Hakutulokset

  1. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @*Louhi* laitoin viestiä niin lisää ryhmään, kun saat tehtyä. :) Etova olo alkaa hiljalleen helpottaa. Ihanaa, ku kohta (ehkä) alkaa se lähes oireeton aika. Ainaki väsymys ja huonoolo väistyy. :)
  2. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @rosmarin Meillä esikoinen 1/16, syntyi viikolla 40+6. :) Toivottavasti tämäki sitte aikanaan lähtee itekseen tuleen. Jotenki kammoan ajatusta käynnistyksestä ja vielä enemmän sektiosta. :D Jenniferia ja tiuhti 12+0
  3. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Siruliina, olen niin pahoillani puolestasi. Voimia. :( <3 Täällä alkaa pahoinvointi pikku hiljaa helpottaan. Ei oo enää kokoajan etova olo, kunhan muistaa syödä. Oon uskaltautunu jo miettimään, että tarvitaanko me tuplarattaat. Periaatteessa vois pärjätä kantorepulla/liinalla ja tavallisilla...
  4. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Nt-ultrassa kaikki hyvin! <3 niskaturvotus 1,2 ja vastas viikkoja 11+5 :) Oli ihana käynti. Pikkunen siellä kovasti nyrkkiä heilutti, ku tultiin häiritseen ja leikki piilosta lääkärin kans. :D <3
  5. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Kohta sitä mennään kohti nt ultraa. (n) Sen jälkeen kerrotaan raskaudesta muilleki. Taidan kotiutua kaupan kautta ja käydä ostaan kuvaus tarvikkeita, jos kaikki on ok. Aateltiin ottaa esikoisesta kuva jossa pitää kehyksiä joitten sisällä lukee "isoveli 2018". Lähetetään se sitte molempien...
  6. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mies tulee tottakai mukaan. Oli edellisessäki mukana ja oli hyvä vesilasin ojentaja, ku ponnistusvaiheessa pyysin kokoajan vettä. :D melkeen koko avautumisvaiheen hengailin yksin suihkussa supistusten kans, ku en halunnu puudutusta niin se oli ainut paikka missä pysty edes jotenki oleen...
  7. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Nt ultra on nyt alkanu jännittään. Se on tulevana tiistaina. Minähän jo kerran kävin sielä, mutta viikkoja oli luultua vähemmän. Joten nyt jännittää, että mitä jos kaikki ei ookaan ok ja pikkunen ei kasva niinku pitäis.. Jos kaikki on ok, niin sen jälkeen kerrotaan raskaudesta muilleki. :)
  8. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @Uuna mua ei ainakaan vielä synnytys jännitä yhtään. Esikoisesta sain kolmannen asteen repeämät, leikattiin eppari ja tarvittiin imukuppia. Ponnistusvaiheki kesti melkeen kaks tuntia. Näihin syynä oli virhetarjonta. Neuvolatädin kans sovittiin kuitenki, että jutellaan viime synnytyksestä sitte...
  9. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mulla oli edellisesä raskaudesa doppleri. Pengoin sen eilen laatikon perältä, mutta sen alkuperänen laturi on hukassa, eikä se oikeen toiminu muutenkaan. Näyttöön ei tullu näkyyn valoja tai mitään ja ei oikeen mitään ääntäkään kuulunu. Tilasinpa sitte uuden samanlaisen. Tykkäsin alkuaikoina...
  10. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mulle tuli esikoisesta painoa melkeen 20kg. Imetys kuitenki vei kaiken ja vähä enemmänki. Painoin melkeen 8kg vähemmän tämän raskauden alussa, ku mitä sillon, ku aloin esikoista odottaan. Paino on lähteny jo nousuun, mutta toivon imetyksen taas vievän kilot mennessään. Jenniferia ja Tiuhti 10+6
  11. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Siruliina, voi ei :( Toivottavasti kaikki olisi kunnossa. Tsemppiä odotteluun.
  12. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @EveningStar* mulla on nt ultra 15.8. Silloin pitäis olla viikkoja 11+4 :) Tänään on ollu suht hyvä olo. Ei oo kauheesti etonu, eikä mitään muutakaa. Jenniferia ja tiuhti 10+3
  13. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @mekkuli81 täällä kans toivotaan, että kupus lopettais tissillä käynnillä iteksee. Sen verran oon rajottanu, että enää saa vaan nukkumaan mennessä. Ainut keino miten rauhottuu unille. Ei mitään kummempia tuntemuksia itelläkään vatsassa. Repäisykipuja toisinaan, jos vaikka nousee nopeasti ylös. :)
  14. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Muaki ehkä kiinnostais enemmän se uus fb-ryhmä, kuin se jo olemassa oleva. Kuitenki oon yänne tullu vasta nyt lähi aikoina niin tiedän paremmin näitä teidän kuulumisia. :) Kivempi liittyä porukkaan jota jo vähän tietää. Liityn siis mukaan, ku joku päättää sen perustaa. Mullaki oli muuten...
  15. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Oliko täällä joku fb ryhmä jo? Vieläkö sinne mahtuu? Oon aina kännykällä ja tää keskustelupalsta on aika ärsyttävä selata ja kirjotella tällä. :/ Jenniferia/la. 2.3./27v/toinen lapsi/Oas
  16. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @rosmarin, meillä mies tekee reissuhommia niin ei yleensä pääse mukaan. Esikoisesta tais päästä vaan rakenneultraan, ku otti pekkasen. Aiko ottaa tälläki kertaa sitte, että pääsee sinne mukaan. :)
  17. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @Risukko, mulla on vuoronperään maha löysällä ja sitte ummettaa. Oli eIkoisen aikaan samanlaista ja normalisoitu joskus rv 14 muistaakseni. Tänään rv 10+0. Etova olo jatkuu, mutta ei oo tarvinu oksennella. Nyt on tullu niitä repäsykipuja jonku verran. Onneks tänään alkaa viikonloppu. Täälä...
  18. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Pupiini, olen niin pahoillani, että pieni ei jaksanut sinnitellä mukana. :( Mulle on ehkä nyt hiljalleen alkanu tulla ihan tyttöolo. Mies on ollu kokoajan ihan varma tytöstä. Esikoinen on poika ja sillonki mies oli ihan varma pojasta. Katotaan onko nyt oikeassa. :) Mulla ei mitään kovin...
  19. J

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Hei! Taidan siirtyä tähän joukkoon. Kävin juuri nt ultrassa, mutta viikkoja olikin vasta 9+4, joten laskettuaika siirtyi maaliskuulle, 2.3. (oli alunperin 26.2). Uusi yritys nt ultralle on nyt sitten 11.8. :) Olen Kalajoelta ja 1/16 syntynyt esikois poika jo löytyy. Synnytys sairaalana on...
  20. J

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Itseki tykkäisin olla anonyymi, mutta täällä on niin hiljaista että ajattelin uskaltautua facen puolelle. Nt ultrassa kävin viime viikolla ja viikkoja on kasassa tasan 12, mutta siltikään ei olla tästä raskaudesta vielä kerrottu kenellekään. :D kai se pikku hiljaa pitäisi kertoa.

Yhteistyössä