Hakutulokset

  1. E

    Apua, apua!! Atte vai Kaarlo!!

    Meillä on miehen kanssa vääntöä kumpi on parempi nimi Atte vai Kaarlo! Kastajaiset 12.5 ja alkaa vähän paniikki iskemään.. Auttakaa, jooko!! Pojalla on siskot Ella Unelma ja Alisa Irma Sade :wave: :wave:
  2. E

    parisuhdeneuvonta

    Onko jouku käynyt Järvenpään seurakunnan Parisuhdeneuvonnassa? Millaista oli?
  3. E

    Kuomurattaat

    Minkä merkkiset kuomurattaat kannattaa hankkia?! Itse haluaisin rattaat jotka on kevyet työntää, ja ovat suht pienet. Hintakaan ei saisi olla kovin kallis... Lapsi nyt 8 kuukautta... Lainassa on ollut kaverin vanhat vaunut, jotka nyt pitäisi palauttaa...
  4. E

    vaatekysymys

    Paikataanko teillä kuluneita ja rikkinäisiä vaatteita vai mitä niille teette? Jos paikkaatte, niin miten ja millä?
  5. E

    pojan pissiminen istualtaan

    Tämä kysymys on sitä luokkaa, jota voi vain netissä kysyä... Mutta mietityttää 5-vuotias poikani, joka suostuu pissimään vain istualtaan, ei siis seisaaltaan "kuin miehet". Katsoo kyllä isistä mallia, kun isi seisaaltaan pissii, mutta ei itse suostu niin pissimään (kun kädet voi kastua, ja pissi...
  6. E

    Kiinnittyminen -> synnyttmään lähtö?!

    Tuliko teillä hankala oloa/pallo haaroissa-olo vauvan laskeutumisen/ kiinnittymisen myötä? Mulla nimittäin tänään oikein tipahti vaavi sinne lantion onkaloon ja nyt on kyllä vaikeaa olla. Ennustaakohan tämä nopeaakin synnytykseen lähtöä..? Miten teillä muilla kävi?
  7. E

    Pallo jalkovälissä;)

    Onko muilla hankalaa oloa (pallo haaroissa-oloa) vauvan laskeutumisen/ kiinnittymisen myötä? Mulla tänään oikein tipahti sinne koloon ja nyt on kyllä vaikeaa olla. Ennustaakohan tämä nopeaakin synnytykseen lähtöä..?
  8. E

    kysymys aukiolotutkimuksissa olleille!

    Kun lääkäri truuttaa sisään sitä suolaliuosta (?) tarkistaakseen siittiöiden vapaan kulkevuuden; eihän tällä ole vaikutusta munasolun irtoamiseen? Siis kun ensin tarkistettu ettei ovulaatiota ole vielä siinä kierrossa tapahtunut? Eli kun ultrassa havaittu ovulaation olevan lähellä, sitten...
  9. E

    Jekovitin annostuksesta

    Hei! Paljonkos annetaan yksivuotiaalle Jekovitia. Juo tavallista maitoa, ei enää tissimaitoa. (Käyttöohjeet hukassa.)
  10. E

    1-vuotislahja

    Mitä ostitte lapsellenne yksivuotislahjaksi?
  11. E

    uusia tuttavuuksia

    heissuli vei, täälä taas yksi äiti kaipailee uusia mese ystäviä vaihtelemaan kuulumisia ihan mistä vain. itellä on kaksi lasta jotka syntyneet pienellä ikäerolla. vanhin tyttö on nyt 1v 3kk ja toinen tyttö 7viikkoinen tyttöjen nimet on henna ja mari., et jos haluutte meseillä niin tässä on...
  12. E

    Niveltulehdus

    Millaiset oireet on niveltulehduksessa? Mikä sitä aiheuttaa?
  13. E

    Lastentarvike VAntaa

    Kannattaako tulla kauempaa tuonne kun mainostavat suurmyymäläksi? Valikoimaa on vissiin enemmän kun muissa liikkeissä?
  14. E

    Joululahjoista

    Minkä hintaisia lahjoja annatte? Kuinka monelle ostatte joululahjoja?
  15. E

    Liian lihava äidiksi

    Vauvakuumetta olisi ilmassa, mutta raskaus tällä hetkellä pelottaa, koska olen ylipainoinen. Kilot on tulleet kilpirauhasen vajaatoiminnan seurauksena (lääkityksen aloitin vasta reilu kuukausi sitten) parin vuoden aikana noin 30kg tullut lisää. Mittani ovat nyt 164cm ja 92kg (ennen paino 62kg)...

Yhteistyössä