Hakutulokset

  1. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Puhelimella nyt yritän päivittää... Meille syntyi tänään pikkuveli klo 11.45. Pituus 51 cm ja paino 4105g. Kaikki hyvin, nopeaa toimintaa ja ihana kätilö. Kirjottelen enempi kun pääsen kotiin :)
  2. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Pioni84, onnea vauvasta! (y) Täällä vielä yhdessä koossa, huomenna rv 40. Ei suurempia tuntemuksia, eilisessä neuvolassa vauvan pää ei kiinnittynyt ja sf-mitta vaan jatkaa kasvuaan. .. nyt 37 cm. Maanantaina uusi neuvola ja jos ei mitään ole tapahtunut (synnytystä siis :) ) niin perjantaiksi...
  3. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Kiva kun kirjoittelit kuulumisia Falisa! :) Ja hyvin kuulosti synnytyskin menneen ,hieno juttu :) Minä täällä vielä odottelen vauvakuplaan sukeltamista, viikonloppuna olin jo varma että vauva tuloillaan. Oli verensekaista vuotoa hiukan,ajattelin että limatulppaa, ja repimistä alavatsalla. En...
  4. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Ja satsuma ja falisa, onnea vauvoista :love: (y) Olin käynyt lukemassa täällä vauvauutiset,mutta puhelimella en oikein saa kommentoitua...
  5. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Essi-, hurjasti onnea! :) Onko Taigali jo synnytyspuuhissa?:) Olikos linjoilla vielä muita jotka odottelee vauvaa? Miten vauvan saaneilla on lähtenyt arki sujumaan? :love: Meidän Linnanmäkireissu perjantaina saatiin tehtyä,ja niin mukavaa oli:) ja päästiinpäs viikonlopuksi vielä mökillekin...
  6. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Satsuma13 ja Falisa, onnea matkaan kun matkaan lähdette... (y) Jänniä,jänniä aikoja!:) Taigali vielä ainakin odottelee täällä mun kanssa.:) Mites muut kesäkuiset, odottajia vielä palstalla ? :) T. Quumeilija
  7. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Falisa, minä jo ajattelin että sinä olisit tositoimissa,kun täällä oli hiljaista :ROFLMAO: kyllä se vaavi sieltä vielä tulee, uskon kyllä että kun menee yliajalle niin rupeaa turhauttamaan. Itse en ole sitä koskaan kokenut, niin en tiedä millaista se on. No, ensi tiistaina viimistään alkaa...
  8. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Hippogryfi, ONNEA :love: samoin Lumi-84, ONNEA :love: Ihanaa kun näitä uutisia alkaa tupsahdella (y) Mulla oli tänään neuvola ja kaikki hyvin. Vauveli liikkuu ja potkuttelee vielä melko ylhäällä, ei siis tositoimiin vielä. Quumeilija vieläkin rv 37+2 :D
  9. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Lumi-84, blogistasi luin että olette lähteneet vauvanhakumatkalle :love: Tsemppiä matkaan (y) Auringonsäteitä ja voimia, ihanaa :love: T. Quumeilija rv 37+2, koko ajan konkretisoituu se, että kohta sitä on itse samassa puuhassa :ROFLMAO: Aurinkoista päivää kaikille vielä masun kanssa oleville ...
  10. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Satsuma13, toivottavasti tilanteesi on jo parempi.(y) hurjalta kuulostaa vielä näin loppuraskaudesta tuommoinen tulehdus. Toivon kaikkea hyvää, ja paranemisia (y) Falisa, olin aivan varma että olet jo vauvaa hakemassa :ROFLMAO: no, päivä päivältä lähempänä... jännittävää :) Hippogryfi, joko...
  11. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Hienoja uutisia Falisa!! :love: Onko sulla nyt minkälainen olo? Tuntuuko että lähtö tulisi ensi yönä? :) On tämä jännää :LOL:
  12. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Ei kun mullahan on tänään rv 36+4 :LOL:
  13. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    SuloinenSalaisuus, onnea aivan hurjasti! :love: Ja hippogryfi, tsemppiä synnytykseen (y) Ai että, kyllä nyt on jänniä aikoja, mahdankohan olla viimeisenä vauvaa hakemassa... no, hyvähän hänen on vielä melskata tuola masussa :ROFLMAO: Hyviä vointeja kaikille kesäkuisille! Tsempit matkaan kun...
  14. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Onnea Aegis pienokaisesta! :love: onko teillä nyt kaksi tyttöä,vaiko tyttö ja poika? Ja tervetuloa kaikille uusille kirjoittelijoille,kiva kun meitä on nyt täällä enempi elämässä näitä ihania jännittäviä aikoja :love: Lumi-84 kyseli isompien lasten hoidosta synnyttämään lähtiessä. Meillä...
  15. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    ONNEA AEGIS(y):love: ihana juttu kun kaikki meni hyvin! Voi että tuli iloinen mieli tästä uutisesta vaikkei tunnetakaan tämän enempää. Onko teillä nyt kaksi tyttöä vai poika ja tyttö? Hyviä vointeja sinulle ja vauvalle ja koko perheelle! (y) Täällä vauva myllää masussa ja minulla turvottaa...
  16. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Falisa: Mulla oli esikoisesta hurjasti närästystä ja söin rennietä "kuin pastilleja" ,mies sanoi. Otathan kuitenkin vielä selvää saako rennietä nykyään syödä raskausaikana, on saattanut 11 vuodessa suositukset muuttua! Muuta vinkkiä ei ole, oli tosi kurja vaiva! :(
  17. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Mua on vaivannut kun kirjotin sen puudutteen nimen väärin,jonka jälkeen on pitänyt jäädä petiin synnytyksessä. Eli EI pudendus vaan petidiini oli se käsivarteen pistettävä puudutus joka mulla ainakin aiheutti vaan vähän huonoa oloa ja ei tosiaan saanu liikkua.. miten niin synnytys pyörii...
  18. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Ps vauvanvaatteet pesty, mieheni oli ihan järkyttynyt niiden määrästä :D lohduttelin että olen ostanut kokoon 74/80 cm asti ja kaikki kirppikseltä/torista. Kyllä me LUMI taidetaan ylläpitää kyseistä sivustoa :D :D suosittelen muillekin :D
  19. Q

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Satsuma: mä olen kaksi tyttöäni synnyttänyt pedillä, muutenkin olen koko synnytyksen jotenkin passiivisena ollut sängyllä pötkötellen. Jos en muista väärin,niin joku puudutus kun annettiin niin sanottiin et ei ees saa liikkua?! Oisko ollu joku pudendus tms käsivarteen laitettiin piikillä ja oli...

Yhteistyössä