Hakutulokset

  1. M

    Synnyttäjän koko + episiotomia?

    Ensimmäistäni synnyttämään menossa, rv 39, ja melko pienikokoisena ja sirona (164 cm pitkä ja painoa ennen raskautta oli rapiat 50 kg) minua kiinnostaa, onko synnyttäjän koolla vaikutusta siihen, tarvitseeko tehdä epparia, tai tuleeko repeämiä? Itseä synnytyksessä arveluttaa nimenomaan nuo...
  2. M

    Parisuhteen kriisistä selvinneet

    Heippa! Laita mulle y-postia, niin kirjoitellaan asiasta "rauhassa". :hug:
  3. M

    Oliskos täällä muita nyt kiloja pudottamaan aloittavia ??

    Tuo sairaaladieetti kuullostaa aika hurjalta. Malttia tyttöseni nyt! Itselläni on käynyt useasti niin, että jos olen vauhdilla laihtunut niin jonkun ajan päästä paino on tullut vauhdilla myöskin takaisin. Olen innostunut liittymään laihdutusporukkaan joka tapauksessa! Harrastuksiin laitoin...
  4. M

    Imelien etsintäkuulutus!!!

    Alkuvuodesta me "imelät" kokoonnuimme täällä melko aktiivisesti pääasiassa karkkilakon merkeissä. Olisikos jollain intoa jatkaa karkkilakkoilua porukalla? Tämä sallittua ja toivottavaa kaikille! ;) Tuki on hyvästä, alkuvuoden karkkilakko ei olisi toiminut ilman kannustajia! Kuka ilmoittautuu...
  5. M

    Mikä ehkäisykeino säilyttää halut?

    Pillerit vie kaikki halut. Kokeiltu on Mercilon, Femoden ja Meliane. Olen miettinyt laastareita tai kierukkaa. Kokemuksia ja ehdotuksia!
  6. M

    1 vuotiaan syöminen on pelkkää vauvanruokaa

    Ja sekin on nykyään hankalaa. Aiemmin meni helposti puurot ja perunat sun muut. Nyt ei millään. Leipä kelpaa, jogurtti ja vauvojen vellit. Joskus saattaa syödä vähän vauvojen ruokasoseita. Miten saan lapseni syömään kunnon ruokaa?!! Tätä on kestänyt jo pari kuukautta.
  7. M

    Leukosyyttiarvot koholla :(

    Tulehdukset nostavat leukkariarvoja, älä murehdi liikoja! Laita kuulumisia :hug:
  8. M

    Imelille

    Sortunut minäkin :ashamed: Paino on kyllä hieman tippunut. Mutta kaikesta huolimatta, ajatus oli kerrassaan mainio. Kuukausi ilman karkkia oli mulle huippu saavutus!! Sen jälkeenkin karkin syönti on ollut maltillisempaa. Aloitetaan taas joskus alusta. Kesän jälkeen? Ollaan itsestämme ylpeitä...
  9. M

    gallup:sexistä?

    \ Just nii.
  10. M

    Hoidon aloituksesta stressioireita lapselle?

    Poika 1-vuotta aloitti päivähoidon pari viikkoa sitten. Viimeisen viikon hän on nukkunut levottomasti. Menee kyllä nukkumaan normaalisti, mutta herää parin tunnin kuluttua ja itkee hysteerisesti. Rauhoittumiseen voi mennä puoli tuntia. Tämän "kohtauksen" jälkeen hän nukahtaa heti uudelleen...
  11. M

    Äitiä pelottaa!

    Mikä oli kokemuksesi? Hyvää jatkoa sinulle!
  12. M

    Lapsen hoitoon vieminen ottaa koville!!!

    Vimppa päivä lapsen kanssa kotona. Huomenna alkaa työ reilun vuoden tauon jälkeen. Lapsi on yksi vuotias ja aloittaa huomenna perhepäivähoidon. Tänään piti päästä tutustumaan hoitopaikkaan, tarkoitus oli viedä lapsi puoleksi päiväksi tutustumaan. Itse olen käynyt pikaisesti hoitajan luona, siis...
  13. M

    1- vuotis synttäri tarjoilusta?

    Meillä oli vain suolainen piirakka, suklaakakku ja hyytelökakku. Keksejä ja kookos-suklaapaloja.
  14. M

    papa-kokeen tulos

    \ Kyllä hiivaa löytyy papa-näytteestä yleensä, jos sitä on. Papa-näytteestä voidaan tehdä löydöksiä, jotka viittaavat tulehdukseen, varsinaista tulehdustaudin määritystä siitä ei saa (lukuun ottamatta mm. kondyloomaa, trikomonasta, hiivaa,...). Papa-näytteestä etsitään kohdunkaulan...
  15. M

    Mistä lapsivakuutus?

    Meillä Tapiolasta. Olis otettu If:sta, jos ois saanut syntymättömälle lapselle...
  16. M

    VEERA-ESTERILLE

    tilly vei sanat suustani. Hienoa kuulla hyviä uutisia! Oikein hyvää kevättä teidän perheelle! :hug: :wave:
  17. M

    IMELÄT

    Minäkin olen karkkipäivän pitänyt, mutta lakko jatkuu! Tsemppiä! Ei varmasti luovuteta, kun joku alkoi jo naljailemaankin. \|O :wave:
  18. M

    Imelät, huhuu!

    Hii-op! Meitä aletaan jo epäilemään, eipäs anneta aihetta kateille! :wave:
  19. M

    mihis ne kaikki

    Mikäli IMELIÄ tarkoitat, niin emme ole välttämättä laihduttajia, vaan KARKKILAKOSSA. Olen ollut karkkilakossa kunniallisesti neljä viikkoa ja eilen pidin karkkipäivän, jonka olemme imelien kanssa sopineet. Yksi karkkipäivä per kuukausi. Miksikö muuten kaipailet meitä? Olet tainnut epäonnistua...
  20. M

    Imelät, huhuu!

    Joka tapauksessa, maanantaina tulee 4 viikkoa täyteen!!! Eiköstä vaan =) Hienoa me! Ai niin, mä pidän maanantaina kuukauden karkkipäiväni. Kuinkas te muut?

Yhteistyössä