Hakutulokset

  1. K

    Inseminaatio 2015

    Tuuti81: Ihan vaan minä, ei me. Ja siitä syystä onkin noin kallista. Itsenäiset naiset eivät saa Kelalta tukea niin kuin parit saavat - joudun maksaa kaikki ite täytenä hintana. Ja olen hoidoissa yksityisellä, koska täällä päin julkiset eivät halua hoitaa itsenäisiä naisia vaan hoitavat vaan...
  2. K

    Inseminaatio 2015

    Moi kaikki! Eilen raskaustesti näytti negatiivista. Kuukautiset eivät ole vie alkaneet, mut kai nekin kohta tulevat ilahduttamaan minun oloani. Seuraava inseminaatio menee ens vuodelle, ku tarttee jälleen kerätä kokoon toi ihana 1400 euron potti. :( Onnea ja tsemppiä mun puolesta kaikille...
  3. K

    Inseminaatio 2015

    Pirunpelto: Tämä oli minun toinen inseminaatio. Ensimmäinen oli kesäkuussa. Tässä välissä oli ovulaatio-ongelmia. Tällä kertaa munarakkula oli vain 14mm ja limakalvo hyvät 7,7mm. Lääkäri oli aiemmin sanonut, ettei inseminaatiota tehdä ellei munarakkula ole yli 17mm, mutta lääkäri oli niin...
  4. K

    Inseminaatio 2015

    Mut voi lisätä piinailijoihin. :) Tänään tehtiin inseminaatio. Testipäivä 12.11.
  5. K

    Inseminaatio 2015

    Syyskuussa ei sitten tehtykään toista inssiä, koska munarakkula ei ollukaan lähtenyt kunnolla kypsymään lääkkeiden avulla. Olin äärimmäisen skeptinen noiden lääkkeiden suhteen ja olin 100% varma, ettei kyseisestä kierrosta tule mitään ja eihän siitä sitten tullukaan mitään. Oli muutenkin...
  6. K

    Inseminaatio 2015

    Onnee kaikille plussanneille! Pienen hiljaiselon jälkeen taas kirjoittelen. Heinäkuussa oli tosiaan edelliset kuukautiset, jotka olivat normaalia pidemmät ja ehdottomasti runsaimmat koskaan. Jäin odottamaan seuraavia kuukautisia, joita ei sitten näkyny edes kp55 kohdalla. Sain 10pv lääkekuurin...
  7. K

    Inseminaatio 2015

    Menkat alkoivat myös täällä eilen päivällä. Ja ei voi kyl olla mitään raskauteen liittyvää vuotoa. :( Ei muuta kuin "yllättämään" lääkäri elo-syyskuussa uudelleen.
  8. K

    Inseminaatio 2015

    Tuli muuten mieleen, kun oli keskustelua siitä, että menkat ovat myöhässä ja tikku näyttää edelleen negaa. Ootteko testannu aamun ensimmäisestä virtsasta? Jos ette, niin ootteko juoneet hirveesti nestettä/kahvia yms saadaksenne rakon täyteen? Lääkäri varoitteli, että liian laimealla pissalla ei...
  9. K

    Inseminaatio 2015

    Onnee karhukoplalle! Testasin tänään jo, vaikka virallinen testipäivä onkin vasta sunnuntaina. En vaan jaksanut odottaa enää. Selkee nega tuli. Mulla on ollu niin epämääräiset "oireet", että ne voivat olla alkuraskausoireita mutta myös voivat olla täysin normaaleja vartalon toimintoja/juttuja...
  10. K

    Inseminaatio 2015

    Kiitos kaikille tsempeistä! Eli eilen kävin ensimmäisessä inssissäni. Oli kyllä mielenkiintoinen ja jännittävä kokemus. Munarakkula oli kasvanu, nyt 23mm. Kohdun limakalvo oli kasvanut myös, nyt 7,7mm. Lääkäri tokas, että olisi hyvin yllättynyt, jos en tulisi raskaaksi tilanteeseen nähden mikä...
  11. K

    Inseminaatio 2015

    Harmittaa kaikkien negojen puolesta, mutta kiva, että on pari plussaakin ilmestynyt. Itselläni varmistu perjantaille ensimmäinen inssini. Munarakkulan koko oli 14mm ja kohdun limakalvo 7mm paksu (kp10), niin lääkäri päättikin ettei määrääkään mulle lääkkeitä vaan kokeillaan luomuna. Edellinen...
  12. K

    Inseminaatio 2015

    Tervehdys kaikille! Olen lukenut tätä ketjua vuoden alusta saakka ja eläny hengessä mukana takahaamuna teidän kanssa. Nyt uskaltauduin kirjoittamaan tänne, kun omat inssit varmistuivat yksityisellä klinikalla. :) Olen siis 28-vuotias itsenäinen nainen kenellä on edessä ensimmäinen inssi...

Yhteistyössä