Hakutulokset

  1. A

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Mulla esikoisesta taidettiin kuunnella sydänääniä vasta tokassa neuvolassa ja se taisi olla vasta ekan ultran jälkeen. Mä en oo erityisen hoikka, joten senkään takia ei varmaan ekassa neuvolassa kuunneltu sydänääniä. Ja meidän neuvolassa on niin antiikinaikaiset laitteet ku olla ja voi :D Me...
  2. A

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Jokunen saattaa facen ryhmästä tippua pois, kun on tullut huonoja uutisia :/
  3. A

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Faceryhmässä on ollut puhetta, et ryhmä olisi pieni noin 40 jäsentä :) toki, jos ei enää tuohon ryhmään "mahdu" voi perustaa uuden ryhmän :) niinkään aikarajaa tuohon ryhmään liittymiselle ei ole.
  4. A

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Mä oon kans ollut pariin otteeseen (2 x 3 kk) opintovapaalla ja aikuiskoulutusrahaston tuella kun suoritin ylemmän amk-tutkinnon. Ison osan suoritin töiden ohessa. Sain palkallisia koulupäiviä 10 päivää / vuosi. Meillä oli vähän lähiopetuspäiviä, joten ei tarvinnu lomien tai palkattoman kanssa...
  5. A

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Mulla ei riitä aika ja energia liiaksi alkaa miettimään kiellettyjä ja sallittuja ruokia. Toisaalta eipä noista kielletyistä juuri mikään ole muutoinkaan edes viikottain käytössä. Muutaman laksitsin/salmiakin olen syönyt ja jälkeenpäin tajunnut ettei näitä ois saanutkaan syödä. Esikoista...
  6. A

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Tänään taitaa olla 7+2. Etova olo läsnä päivittäin, onneks ei oo tässäkään raskaudessa joutunu oksentaa. Mies on saanu osansa mun kiukuttelusta :P väsymystäkin on ilmassa *haukotus*
  7. A

    Helmikuun hippuset 2018

    Repäisykivut on just tollaisia. Mulla ollu joka raskaudessa ja ne on vaarattomia. Niin kauan ku minkäänlaista vuotoa ei ole, niin ei ole syytä huoleen! :)
  8. A

    Helmikuun hippuset 2018

    Mulla ollu pari päivää aivan jäätävä huono olo. Ihan ku darrassa olisi :D en muista, et edellisissä raskauksissa olisi tälleen ollu. En kuitenkaan oo oksentanu. Puuh! Tänään 5+3. Se on kyl jännä, et edellisessä raskaudessa mulla oli jotenkin outo tunne siitä raskaudesta. Sitten löytyikin se...
  9. A

    Helmikuun hippuset 2018

    Anki84/33v./2.lapsi (kolmas raskaus)/16.2.2018/NKL Mulla järkyttävä väsymys alkaa nostaa päätään, kuten joka raskaudessa. Lisäks lievää etovaa oloa olly. Kahvikaan ei aamulla maistunut. Mä oon tehny vaan yhden testin, kuten aiemmissakin raskauksissa ja ajattelin sillä raskauden uskoa :)...
  10. A

    Helmikuun hippuset 2018

    Soitin neuvolaan ja sain ekan käynnin 11.7., joilloin 8+4. Rv 8 soitan sikiötutkimusyksikköön ja selvittelen istukkabiopsia-aikaa (joka voidaan tehdä rv 11). Lienee mulla jää se nt-ultra väliin, ku meen suoraan siihen biopsiaan. Mut se selvii sit ku soittelen tonne yksikköön. Pitää varmaan...
  11. A

    Helmikuun hippuset 2018

    Täällä kans yksi uus plussaaja! :) Menkkojen perusteella la olisi 16.2.18. Meillä on ennestään kohta 1,5 vuotias ihana poika. Meille piti tulla toinen lapsi (itseasiassa huomenna olisi ollut laskettu aika), mutta jouduimme päätymään raskauden keskeytykseen sikiön rakennepoikkeaman vuoksi. Sen...
  12. A

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    8.6. /Anki84/32/NKL/2 Moikka! Tänään tehty plussa (jota silmät pyöreenä tuojottelin enkä vieläkään todeksi voi uskoa!) ja varovaisen arvioinin mukaan LA olisi 8.6. Toivon pääseväni face-ryhmään mukaan, koska en juurikaan käytä nettiä koneella ja nää sivut jumittaa kovasti puhelimella. Nyt...

Yhteistyössä