Hakutulokset

  1. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Mullakin oli kauhea sulkasato! Odottelin sitä esikoisen syntymisen jälkeen, mutta ei koskaan tullut. Hän on 8kk. Nyt sitten viikko pari sitten lähti ihan kunnolla. En tiedä onko yhteyttä tähän raskauteen. Mikä on facebook-ryhmän nimi ja miten siihen pääsee? On varmaan salainen? Voisiko joku...
  2. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Minullakin oli kesäkuussa keskenmeno:( Tosin alkoi tiputtamalla kirkasta verta ensin vähän ja sit runsastui vuorokaudessa kunnon vuodoksi. Toivottavasti tässä raskaudessa ei tule mitään vuotoja, kun ne aina huolestuttavat:/ Esikoisesta en vuotanut tippaakaan missään vaiheessa.
  3. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Moi kaikki! Saanen liittyä seuraan:) Plussasin eilen. Olin helmikuisissa jo, mutta sain juhannuksena keskenmenon:( Minulla on 8kk ikäinen esikoispoika Viljo. Toivottavasti tämä pysyisi mukana huhtikuulle saakka ja raskauslaskurin mukaan sijoittuisi huhtikuun loppupuolelle. Nyt siis 4+6. Kutsumme...
  4. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Moikka! Olen uusi täällä! Onnea kaikille plussanneille! :) Synnytin joulukuun lopussa esikoiseni ja nyt olisi sitten sisko tai veli yrittämässä maailmaan helmikuun 12. kieppeillä. Tein kolmannen plussatestin tänään ja ensimmäisen reilu viikko sitten. Varsinaista yritystä ei ollut, mutta sai...
  5. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Moikka! Onko teillä oma fb-ryhmä? Pääsisikö siihen mukaan? 3 plussatestiä tehty ja helmikuun 12. olisi la. Fabossa olisi helpompi tutustua ja seurata:)

Yhteistyössä