Hakutulokset

  1. T

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Laitoin nyt yv eea :lle toivottavasti meni perille ja osasin oikein :D
  2. T

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Minäpä yritän puhelimella onnistua :D
  3. T

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Miten se viestin lähetys onnistuu? oon niin huono näissä jutuissa :D Puhelimen varassa oon noin viikon, onnistuuko puhelimella?
  4. T

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Minäkin haluaisin fb ryhmään :) Jos vain onnistuu. Mukavampi olisi siellä jutella :)
  5. T

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Ihania ultra kuulumisia :) Mulla oli tänään taas puolen päivän aikaa tosi kovat alamaha ja selkä kipu, kesti 10-15min. Levähtämällä meni ohi.. Nyt on sitten huono olo :( Aina miettii että kunhan vaan pienellä olisi kaikki hyvin. Eka neuvola vasta viikolla 9+4, Nyt viikkoja 6+2.
  6. T

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Alisa_84 Toivotaan että selvisit kaatumisesta säikähdyllä. Hyvässä suojassa on vielä pikkuinen.. Minä kaaduin esikoisen kohdalla ihan loppumetreillä suoraan selälleen ja onneksi silloinkin selvisi säikähdyksellä ja unettomalla yöllä. Seuraavava päivänä kävin nvl varalta ultrassa.
  7. T

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Itse ainakin uskon siihen että supparit ja liitoskivut on harmittomia. Nyt oon 2päivää ottanu vähä rennommin. Hyvä syy luistaa hetkeksi kotitöistä selvästi on auttanu liitoskipuihin kun ei koko aikaa touhua jotain..
  8. T

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Niin ja minut voi myös lisätä listaan. Ihana saada vähän juttukaveria, tällä hetkellä ei kukaan kavereistakaan ole samassa tilassa, ainakaan ei ole tunnustanut :LOL: tamapi* 3.lapsi*LA 27.2* OYS
  9. T

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Uskaltaisinkohan liittyä joukkoon.. :) Kolmatta odottelen ja tänään rv tasan 6. LA 27.2. Oireina on turvotus ja hetkittäin huono olo.. Aikaisempiin raskauksiin tässä raskaudessa on todella voimakkaat liitoskivut ja iltaisin aivan kuin supistelisi. Alaselkä ja maha on kipeenä, kestää hetken ja...

Yhteistyössä