Hakutulokset

  1. M

    Kutiava ihottuma vatsalla

    Kiitoksia kommenteista. Itseani vahan huolestuttaa tuo ihottuma, joka tuntuu pikkuhiljaa leviavan koko vatsan alueelle. T: Marie
  2. M

    Kutiava ihottuma vatsalla

    Hei, Olen 32. viikolla raskaana ja muutama päivä sitten navan ympärille ja ylävatsaan ilmestyi kutisevaa punapilkkuista ihottumaa. Kutina ja kuumotus on pahinta yöaikaan. Onko kellään muulla kokemusta vastaavasta. Minulla ei ole ennen raskautta todettu mitään allergioita ja lääkäri vain...
  3. M

    taapero herää liian aikaisin

    En osaa tarjota apua ongelmaasi, sympatiaa vain. Meillä myös aamuvirkku taapero (reilun vuoden vanha). Tuntuu että viime aikoina aamut vain aikaistuvat entisestään koko ajan. Tänään herättiin 5.45 ilman toivoakaan uudelleen nukahtamisesta. Jokin aika sitten nukkui sentään seitsemään, mikä on...
  4. M

    nukkuuko muiden lapset vielä ?

    meillä nuorin vielä vetelee unta..nukkunut nyt 12 tuntia..isommat meni jo 8:aan kouluun...kivaa kun saa hetken huilahtaa koneella =)
  5. M

    neuvolatäti kommentoi

    Meillä myös neuvolatäti viimeksi kysäisi että "kai hoidat poikaa vielä kotona?". Kuultavissa oli selvästi piiloviesti että tämä on suotavaa eikä reilu vuoden vanhan vielä kuuluisikaan olla missään nimessä hoidossa. Vaikka hoidankin lasta vielä täysipäiväisesti kotona, niin silti otin nokkiini...
  6. M

    kurituksesta...

    Itse en hyväksy fyysisiä rangaistuksia lainkaan. Johan ne on laissakin kiellettyjä. Kyllä aikuisen pitää keksiä muita keinoja vaikuttaa lapseen kuin satuttaminen. Aika surkean mallin siinä lapsellekin antaa. Miten myöhemmin selittää sen, että äiti saa kyllä sinua välillä satuttaa, mutta sinä et...
  7. M

    zumenon

    Heissan! Onko kenelläkään kokemuksia zumenon-lääkkeestä hormonaalisessa pas-hoidossa?????
  8. M

    Hei vaan kaikille!

    Heipä hei! Olen 37-v.ja kuuden lapsen äiti/äitipuoli.(omia 2 ja miehen 4) Naimisissa oltu jonkun aikaa,ja elämä alkanut luistamaan ja arki pyörimään alkukankeuden jälkeen. Mukavia talvipäiviä kaikille! :flower: :hug:
  9. M

    3lasta-2hoidossa 1 kotona

    mitä mieltä olette?Ystäväni vei 3v ja 2v hoitoon ja jäi kotiin hoitamaan vauvaa.
  10. M

    Joulun kuivakakku?

    Tässä olisi puolukka -maustekakku Jouluinen puolukka -maustekakku 2 munaa 2 rkl tummaa siirappia 1 dl kuohukermaa tai flora vanillaa 1 25g voita tai margariinia 2 dl fariinisokeria (tai tavallista) 1 tl kanelia 1 tl inkiväärijauhetta 1 tl kaardemummaa 1 maustemitta neilikkajauhetta 3...
  11. M

    Hyviä charlotte-ohjeita?

    Tässä oma jäätelöcharlottaohjeeni kuvan kera. On hyvää ja maistuu lapsille ja aikuisille! =) http://www.sekasoppa.vuodatus.net/blog/162077 :p
  12. M

    Nopeita ja helppoja ruokaohjeita?

    Heippa. Onko sinulle jo tuttuja netistä löytyvät ruokapäiväkirja blogit? Olen kolmen pienen lapsen äiti ja ruokaa laitetaan joka päivä, mieluiten nopeita ja helppoja ruokia. Pidän kotiruokablogia josta löytyy paljon ruokaohjeita valokuvien kera. Sivuilta löytyy myös linkkejä muhin vastaaviin...
  13. M

    Nopeita ja helppoja ruokaohjeita?

    Heippa. Onko sinulle jo tuttuja netistä löytyvät ruokapäiväkirja blogit? Olen kolmen pienen lapsen äiti ja ruokaa laitetaan joka päivä, mieluiten nopeita ja helppoja ruokia. Pidän kotiruokablogia josta löytyy paljon ruokaohjeita valokuvien kera. Sivuilta löytyy myös linkkejä muhin vastaaviin...
  14. M

    G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

    27.1-06 aloietettu, UUDISTUKAA JO!!!!!!!! marie Vieras Otsikko: G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan kuinka nuoria meitä on 27.01.2006 klo 11:02
  15. M

    Tarjoiltavia juhliin...

    Käy kurkkaamassa ruokablogistani jospa sieltä löytyisi sinulle uusia ohjeita juhliinne. http://www.sekasoppa.vuodatus.net =)
  16. M

    Onko kukaan käyttänyt dumle-karkkeja leivonnassa?

    En osannut linkittää...hyvä yritys kuitenkin! :D
  17. M

    Onko kukaan käyttänyt dumle-karkkeja leivonnassa?

    Mä olen laittanut dumlea esim Sara La Fountainin herkkumuffineihin, niihin tulee alkuperäisen ohjeen mukaan pätkistä, da capoa ja amerikanpastilleja mutta oikeastihan noita karkkeja voi vaihtaa oman maun mukaan. Käy katsomassa ruokablogissani muffini kohdasta ohje, laitan suoran linkin tähän...
  18. M

    tonnikalapiirakka

    Tässä tonnikalapiirakan ohje joka on omasta mielestäni erittäin hyvää! Kuvan piirakasta löydät täältä: http://sekasoppa.vuodatus.net/blog/92261?postcomment=yes#bottom Tonnikalapiirakka Ainekset n 28cm piirakkavuokaan. (pellilliseen tuplaa ohje) pohja: 150g voita tai margariinia 3 dl...
  19. M

    jätsikakku

    Tämä on todella helppo , hienon näköinen ja hyvää. JÄÄTELÖCHARLOTTA 1 valmis kaupan kuningatarkääretorttu n. 1/2 litraa mansikka jäätelöä n 1/2 - 1 litraa vaniljajäätelöä mansikkahilloa Vuoraa kulho kelmulla. Leikkaa kääretorttu ohkaisiksi vajaa 1 cm paksuiksi viipaleiksi. Vuoraa kulho...
  20. M

    inssillä plussaneita?

    heips olen aloittelemassa nyt piikityksiä yhdistettynä insiin, ja olisin kiinnostunut tietämään onko kukaan plussannut inssillä,minulla käytössä puregon,pregnyl ja luget. kiitos kovasti tiedoista ja odotusonnea kakille! :heart:

Yhteistyössä