Hakutulokset

  1. B

    PHKS lapsettomuuspoliklinikan asiakkaat

    Onnea paljon! Ihanaa, että jollakin tärppää! Toivotaan tosiaan, että kaikki menisi hyvin loppuun saakka. On kyllä aika kummaa toimintaa siellä näköjään :/.
  2. B

    PHKS lapsettomuuspoliklinikan asiakkaat

    Heippa! Miten sulla on hoidot lähtenyt menemään? Toivon, että hyvin. Itselläni ei valitettavasti ole mitään hyvää sanottavaa kyseisestä paikasta. Meitä ei otettu vakavasti, koska olimme selittämättömästi lapsettomia (alkututkimukset tehty yksityisellä). Ultraus oli vähän mitä oli; sanottiin...
  3. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Moikka Veera! Olen tosi pahoillani tilanteestasi. Mua ei otettu vakavasti julkisella puolella. Mun AMH-arvo oli silloin 1.3 ja oltiin selittämättömästi lapsettomia. He sanoivat, että inseminaatioita he eivät tee, koska ovat ihan turhia. Lisäksi he sanoivat, että meidän pitää odottaa 1,5 vuotta...
  4. B

    Lahja-alkio

    Laitoin sulle juuri yksityisviestiä! :)
  5. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Täällä taitaa olla aika hiljaista... Mulla oli tuossa vähän aikaa sitten kolmas IVF. Soluja saatiin 8 kpl, 6 kpl hedelmöittyi ja 2 kpl oli 8-soluisia kolmantena päivänä. Muut olivat taas aika lailla suoraan roskiskamaa. Päivänä 5 toinen soluista oli morula vaiheessa ja toinen hidastumassa...
  6. B

    Lahja-alkio

    Heippa kaikille! Onko täällä ketään kuka olisi saanut lapsen lahja-alkion avulla tai kuka on parhaillaan lahja-alkiohoidoissa? Meillä alkaa olemaan IVF-hoidot tiensä päässä. Omilla soluilla hommasta ei tunnu tulevan mitään. Lääkärimme ehdotti meille lahja-alkiota Tsekeistä. Klinikallamme on...
  7. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Mulla on ainakin AMH-arvo heitellyt aika paljon. Joten itse en luota koko arvoon enää. Kannattaa ehdottomasti vielä käydä yksityisellä kokeilemassa. Ei sitten ainakaan jää mitään hampaankoloon niin sanotusti. Tsemppiä sinne! :)
  8. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Olen pahoillani tilanteestasi :(. Mäkään en saanut juuri mitään julkisella puolella. He halusivat odottaa vielä 1,5 vuotta ennen IVF:ää, koska olimme selittämättömästi lapsettomia. Lisäksi inseminaatioitakaan ei suostuttu tekemään. Asiaa ei otettu vskavasti vaikka olimme yrittäneet lasta jo 1,5...
  9. B

    Lahjoitetusta alkiosta lapsen saaneet - miltä se tuntuu?

    Katariina, olette aivan mahtavia, että olette halunneet lahjoittaa alkionne ja antaa jollekin toiselle pariskunnalle mahdollisuuden! Itse olen siinä tilanteessa, että pitää alkaa jo kohta miettimään luovutetun munasolun tai alkion mahdollisuutta. Olisi kyllä tosi kiva kuulla kokemuksia muilta...
  10. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hei kaikille! En olekaan käynyt täällä pitkään aikaan! Epäonnistuneen IVF:n jälkeen päätin vain hetkeksi unohtaa koko jutun ja rentoutua! Lisäksi uusi työ on pitänyt todella kiireisenä! Kiitos, että olette kyselleet vointiani täällä. Tämä epäonnistunut IVF oli siis eka IVF mikä mulle on tehty...
  11. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    wawwi Mites sulla hoito etenee? tuba factor Muuttjia tosiaan on paljon, mutta toivotaan parasta! Tuo 12 munasolua on kyllä todella hyvä saalis! Mä sain valitettavasti tänään tiedon, että kaikki alkiot ovat lakanneet jakautumasta. Kaikki meni todella loistavasti hedelmöittymiseen asti...
  12. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Bridge Hienoa, että sait kyytiläisen matkaan vaikka toimenpide tuottikin ongelmia! Aika outoa, että ne ei maininnut sulle mitään, että rakko täytyy olla täysi! Onnea ja tsemppiä piinapäiville! Pidän peukut ja varpaat pystyssä! Viisi solua on hedelmöittynyt! Meille tehdään pidempi viljely joten...
  13. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Bridge Voi ihanaa, että kaikki kolme hedelmöittyvät! Nyt vaan toivotaan parasta! Mulla punktio meni tosi nopeasti ja kivuttomasti. Sieltä löytyi 12 follikkelia, joista osa ilmeisesti tosi pieniä, koska niistä ei mulle edes mainittu mitään maanantain ultrassa. Seitsemän munasolua löytyi sisältä...
  14. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Veera_M Kamalaa, että sun kohdalla hoidot meni noin :(! Olen huomannut, että hirveen tarkkana saa itse olla lääkäreiden kanssa. Silloin kun mun AMH-arvo oli 1.3 ja FSH normaali, lääkäri sanoi, että mun ei tarvitse huolestua tosta AMH-arvosta. Sitten vaihdettiinkin muista syistä lääkäriä ja tämä...
  15. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hei kaikille! Olen uusi täällä! Me aloitimme lapsettomuustutkimukset ja hoidot kesäkuussa. Mä olen 30v ja mieheni 31. Olemme selittämättömästi lapsettomia. Yritystä takana on nyt vajaa 2 vuotta. Aloitimme insseillä. Kesällä multa mitattiin AMH-arvo joka oli silloin 1,3. Kolmen kuukauden päästä...
  16. B

    Lapsettomuushoitojen aloitus? Kysymyksiä?

    Heippa kaikille! Meillä olisi edessä lapsettomuustutkimukset/hoidot. Olen nyt tammikuusta asti odottanut pääsyä julkiselle puolelle ja aina tuntuu olevan jotakin mikä pidentää entisestään jonotusaikaa. Meiltä on tähän mennessä otettu vasta perusverikokeet ja spermanäyte. Ilmeisesti pääsemme...

Yhteistyössä