Hakutulokset

  1. A

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Löydänköhän minä täältä paikkani. Olen ennenkin kaksplussan palstalla pyörinyt, mutta lopetin, kun kaikki vauva-asiat tuntuivat liian raastavilta. Nyt on kuitenkin yritys käynnissä ja olisi kiva jakaa fiiliksiä. Taustasta sen verran, että pillerit lopetin 1,5v sitten, jonka jälkeen mentiin...
  2. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toukokuiselle pahoittelut.. :cry: Catherinella näyttäisi kyllä haamu olevan!! Mihinkäs mä täältä pääsisin.... Kävin ystävän luona kahvilla ja hän on tehnyt myös noita apteekin testejä - väitti kivenkovaa, ettei niihin tule tuollaista viivaa testiajan ulkopuolellakaan..... Katselin uudestaan...
  3. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toukokuisen testissä en näe mitään, Sunflowerilla kyllä, mutta en osaa sanoa onko viivanpaikka vai väriä... Täällä tehty toinen testi ja samanlainen kuin eilen, nyt kyttäsin testiä kokoajan; testiajalla negatiivinen, 30 min testiajan jälkeen muodostuu samanlainen kuin eilenkin. Taitaa olla vaan...
  4. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihanaa, että muutkin näkee! Kiitos onnitteluista, toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Oon käynyt läpi hirmuista tunnevuoristorataa, nyt päällimmäisenä vielä on, etten tahdo käsittää koko hommaa ja koitan rauhallisesti (niin varmaan....) odottaa huomiseen ja katsoa tuon toisenkin testin...
  5. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi apua, toivottavasti huomenna saisin testiajalla jo jotain.... Ettei vaan ole "roskiksen tekoja". On niin kahenlaista juttua noista apteekin omista, puolet sanoo, ettei tee edes roskishaamuja jos ei raskaana, mutta toiset sanoo että aina on roskishaamu niissä!
  6. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kääk, nään edelleen viivan tuossa testissä! Nyt kerkesin ottaa järkkärillä kuvan, joten toimikaa te raatina... Kävin ostamassa jo uudenkin..... Ekassa kuvassa sellaisenaan kamerasta, tokaan lisätty kontrastia. Tekeekö raskaustestit tuommoisia viivanpaikkoja?! Oon ihan hermoraunio, en varmasti...
  7. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hyvää huomenta himotestailijat! En tiedä muistaako kukaan minua aiempaa, mutta lakkasin kyttäämästä foorumeita etten täysin höyrähdä kuumeiluni kanssa.... Mutta itse asiaan, joka sai mut palaamaan tänne ainakin hetkeksi. Havahduin tunnin välein vessassa ravaamiseen tällä viikolla. Eilen kävin...
  8. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä oli puhdastakin puhtaampi nega ja valtava pettymys taas kerran. Eli vatsatautia on sit tää oksetus ja närästys. Taitaa olla parempi nyt kadota sitten vauvakeskusteluista vaikka ensi kierroksi (jos tämä nykyinenkään koskaan päättyy). Kyllä nyt itkettää ja ottaa päähän... :'( Parempaa...
  9. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mä en kännykän ruudulta nää tihrustaa viivoja, mutta Kärsimätön88:lla ainakin on plussa! Onnea :) Arvatenkaan en jaksanut odottaa viikonloppuun, kun tänään meinas yrjö lentää työpaikalla :D En tiedä miten ihmeessä maltan nukkua aamuun asti... No, tällä väsymysmäärällä nukun vaikka maailman...
  10. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kp36 menossa.. Ja nyt täytyy hämmästellä, sillä suklaan suurkuluttajana tämän päiväiset lahjasuklaat maistuu ihan kauhealta! En tiedä onko nuo jotain viimevuotisia pilalle menneitä, vai mättääkö mun makuaisti... Vanhoilta ihmisiltä sain, niin en kyllä epäilis jos noissa suklaissa oikeestikin ois...
  11. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Meitähän on siis useampi housuun kurkkija täällä :D Mulla tänään yökötellyt aila hyvään tahtiin, mutta yrjö ei oo kyllä lentänyt. Mies kysyi myös, että oonko raskaana! Toivottavasti.... Veikkaan etten millään malta odotella viikonloppuun asti. Huomenna taitaa apteekki kutsua niin pääsee...
  12. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Puit Catharin mun ajatukset sanoiksi. :heart: Perhe on niin tärkeä! Ja mulla myös tiukkana ajatuksena tuo, että haluan tehdä (muoks. SAADA) lapset nuorena - sitten, kun ne on jo isompia niin itse on ehtinyt käydä töissä ja todennäköisempää sillon 40v on lähteä vaikka sinne matkustelemaan ainakin...
  13. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Minustakaan ei tarvitse perustella, mutta jäin jotenkin niin jumiin tämän yhden ystävän sanomisiin tänään. Oikein itseäkin ärsyttää... Sinänsä, vaikka läheisiä ystäviä ollaankin, eihän hän voi tietää minun tunteistani ja jos hän haluaa ensin luoda uransa, niin mikäs siinä. Mielestäni hieman...
  14. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Siitä onkin jo tovi, kun tänne kirjoitellut. Plussiahan on oikein sadellut (onnea heille :heart: ), mutta näköjään pettymyksiäkin joukkoon mahtunut. Suuri halaus ja tsempit piinailijoille! :hug: Mä haluaisin herättää keskustelua vauvakuumeesta/tarpeesta saada vauva. Ystävä tänään sai minut...
  15. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällähän on tullut paljon keskustelua! Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä vielä yrittäville. Täällä elellään jännän äärellä, kp30 ja edelliset kierrot olleet 30, 30 ja 35.. Eilen tuli nännit kipeäksi, mistä olen tosi hämmästynyt, sillä mulla on kehityshäiriöiset rinnat, eikä niissä ole...
  16. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Labbanen, Mulla myös ollut viimeaikoina pregcheckin testejä ja näyttävät kyllä ihan puhdasta negaa, ei tihrustamallakaan näy mitään viivaan liittyvää missään valossa. Eli kyllä mä ton haamuksi luokittelisin :)
  17. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mites jos puristaisit itse? :) Mä kulutan greippini joko sellaisenaan syömällä tai sitten puristan sitruspuristimella mehuksi. Mehua juon sitten semmoisenaan tai maustan juomavettä!
  18. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ensiksi onnittelut vahvistuneista viivoista/plussista HooKoo, Tammityttö, esikoinenhaaveissa! minni, Kyllä tuossa testissä kuitenkin minunkin mielestä on selkeä plussa! Eli testaile vaan eri testillä, jospa sieltä vahvempaa alkais tulemaan. :) bulbasaur, Selkeet viivat on testissä...
  19. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hienoja viivoja tullut, anniinillakin näyttäis pientä olevan!! :flower: Mä en ole miehelle edes puhunut testailustani, pitäisi mua varmaan ihan hölmönä :D Mutta niin, hätähousu mikä hätähousu! Nyt kuumottelen seuraavaa testin hakua.... Olotilat aaltoilee voimakkaasti, vaihtelee n. tunnin...
  20. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos Tammityttö! Ihanaa, jos tämä nyt viimein olisi sitä, mitä olen monta vuotta toivonut! Välillä tulee oikein sellaisia ilon "ryöpsähdyksiä" ja ihan varoittamatta lipsahtaa suusta naurahdus, vaikkei mitään hauskaa tapahtuisikaan :) Pitäisi alkaa valmistautua viikon päästä alkavaan...

Yhteistyössä