Hakutulokset

  1. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kirjoittelen pitkästä aikaa! Paljon onnea tuoreille äideille ja tsemppiä ja jaksamista hoidoissa kävijöille! Olen seurannut taustalta vuosia ja vuosia. Hoitoihin hakeutuminen alkaa olla ajankohtaista toivottavasti tämän vuoden aikana. Nyt vielä mietin klinikkaa, pk-seudullakin vaihtoehdot ovat...
  2. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kirjoittelin tänne reilu vuosi takaperin ja pohdin silloin hoitoihin lähtemistä. Vieläkin samaa pohdintaa teen. Suurimpana toiveena oma lapsi, mutta jostain syystä lykkään ensikäynnin varaamista. Ikää minulla on 29 vuotta ja miestä ei näy eikä kuulu. Onko kukaan muu kärsinyt tästä päätöksen teon...
  3. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitos mielettömästi vastauksista. Mä oon jostain syystä kuvitellut, että yksin hoitoon hakeuduttaessa hedelmällisyyteen vaikuttava perussairaus jotenki sulkis pois tai ainaki vaikeuttaisi hoitoon pääsyä. Aivan mahtavaa. Tekis mieli hyppiä innosta tasajalkaa =)
  4. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Olen seurannut tätä ketjua jo pitkään, reilusti päälle vuoden. Pohdin itsekin hoitoihin hakeutumista. Ikää minulla on 28, ikinä en ole raskaaksi tullut vaikka yritystä aikanaan olikin. Minulla on PCO, tietääkö kukaan miten vaikuttaa hoitoon pääsyyn näin yksinäisenä naisena? Ihanaa kun...

Yhteistyössä