Hakutulokset

  1. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Tänään on ollut ensimmäinen vähän helpompi päivä, vain yksi oksennuskerta tähän asti(y) En kumminkaan uskalla innostua vielä. Mä teen osa-aikatyötä ja oon kertonut vaan yhdelle työkaverille. Yritän pitkittää kertomista mahdollisimman pitkälle, mutta saa nähdä. Huomenna ois töitä ekaa kertaa...
  2. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Mulla on tuommonen Angelsounds JPD-100S5, varmasti ihan hyvä, mun mahasta vaan ei vielä kuulu mitään erikoisempia :D Aika sama väli mulla neuvolakäynneillä, ensimmäinen oli kun oli menossa 9+ ja seuraava 17+ eli tammikuun lopulla. Saatiin sitä varten kotitehtäväks miettiä meiän lapsuutta ja...
  3. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Nerdee, koittanu oon vähä joka puolelta, mutta eeei. Oon kattonu vaikka mitä "ohjevideoita", mutta en viitti vielä stressailla. Mulla on tommonen versio, mikä näyttää ruudulta sen sykkeen ja välillä sellanen 150 löytyykin, mutta eipä sitä kyllä ainakaan mun korvilla kuule. Vertailun vuoksi...
  4. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Oi, kateellisena lueskelen teidän "oireettomia viestejä". Minä jouduin hakemaan perjantaina saikkua ja tuntuu, ettei vaan millään helpota, mutta pakko elää siinä toivossa että tämä nyt pikkusen rupeis helpottamaan. Ymmärrän kyllä silti hyin teidän panikoinnit, varmaan itse ihan samanlainen...
  5. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Jaksamisia täältäkin Nessulle! Jotenkin ihan kummallista, ette jotkut lääkärit on noin tönkköjä, toivottavasti et joudu enää häntä kohtaamaan. Syömisistä, minä oon yrittänyt syödä nyt koko ajan jotain. Syön normaalisti aikalailla kaikkea, mutta nyt jostain syystä jauheliha ällöttää ihan...
  6. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Kärppänä heinälatoon, ihanan positiivinen asenne sulla! Voimia kovasti. Minullakin on ollut aivan kamalaa pahoinvointia. Lähinnä aamuisin olen oksennellut ja iltaisin yökkinyt. Opiskelut vähän kärsii, mutta onneksi ensi viikolla alkaa joululoma. Käyn osa-aikaisesti töissä tuollaisessa...
  7. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Minä kävin viime viikolla ultrassa, sillä raskauden alkamisajankohdasta ei oikeen ole varmuutta. Itse olin sitä mieltä, ettei voi olla pidemmällä kun kuudennella viikolla ja neuvolan neiti oli kovasti sitä mieltä, että paljon pidemmällä olen. No, minä sitten kumminkin olin oikeassa, sillä eihän...
  8. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Minulla on tässä vähän hassu tilanne, kun menkat on ollut viimeksi elokuun lopulla, mutta pitkäkiertolaisena tiedän, ettei laskettua aikaa voi laskea menkoista. Viime viikolla tuli viikko näytölliseen 2-3 ja eilen 3+, joten arvelen kuuluvani heinäkuisiin. Soitin kuitenkin neuvolaan tänään ja he...
  9. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Heippa! Minäkin varovaisesti ainakin kurkkailen tänne :D Ihana yllätysplussa tuli tiistaina ja pakkohan se heti oli hakea viikkonäytöllinen testi ja sillä tuli 2-3 viikkoa. Viimeksi tosiaan menkat loppunut 25.8, mutta kierto ihan älyttömän pitkä ja sekaisin, mutta luulen kuuluvani heinäkuisiin...
  10. L

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Siitä onkin jo tovi kun tänne kirjotin, mutta täällä taas! Ihanaa kun plussia jo tulee, itsellä se tuntuu vielä niin kaukaiselta. Täällä on näköjään muitakin jotka on lopettaneet pillerit vastikään. Mulla siis tilanne se, että pillereiden jälkeen ei ole kierrot oikeen lähteneet.. tällä...
  11. L

    Vauva vuodelle 2016 <3

    MooiMama Onpas mukava kuulla, että siellä on ihan lapsettomuuteenkin erikoituneita gynejä, tai ainakin siellä päin missä sä vaikutat :) Jotenkin oon olettanu kans, ettei YTHS:ltä pahemmin sais raskauteen liittyen apuja, mutta koko ajan vaan näyttää valosammalta. Soittelin tänään tosiaan...
  12. L

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Kinder_Kitty Sulla siis aika sama tilanne. Mäkään en tonne terveyskeskukseen edes yritä, kun sieltä varmasti käskettäisiin odottamaan vielä. Tuon YTHS:n suhteen oon vähän toiveikkaampi, kun sieltä on yleensä saanut hyvin ajan, mutta jos ei saa niin kyllä yksityiselle täytyy. Mäkin oon...
  13. L

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Niin moni uusi on uskaltanut kirjoittaa tänne, joten ehkäpä minäkin voisin. Olen toki lukenut moniakin keskusteluja, mutta kirjoittanut en ole. Olen siis 23-vuotias esikoisesta haaveileva neiti. Miekkonen on saman ikäinen ja tilanne meillä on se, että mies töissä ja minä opiskelen...

Yhteistyössä