Hakutulokset

  1. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Me matkustettiin lentokoneella vko 23 sinne Hampuriin ja mun olo oli silloin niin tukala etten kyllä hupimatkalle enää siinä vaiheessa olis lähteny.. Mutta toki mulla oli mennessä tuhoton määrä lapsivettä B:llä ja takastullessa maha kipeä laser-operaatiosta että ehkä ei voi verrata.. Kannattaa...
  2. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Ja tosiaan, on jännä että kaksosodottajia on kahta ääripäätä - niitä joilla on järkky pahoinvointi ja niitä joilla ei ole juuri mitään tai joku ohimenevä kausi vain.. Ei siis suorilta päde, että olis järkyttävät olot kahden takia. Itse kun muistin syödä kunnolla, niin olo oli ihan hyvä...
  3. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Merope: Arki kahen pikkuihmisen kans on ollu yllättävän helppoa kun oon lukenu kaikkia pelotteluja etukäteen.. Nää on niin elämäänsä tyytyväisiä tyttöjä. Vähän joutuu taiteilemaan rautalisän kans josta nti B:n maha ei tykkää mut se on ehkä ainoa.. Nyt alkavat pikkuhiljaa oppia uusia juttuja ja...
  4. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Ihan pakko tulla tänne onnittelemaan erikseen teitä tulevia tuplamammoja <3 ootteko muuten Facebookissa? Suosittelen ryhmää Monikkomeininki ;) sieltä saa vertaistukea älyttömästi! Ja nauttikaa oireettomuudesta :) Mulla oli alku myös tosi helppo. Vähän etoi vkosta 7 eteenpäin, mutta ei...
  5. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Onnea Tilulilu plussasta <3 toivottavasti tyypit pysyy matkassa. Mulla ei tuplat näkyneet varhaisultrassa vaan vasta rakenneultrassa :D oli siinä sulatteleminen.. No, nyt tytöt on 1,5kk ja aivan ihania! Monia mutkiahan täs on ollu kun ovat identtiset ja tuli se ttts:kin koettua.. Mutta kaikki...
  6. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Täällähän on kans tapahtunut ja tapahtumassa - hienoa! Rockwellille erityisonnittelut uudesta plussasta <3 Mä tosiaan jakauduin jo ennen aikojaan :D 16.11. syntyi tyttöset ja sen jälkeen olivat reilu 2vkoa sairaalassa kasvamassa pienipainosuuden vuoksi. Muuten tyttöjen kunto olikin hyvä...
  7. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Huomenta vaan! Heräsin ennen kuutta ja nyt kello jo seiska... Huooh, tämmöstä tää on välillä. Nyt olis 31 viikkoa täynnä ja ihan huippufiilis jälleen kerran! Aina vaan kertyy päiviä lisää, vaikka pelkään näiden syntyvän hetkenä minä hyvänsä.. Nyt ei oo kyllä ollut sen puoleen oireitakaan...
  8. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Arvatkaa vain, onko selkä tohjona kun on maannut sen 1,5 kk :ninja: Nooh, eiköhän se pian lopu tämäkin huvi. Mä annan jo masun rötkötellä ominensa ettei vaan alkais supistaa vahingossakaan. Nyt kun sain vielä luvan olla kotona, niin pyhitän ajan rentoutumiselle. Aion päästä aineskin 32 viikolle...
  9. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tamariini : Tosiaan, pienet voi hyvin. Tänään ultrassa jo 1300g per nenu. Mutta kyllä taas huoli on kovempi kun kohdunkaula on ihan onneton, 11mm :( alkaa painamaan vauvat jo sen verta että keho ei pysy mukana. Vaikka makaankin kokoajan niin se ei näytä olevan tarpeeksi. Nyt en enää tee sitäkään...
  10. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Hei vaan näin miljoonan valovuoden jälkeen! Siirryin jutustelemaan tuonne Facen puolelle ja aika ei riittänyt revetä myös tänne.. Nyt kun unettomuus vaivaa niin ajattelin vilkaista että mitä tänne kuuluu! :) Tuttuja nimimerkkejä on ainakin vielä paikalla - jee! Meikäläisen masussa möngertää...
  11. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Heipähei kaikki näin juhannuksen jälkimainingeissa. Täällä ollaan vielä pää pyörällä tämän päiväisestä nt-ultrasta... o_O Kaikki hyvin, paitsi... palleroita on tuplat! :ROFLMAO: Toinen jumppasi minkä kerkesi ja toinen veteli sikeitä... Nyt koitan selvitä järkytyksestä ja asennoitua oikeasti...
  12. N

