Hakutulokset

  1. M

    ikäerosta??

    Meillä on nyt 2 lasta, 3v poika ja 1v tyttö. Tahtoisin kolmannen lapsen. Nyt kysyn MIELIPIDETTÄNNE, eli millainen mielestäsi olisi sopiva/ideaalinen ikäero seuraavaan vauvaan??!! Perusteluja ja omia kokemuksia!!! KIIIIIIIIIIITOOOOOOOOOS :flower:
  2. M

    kaalisoppadieetille

    ostin uuden me naiset ja siinä oli tämä kaalisoppa ohje... elikkäs toimiiko se? alkaako joku mun kanssa laihduttaa kaalisopalla?? lähtö paino ja tavoite?? mulla 70kg ja 65kg
  3. M

    Turvaistuin vuokralle viikoksi

    Saakohan mistään (mielellään Oulun seudulta) vuokrattua turvaistuinta yhden viikon kotimaan loman ajaksi? Autoliitosta ei ainakaan löytynyt apua.
  4. M

    Lenkkeilykavereita

    Etsitään lenkkeily kavereita turun ja raision seudulta mieluiten samaa ikäluokkaa olevista äideistä. Itse olen vm 73 ja 1,7 kk vanhan pojan äiti. Joten jos kiinnostaa tässä olis osoite . Kapponkatu 23 as31 21210 Raisio nm M.E.
  5. M

    Mies pilvenpolttaja...

    Avopuolisoni on poltellut koko monivuotisen suhteen ajan jonkin verran eli n. kaks kertaa viikossa. En pidä pilvenpolttelua sen pahempana asiana kuin viinan juomista, toisin kuin monet. Itse en ole siitä kuitenkaan koskaan mitään kiksejä saanut... Olisin kuitenkin toivonut että mieheni olisi...

Yhteistyössä