pari vuoroa saikullakin. Nyt rv15 ja vaivana uupumus öiden aikaan joka aiheuttaa huonoa oloa. Kyselin neuvolasta yövuoroista niin kätilö sanoi, ettei yövuoro...
  3. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Lääkärit on kyllä välillä niin tilannetajuttomia... Kauhea uutinen ja eihän se tietysti muuksi muutu, mutta voisihan sen kertoa asiallisesti :( Olen Tammityttö todella pahoillani sun puolesta!
  4. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Eikä :'( Ilmeisesti testitulokset tullut tänään? :hug:
  5. P

    Atoopikon kainalot

    Olen huomannut 3v atoopikolla samaa. Hällä tosin ihottumat eivät ole kovin hurjia eikä olla lääkärin seurannassa, joten mitään hoitokeinoja rasvauksen lisäksi ei ole tarjolla. Meidän pojan ihoon toimii parhaiten päivittäinen veskpesu, välillä kylpee ja silloin ceridalöljy veteen. Kunnollinen...
  6. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Tervetuloa poikienäippä! :) Mullakin on välillä meinannut jomotella päätä, yhtenä päivänä vasta äitynyt panadolin tarpeeksi asti. Taitaa kuulua tähän raskauden vaiheeseen :/ Toivottavasti heidip kohta helpottaa! Mites Tammiksella tulosten odottelu sujuu? Ei varmaan vielä ole tietoa...
  7. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Musta tuntuu, että olen räjähtänyt sisäisesti ja ulkoisesti :D Näppyjä pukkaa ja jotenkin ulkonäkö on muutenkin kulahtanut, huimaa ja uuvuttaa. Eli samaa kuin muissakin odotuksissa. Miksi normaalisti kampaamokäynti saa ulkonäön kohentumaan ja muutenkin pienellä panostuksella on ihan nätti...
  8. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Vastasi siis neuvolan laskemia viikkoja ja la ei muuttunut. Omien ovis laskujen mukaan olisi ollut muutamaa päivää pienempi, mutta ei kai se raketti tiedettä niiden tikkujen kanssa ole :D
  9. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Tänään oli vihdoin se nt-ultra. Vastasi viikkoja 12+4 ja la on siis 26.11. Hyvät rakenteet ja muutoinkin kaikki kunnossa :)
  10. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Mie olen silleen huono ohjeistamaan imetyksessä kun maitoa on riittänyt aina hyvin. Sen nouseminen on ottanut n.viikon ja laitokselta kotiin lähtiessä määrät ollu vielä pieniä. Kuopukselle annettiin lisämaitoa kun sokerit laski. Seuraavaa ajattelin kokeilla pitää ihokontaktissa enemmän, josko...
  11. P

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Viiva84. Mie oksensin kaksi viikkoa, josta viikko meni niin ettei mikään pysynyt sisällä. Viimeistään puoli tuntia syönnistä/juomisesta tuli ylös. Onneksi nyt on helpottanut. Teen yötyötä ja on syötävä väh.2h välein tai alkaa yrjö lentää, päivisin onneksi näläntunne pitää huolta usein...
  12. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Onhan sekin jotain, että on elossa ja kaikki rakenteet kunnossa! Tsemppiä vastausten odotukseen, toivottavasti vastaukset valmistuu pian :hug:
  13. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Tammis :hug: Eipä löydy järkeviä sanoja. Sun pelko ja paniikki on ihan oikeutettuja. Tulet tänne purkamaan sitten pahaa oloa ja odotuksen tuskaa :heart:
  14. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Hyvää äitienpäivää kaikille! Mulla meni päivä nukkuessa, illan edellä käytiin ravintolassa syömässä ja sitten muksut lähti yöhoitoon kun mulla on vielä pari yövuoroa taputeltavana. Jessus, että osaa väsyttää! Miekin nään unia miehestä, mutta illalla kun oisi mahkuja touhuiluun niin oon ihan...
  15. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Voi Tammis, miehet osaa kyllä välillä olla ärsyttäviä! Ootko sanonut suoraan miltä susta tuntuu? Välillä se meinaa unohtua vaikka onkin aika itsestäänselvää ulkopuolelta alkaa neuvoa.. uskon kyllä, että kaipaat omaa aikaa saada ajatukset järjestykseen. Lämpimiä ajatuksia sinulle :heart: Mekin...
  16. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Mulla oli rv9 ultratessa vaava vasemmassa reunassa ja siellä taitaa majailla edelleen. Nipistelee enempi siltä reunalta ja äänet kuului kanssa. Välillä tuntuu kohtu hyvin n.5cm häpyluun yläpuolella, välillä ei tunnu. Liekkö jotain hentoja supistuksia välillä kun tuntuu ja rentona taas ei :)...
  17. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Ymmärrän kyllä tammis sun pointin. Jospa lähette kahdestaan kollekkin pikku reissulle rentoutumaan :) Tilasin lastentarvike.netistä semmosen minkä saa kännykkään kiinni. Kiva kun siinä näkyy sykkeen nopeus ja piirtää käyrää ruudulle. Mulla oli angel sound ennen, mutten tykännyt sen mallista...
  18. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Tammiksella aika kimurantti ongelma :( Mitä jos kertoisitte kavereille totuuden? Voisi vaikka saada tsemppausta huonoihin fiiliksiin.. Mun hermo ei enää kestänyt ja tilasin dopplerin. Siellä se herne hyörii ja sydän jumpsuttelee :heart:
  19. P

    Lahden yksityinen äitiysneuvola?

    Varhaisultra oli 67e toimistomaksun kanssa. Hinnasto on niiden nettisivuilla. Saa sieltä myöhemmin käsittääkseni 4d ym mutta tuossa varhaisultrassa 6+ sain kuvan pienestä herneestä rakeisena 2d:nä :D
  20. P

    Lahden yksityinen äitiysneuvola?

    Toimii perhe-arte lääkärikeskuksessa ainakin. Googlella löytyy. Kävin varhaisultrassa kuukausi sitten ja oikein mukava kätilö, hyvä hinta ja viihtyisät tilat :) Kiinnostaisi, jos jollain on kokemuksia, onko siellä millainen lääkäri?

Yhteistyössä