Hakutulokset

  1. H

    Onko muita vl-äitejä?

    no en todellakaan tarkoittanut perheen yhteisellä tekemisellä sitä että isommat hoitaa pienempiä!! ei meillä ainakaan isot hoida pieniä,vaan minä ja isäntä.ja yhteisellä tekemisellä tarkoitan lautapelejä,uintireissuja,ulkoilua,puistoreissuja ja kyläilyä johon kaikki voivat halutessaan...
  2. H

    carena tuplarattaat

    hei,haluaisin käyttökokemuksia ja plussia ja miinuksia carenan tuplarattaista onko se uusin nyt se gotland malli eli uusimmasta mallista.onko vaununkoppa kuinka tilava?millaiset istuintilat lapsilla?onko jalkapeitot hyvät?minkähintasia on uutena? kiitos jos joku viitsii vastata.
  3. H

    Onko muita vl-äitejä?

    minusta lestadiolaisilla on hyviä juttuja just toi et ei katota telkkaria/pelata pelikoneita,jää aikaa olla perheen kanssa ja tehdä yhteisiä juttuja.samoin ihailen tuota lapsi asiaa,kun on paljon vanhempia heissä jotka oikeasti pärjäävät/jaksavat ison perheen kanssa eikä kukaan kyseenalaista...
  4. H

    vauvavuosi ja seksielämä, kokemuksia pinoon!

    mihin se seksielämä katoaa ihmisiltä vauvan myötä,vauvathan nukkuu pitkin päivää ja öisinkin melko paljon.meillä useampi lapsi ja voin sanoa että nyt on ollut hiljaisempi kausi vällyjen välissä kun talossa alkaa olla useampi teini.ne kun ei nuku KOSKAAN!! tai ainakaan ihmisten aikoihin.mutta...
  5. H

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    minä kans ilmoittaudun tähän ketjuun,kun näin hyvä ketju tehty.mulla sellanen tilanne että tänään jätin pillerit pois ja kuumeillu olen jo pidemmän aikaa(poden kroonista vauvakuumetta:)).meillä on jo 7 lasta ennestään ikähaarukalla 3-15v. ja pitkään olin sitä mieltä että ei meille enää lapsia...
  6. H

    Tein mä niin tai näin tuntuu päätös huonolta

    tekisin lapsen.itse olen hiukan samanlaisessa tilanteessa kuin sinä,paitsi meillä lapsia on jo 7 ja olen kahden vaiheilla tuleeko 8 lapsi.jaksamisen puolesta menis vaikka 3 lisää,mutta jokin jarruttaa mielessä välillä.toisena hetkenä olen ihan into pinkeenä että uusi vauva ihanaa j atoisena...
  7. H

    Viidettä,kuudetta jne kuumeilevia??

    minäkin tulen tähän ketjuun mukaan.meillä kuumeillaan 8 lasta,pillerit lopetan tänään ja aloitettas yritys,mies mukana kans yhtä innolla.toivottavasti tärppää mahd.nopeasti.:)
  8. H

    Mitlkä kolme asiaa muuttaisit elämässäsi juuri nyt

    olisin hankkinut ammatin peruskoulun jälkeen heti saisin painoni takaisin siihen mikä se oli ennen raskauksia ottaisin koiran jos olisi mahdollista
  9. H

    Miksi halusit lapsia ennen kuin olit 25v?

    minullakin tuo että halusin ison perheen ja sainkin ekan 20 vuotiaana ja nyt on jo iso porukka kasassa ja mietinnässä vielä muutama lapsi lisääkin.lapset on ihania ja niiden kanssa aika kuluu ihan siivillä.kyllä olis tylsää ja hiljaista ilman lapsia.
  10. H

    onko muita joilla vauvakuumetta ja empii...

    mulla kans toi että tuntuu et jotain puuttuu ja maha oikein huutaa välillä sitä et siellä kasvais uusi ihme.mutta taas ns.huonoina päivinä kun kaikilla kränää keskenään niin tuntuu et ei yhtään tappelijaa enää.mutta pääsääntöisesti lapsemme tulevat hyvin toimeen keskenään ja toimivat porukassa...
  11. H

    onko muita joilla vauvakuumetta ja empii...

    eikö ketään jolla sama tilanne tai joskus ollu
  12. H

    onko muita joilla vauvakuumetta ja empii...

    mulla tilanne että kauhea vauvakuume on koko ajan.uusi vauva olisi perheemme 8 lapsi.mutta sitten taas välillä tuntuu että nyt pääsee jo niin helpolla kun nuorin 3vuotta.en tiedä,meillä mies sanoo että ihan sama.tehdään lapsi jos minä haluan mutta hyvä näinkin. onko muita jotka miettineet ja...
  13. H

    Paljonko teidän 9-12v lapsilla on pituutta/painoa?

    meillä tytöt 10 ja 12 vuotiaat ja ovat kuin kaksoset.pituus 147cm ,paino n.40kg ja kengän koko 36 molemmilla.kaikki luulee kaksosiks

Yhteistyössä