Hakutulokset

  1. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Moikka, pitkästä aikaa. Facen puolella tulee enemmän höpöteltyä. Ruoka-aineista aion välttää vain raakoja lihoja ja ulkomaalaiset vihannekset ja muut kuumennetaan! Mielummin nautin hyvästä ruoasta kuin stressaan kaiken aikaa mitä saa syödä ja mitä ei. Homejuustojakaan en aio vältellä kunhan ne...
  2. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Voiko mulla olla jo enemmän viikkoja kuin 5 kun kierto 26 normisti ja plussasin jotain kp23 selkeällä viivalla? Heikon plussan antoi kp21
  3. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Puuharakka/26.4/24v/2.lapsi/KOKS Siinä noi miun tiedot vielä :)
  4. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    http://www.rautainfo.fi/kenelle/raskaus-ja-rauta Tuola oli kyllä nimenomaisesti kerrottu kuinka tärkeää rauta olisi juurikin raskauden alussa...? Tiedä sitten, taidan soittaa huomenna terkalle.. :)
  5. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    onko lisäraudan syömisestä jotakin haittaa? Mua väsyttää samperisti ni aattelin jo aloittaa obsidanin vetämisen...?
  6. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Moikka! Mahtuuko vielä messiin? Vahvistus testi tehty tänään! Laskettu aika laskurin mukaan 25.4 <3 laskurin mukaan viikot 4+6 :D Toista odotellaan! Tärppäsi ekasta yk:sta :)
  7. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Vielä oli pakko testata kahden päivän jälkeen ja kyllä se vaan on! http://aijaa.com/DCh3E7 Siirryn huhtikuisiin kai ☺️
  8. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    http://aijaa.com/G8XHHo Tuossa apteekin testi eilis päivältä jos nyt tulee näkyviin... ☺️
  9. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Hain hätähousuna apteekin testin ja tein sen töiden jälkeen 3,5 tunnin pidätyksen jälkeen ja oli vahvempi viiru :geek: Sunnuntaina teen varmistustestin! Iik! :LOL: Erica87 päästäänköhän samaan aikaan huhtikuisiin sitten :love: Mulla normaalisti vuodot alkaneet ruskeella kunnon tuhrulla ja...
  10. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Oo onnea plussanneille! :) Tein nyt aamulla testin kp24/26 ja haalean vaalean hailakka viiru tuli testiin. Kokeilin testiä jo alkuviikosta ja sillon ei tullut muuta kuin kontrolli viiru (eli ei mitään viivanpaikkoja).. Voisikohan se jo olla... :oops::love: Jännittää kamalasti! :ninja:
  11. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Heips täältäkin! Kp20 tänään ja mietin että koska viitsii testailla. Vatsassa tuntuu ihmeellinen painontunne mut en tiedä onko sitä ollut ennen saatikka kuvittelenko vain sen. Väsymystäkin löytyy mut eipä noi yöunetkaan ole mitään parhaita ollut. Miks tän pitää olla näin jännää!? Töissäkin...
  12. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Tänään saattoi olla ovis tai sit muuten vaan vihlo. Pc kalenteri kertoo menkkojen alkavan 10 päivän päästä! Saako siis jo ens viikolla testailla!!?? :D tai siis saahan sitä testata mut kannattaako? Ja missä kohtaa! Jos kuvitellaan että kalenteri oikeassa ni sunnuntaina pitäs tulla tätien kylään...
  13. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Eikö juurikin suuri seksin määrä lisää raskauden mahdollisuutta muutenkin? Olen ainakin kuullut että nimenomaan siittiöistäkin tulee vilkkaampia mitä useammin ne syöksymään pääsevät? Esikoisen kohdalla mies oli myös juomatta pari kuukautta ja heti pamahdin paksuksi tietämättä mistään oviksista...
  14. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Heips taas! Onnea plussaanneille! Paljon kaikki tikuttelee noita oviksia.. En taida aloittaa ettei jää koukkuun kuten raskaustesteihin :LOL: tein esikoisesta jotain viis testiä (tosin osan sen takia että terveyskeskuksessa otettu näyte näytti negaa o_O ) Kummasti kaikki muuttuu kun eka...
  15. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Heips! Taas kului kuukausi kun viimeksi jotain rustailin! Meillä alkoi tänään virallisesti yk 1!!!! Menkat siis jo ohi ja nyt kp6(?) :) Nyt pitäs tumpata viimeinen tupakka ja laittaa korkki kiinne! Raskausvitamiini hakemaan kaupasta! :D oon ehkä vähä innoissani! :whistle: Saa päivittää meille...
  16. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Heips pitkästä aikaa! Aika on mennytkin sit aika nopeesti ja nyt olis mun mielestä aika alkaa yrittämään, mies ei vaan ole nyt kiinnostunut... En tiedä mitä tekis. Kaikki oli jo sovittu. kuinka kauan oviksesta menee kiinnittymiseen? Ollaan reissussa eikä ole kortsuja mukana. Olkoon sit...
  17. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Mun vauvakuume on vähän rauhoittunut.. :O En tiedä mitä on tapahtunut! Tai no, miehen kanssa isoja riitoja ollut mut meillä on myös kesäksi tiedossa kaikenlaisia kissanristiäisiä missä olisi mukava jotain ottaakin. Ollaan nytkin päästy parina viikonloppuna miehen kanssa tuulettumaan mikä on...
  18. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Jeee! Menkan alkoivat eilen! Nyt tiedetään missä mennään! Nyt odotetaan vielä kahdet menkat ja sitten toimiin! :laugh:
  19. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Hattiswattis Mulla kävi kans esikoisen kanssa niin että ekasta kierrosta raskauduin, toivon nytkin samaa toki. Me ollaan onnekkaita juu, mullakin vaan vähän kierto hukassa ja minusta tuntuu kyllä pahalta niiden puolesta keillä raskautuminen on hyvinkin vaikean matkan takana. Toiset odottaa...
  20. P

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Onnea plussanneille ja niillekin jotka ylipäätään tietävät missä kohtaa kierto menee! Mulla ei ole näkynyt menkkoja vieläkään vaikka pillereiden lopetuksesta on varmaan kuukausi ellei pidempään! Huoh. Ei kyllä raskautumisaikeitakaan ennen kesäkuuta ainakaan mut tietäis ees et missä mennään...

Yhteistyössä