Hakutulokset

  1. O

    Kesäkuiset 2019

    Minä en tosiaan viitsinyt ennen ensimmäistä ultraan tuonne facen ryhmään liittyä ja nyt se on myöhäistä, kun ryhmä kiinni. :unsure: Joten @nowayhome jos päätät perustaa uuden ryhmän tulisin mielelläni mukaan. :) Täältä Kaksplussan kautta on tosiaan vähän kökkö kirjoitella.. Onnentyttö 10+2 :love:
  2. O

    Kesäkuiset 2019

    Moikka kaikille! Ilmoittaudun uutena mukaan, meille olisi neljäs muru tulossa ja La 16.6. Olen jo jonkin aikaa seuraillut keskustelua, mutta en uskaltanut aiemmin ilmoittautua vielä. Maanantaina oli eka neuvola ja ultra, siellä oli kaikki niinkuin pitääkin ja pikkuinen heilutteli jo käsiä ja...
  3. O

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Minullakaan ei oireita ole tällä viikolla ollut oikeastaan mitään. Viime viikolla olin todella väsynyt ja välillä nukahtelin päiväunillekin, mikä ei ole ominaista minulle. Lisäksi erilaisia viiltäviä/pistäviä kipuja on ollut vatsalla, erilaista kuin menkkakipu, lähinnä kuin joku pistelisi...
  4. O

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    iloksi: Laitoin sinulle viestin koskien tuota facebook-ryhmää. :) Lasketusta ajasta saa nähdä tosiaan minne heittää, meneekö jopa joulukuun puolelle.. minulla on tuohon normiin verrattuna hieman lyhyempi kierto ja näin ollen ovulaatiokin aiemmin, eli tavallaan sikiö on jo isompi, mitä nuo...
  5. O

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Heippa kaikille! Olen seurannut teidän kirjoittelua alusta asti, mutta nyt päätin rekisteröityä uudelleen tänne Kaksplussalle. Aiemmista kirjoitteluista kun on aikaa, enkä tiedä olisinko muistanutkaan tunnuksia ja muutenkaan en halua, että kukaan vielä tunnistaa, niin päätin nyt tehdä sitten...

Yhteistyössä