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Tiistaina on meidän "treffit" kun pääsee toukkaa näkemään :) sit ehkä harkitsen facea, kun täällä on niin hiljaista.. Vertaisryhmä on kuitenkin aika kiva juttu olla olemassa.. Taas pakottelee mahaa vaikkei etomista olekaan. Tottumiskysymys varmaan :P
  13. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Onkos muuten teillä muilla tullut raskausaikana sellasia "ällötyksiä", mitkä tulee vanhoista lemppariruuista tai ruoka-aineista? Mua harmittaa kun valkosipuli tökkii pahasti ja sienetkään ei maistu hyvältä.. Tilalle on tullut kirjo hedelmiä (joita en ennen ole pystynyt syömään) ja leivän...
  14. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Täältä iso halaus Rockwellille! Voin kuvitella, että olo on kaikkensa antanut ja pettynyt :( Antakaa nyt aikaa toisillenne ja edetkää rauhassa niin varmasti se uusikin yritys tulee mieliin jossain kohtaa. Ei liikaa paineita :)
  15. N

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Viikonloppuja reisunpäältä :) mulla myös oireet helpottaneet, lähinnä vaivana ummetus ja tuo samainen iltaa kohden kolottava vatsa.. Parina iltana ollut aika mojovaa. Ehkä hieman helpottanut myös "pakkosyöminen" joka alkoikin jo vähän turhauttaa. On tullut kerrottua aika monelle jo tästä...
  16. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Rockwell: sinuna vetäisin syvään henkeä ja ottaisin iisisti jos kerta varhaisultra on noin lähellä. Ennen sitä ei kannata panikoida kun ei asioille kuitenkaan voi nyt mitään.. Kivutkin voi olla ihan asiaan kuuluvia - niitä on niin monen sorttisia, että vaikea tietää mikä on mitäkin kipua...
  17. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Täällä toinen avoparinen! Ei olla naimisiinmenosta juteltu joten eiköhän tässä susiparina jatketa :) oon ite ollu kihloissa aiemmin mutta saveen on mennyt.. Ei niin houkuttele tuo avioliitto, mutta ei sitä koskaan tiedä.. Jos mies kosis niin kyllä taitaisin suostua silti. Jotenkin kuitenkin...
  18. N

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Voi Katjuska :cry: Niiin harmillista! Rutkasti voimia teille molemmille.
  19. N

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Tsemppiä Katjuskalle!!! Tulehan sitten kertomaan miten meni. Mulla menee aika täällä sängynpohjalla :( maha on kipeä ja väsyttää. Tuli eilen valvottua myöhään kun jouduin tulemaan yöbussilla Helsingistä. Taisi kostautua kun sekoitti rytmin. Toinen epäilys on jauheliha.. Voisiko se tehdä mahaan...
  20. N

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Juu meikäläinen odottelee sitä NT-ultraa vasta juhannuksen jälkeisellä viikolla.. PIIIIITKÄ aika siis vielä.. Ihana lukea teidän kuulumisia, toivon kertovani sitten itse samanmoisia. Mulla on ollut ihan karmea flunssa nyt jo viikon, ehkä se helpottaa pikkuhiljaa.. Alkaa huomaamaan taas...

Yhteistyössä