Hakutulokset

  1. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Pitkästä aikaa täällä kirjoittelen (olisikohan jopa vuosi vierähtänyt viime kerrasta). Eli tosiaan toukokuussa 2016 mulle syntyi tytär toisen inseminaatio kerran tuloksena. Jo esikoista odottaessa olin varma, että tulen haluamaan toisen lapsen. Tämän vuoden tammikuussa otin yhteyttä...
  2. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Face ryhmä olis kyllä tosi hyvä juttu
  3. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ihan mielenkiinnosta haluaisin kysyä, että minkä ikäisiä äitejä tai toivottavasti tulevia äitejä täällä on? Oma käsitykseni on se että suurin osa meistä on päälle kolmekymppisiä, mutta onko paljon neljäkymppisiä tai päälle? Itse olin 33 vuotta kun tulin raskaaksi ja lapsen sain.
  4. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Määrä olisin myös kiinnostunut live tapaamisesta . Mulla siis tuo kymmen kuinen tytär ja ajatuksissa olisi ehkä jossain vaiheessa toinenkin lapsi. Asutaan Keravalla, mutta hyvinpä täältä pääsee autolla kulkemaan.
  5. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tämä on sitten taas näistä sarjassamme arkaluonteisempia kysymyksiä, mutta olisi kiva jos edes joku vastaisi. Eli onko teillä raskaanaolevilla tai lapsen jo saaneilla lapsen isättömyys tähän mennessä jo täysin henkisesti käsiteltynä, vai tuleeko joskus hetkiä jolloin esim. mietitte aiheutuuko...
  6. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Sellainen juttu tuli mieleen, että te jotka jo toista lasta olette yksin lähteneet yrittämään, niin pitääkö esim. aukiolotutkimus ja psykologin käynti tehdä uudelleen? Mietin että jos tähän kahden vuoden väli tulee ensimmäisen syntymän ja toisen lapsen yrittämisen välille ja jos käytän samaa...
  7. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mua on varmasti pienen vauvan kanssa elämisessä auttanut se, että olen ammatiltani mm. lastentarhanopettaja ja paljon toiminut alle kolmevuotiaiden kanssa. Eli jonkinlaista ajatusta siitä mitä vauvan kanssa oleminen tulee olemaan oli jo ennestään niin käytännön kuin teoriatiedonkin pohjalta...
  8. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei kaikki pitkästä aikaa ! Mulle tosiaan syntyi tytär viime vuoden toukokuun lopulla toisen inssin myötä, joten aika hiljaiseloa olen tämän palstan suhteen viettänyt. Olen nauttinut äärimmäisen paljon tuon pienen prinsessan olemassa olosta ja kotona olemisesta. Pikku hiljaa on kyllä alkanut...
  9. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Minulle syntyi viime keskiviikkona rv 38+2 25.5 kiireellisille sektiolla ihana pieni tytär ❤️
  10. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Isot onnittelut plussasta . Yritin painaa peukkua ylöspäin, mutta sain vahingossa räpellettyä sen alaspäin eli onnellisia täällä ollaan plussauutisesta. Ihan luvan kanssa saat Jolana leijua ja olla onnellinen sekä onneasi täällä tuulettaa. Itse olisin alkuvaiheessa halunnut lukea enemmän...
  11. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Huikean suuret onnittelut Agrafiina pikku prinsessan johdosta ❤️
  12. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Niinhän se on että elämä on asioiden priorisointia, kun mietitään että mihin ne rahat käyttää. Toiset säästää hienoin autoon tai niihin etelän matkoihin ja toiset, niin kuin me säästelee joka roposen lapsen yritys haaveeseen. Täytyy sanoa, että nyt kun olen raskaana (rv 33), niin kyllä se...
  13. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heips! Pientä tilanne päivitystä täältäkin suunnalta... Eli tokalla inssillä tosiaan tärppäsi viime syyskuussa ja nyt siis raskausviikko 29 pyörähti käyntiin. Eli vajaat kolme kuukautta ja sitten pitäisi rakkaan Nyytin pullahtaa äidin elämää ihastuttavan. Pikku Nyytti potkii ja tekee omia...
  14. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onnea matkaan mileana! Ei noita kahta viikkoa turhaan piinaviikoiksi kutsuta, sillä aikamoista tunteiden mylläkkää ne ainakin itsellä oli. Tänään sain viestin postista, että äitiyspakkaus olisi haettavissa . Eli tänä iltana tänne kotiin tulee joulu taas .
  15. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kertakaikkisen mahtava juttu Cinya tuo sinun raskaus uutinen eli SUURET ONNITTELUT .
  16. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    En osaa varmaksi sanoa, että saako useamman oljen kerta ostoksen yhteydessä jonkun "paljous" alennuksen vaiko ei. Voi myös olla niin, että esim. teet neljästä oljesta varauksen ja maksat vaan yhdestä oljesta kerrallaan. Mutta kuten sanoin niin tämä ei nyt ole mitenkään varmaa tietoa, joten...
  17. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei Jolana ja tervetuloa mukaan joukkoomme! Tuttu tilanne tuo, että kysymyksiä on miljoona. Itselläni oli sama tilanne viime kesänä kun tähän vauvan yritys projektiini lähdin... Yritän ainakin osaan kysymyksistäsi vastailla ja täydennelkää muut sitten vielä lisää. Muistaakseni takaraja...
  18. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Itseäni myös mietitytti alkuun jonkin verran tuo että miten lähipiirissä vauvan saanti ajatukseni otetaan. Minulla on ollut jo lapsesta lähtien hyvin vahva ajatus siitä, että joku päivä minusta tulee äiti. Muutamat viime vuodet tämä oma "lapsettomuuteni" on tuntunut hyvin kipeältäkin asialta...
  19. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mun kohdalla ystävät, perhe ja sukulaiset ovat olleet vain iloisia ja onnellisia tästä tulevasta vauvasta. Toki, kun vauvan yritys projekti oli vasta alussa mietin kovasti, että miten varsinkin vanhemmat ihmiset tähän tapaan saada vauva suhtautuvat. Ajattelin että ainakin joku sanoo, että "eihän...
  20. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heippa kaikki uudet ja myös vanhat itselliset naiset ja hyvää alkavaa vuotta ! Vähän hiljaiseloa olen täällä palstalla elellyt viimeiset kuukaudet, mutta täytyy sanoa että hyvin pyyhkii täällä suunnalla. Tosiaan syyskuussa toisella yrityksellä tulin raskaaksi ja nyt raskausviikkoja jo 19+2...

Yhteistyössä