Hakutulokset

  1. M

    KYS kesävauvat 2017 Facebookissa

    Vielä nostelen tätä. Mukaan mahtuu! :)
  2. M

    KYS kesävauvat 2017 Facebookissa

    Vielä mukaan Kys:issä ensi kesänä synnyttävät? :)
  3. M

    KYS kesävauvat 2017 Facebookissa

    Nostetaanpas ketjua ylöspäin. :)
  4. M

    KYS kesävauvat 2017 Facebookissa

    Hei, Olen luonut facebookiin KYS kesävauvat 2017 SALAISEN ryhmän, jota eivät muut näe kuin jäsenet. Jos olet siis saamassa vauvan ensi kesänä Kuopion yliopistollisessa sairaalassa ja vertaistuki ja tutustuminen uusiin ihmisiin lähialueilta kiinnostaa, niin laita minulle yksityisviestiä täällä...
  5. M

    Elokuu 2017

    Heippa vaan kaikille! Täällä toista lasta odottava, hieman epätodellisen olon omaava äiti Savosta. :) Facebookin salattu ryhmä olisi minullekin tällä hetkellä se ainoa mahdollinen keskustelukanava, joten laitan myös pyynnön ryhmään pääsystä.
  6. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Kiitos tamariini! :) Ultrassa meidän pikkuinen peitti käsillään kasvonsa, emmekä nähneet ollenkaan esim. kasvonpiirteitä. Hän oli konttausasennossa koko ultran ajan ja se hieman hankaloitti mm. sydämen tarkastelua. 40 minuuttia kesti kokonaisuudessaan koko ultra ja kuitenkin lääkäri sai sitten...
  7. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Moikka moi, pitkästä aikaa! Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista. :) Meillä rakenneultra on huomenna ja ehkä hieman jo jännittää. Liikkeitä olen tuntenut jo ja mieskin on saanut muutamat potkut kättä vasten masun päältä. (y) Itsellä oli pitkään sellainen olo, että poika siellä masussa...
  8. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Heippa kaikille! En ole aikaisemmin vielä tässä ketjussa kirjoittanut (epävarmuutta se kai on ollut), mutta tämän päivän nt-ultran jälkeen tuntuu, että vihdoin voin siirtyä lukijasta ja seuraajasta teidän kirjoittajien joukkoon! :) Onnea kaikille muille samassa tilanteessa oleville! Tänään...
  9. M

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Minut voisi lisätä listan jatkoksi. :) Eli 21.12.2015 / mimmi123 / 32 / 1

Yhteistyössä