Hakutulokset

  1. terhuska93

    Marraskuun murut #2

    Hei ja anteeks myöhäinen vastaus :( ennen toista ultraa jossa selvisi kumpi on mahdollisesti tulossa, nii tuli arvailtua, mut tuli kysyttyä ja kertoi, että poika on tulossa :X3: että esikoinen saa pikkuveljen :rolleyes: ihanaa mun mielestä, ku on tyttö lapsi tullu, nii sitten poika vuorostaan...
  2. terhuska93

    Marraskuun murut #2

    Heissuli hei! Joo... nyt vasta älyny täällä käydä :ROFLMAO: pitkästä aikaa... ja ilmoittaudun myös siis :LOL: 12.11/toinen/TerskuMama93/HUS Siit onki yli 2 vuotta ku on osallistunu keskusteluun....:whistle: Tässä sängyllä makoillen ja joo oli tarkoitus oli päiväunet esikoisen kaa nukkua, mut...
  3. terhuska93

    Taksimatka synnytykseen

    Oon tässä miettinyt, että kun synnytys käynnistyy ja pystyy taksilla mennä, niin korvaako/ maksaako kela sen taksimatkan synnytyssairaalaan? :)
  4. terhuska93

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Kesäkuu* ~

    Moikkelis kaikki lokakuun odottajat! :D Itsellä ensimmäinen raskaus meneillään. Kuulumisia olen saanut hyvin nukuttua vaikka silloin tällöin herännyt kun pienokainen potkinut ja liikkunut. Olen saanut toissa viikkona neuvolasta äitiystukea ym. varten raskaustodistuksen joka on kelalle...

Yhteistyössä