Hakutulokset

  1. G

    Helmikuun hippuset 2018

    Mullaki jääny täällä keskustelut tosi vähälle. Lueskelin teiän kuulumiset tuossa. Kohtahan se äitiyslomaki meillä kaikilla alkaa. Hullua, että vuosi vaihtuu jo tällä viikolla! Ootan nii kovasti ensvuotta ja pienen syntymää.❤ Meiän taapero availi jouluna kaks päivää lahjoja. Tuo on niin hyvä...
  2. G

    Helmikuun hippuset 2018

    Kyllä tuo maha seistessä ja istuessa näkyy, mutta selällään jotenki painuu kasaan. :D Tein muuten tarkistus punnituksen ja oli mulle 4kiloa tullu. :) Eli yhteensä nyt on 6kiloa tullu alusta. Sain turhaa huolehtia.
  3. G

    Helmikuun hippuset 2018

    @marsali kiva kun tulit mukaan kirjoittelemaan. :) Mää nään paljo unia muutenki ku raskaana, mutta välillä huomaa, että hormoonit tekee temppuja. En oo hirveesti seurannu painoa. Kävin just puntarilla ja pari kiloa on lähteny! En ymmärrä. Huolettanu muutenki, että miten tuo lapsi kasvaa kun...
  4. G

    Helmikuun hippuset 2018

    Huippua kun kaikilla alkaa olla rakenneultrat jo käyty ja kaikki hyvin! Oon tosi huonosti muistanu täällä käydä, vaan kaikki teiän jutut oon lukenu. :) Me saatiin tyttölupaus rakenneultrasta, vaikka kyllä yritti pitää salassa sukupuolensa! Jalat ristissä siellä kokoajan, vaan onneks oli ihana...
  5. G

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    Mua jännittää niiiiiiin paljo ensviikon ultra! Haluan niin kovasti tytön! Oon jo katellu valmiiks tytön vaatteita, mitä sit alan hamstraan ku rakenneultra on käyty. Mies kokoajan sanoo, ettei hän tee ku poikia. :D mun suvussa on saatu vaan tyttöjä ja meiän esikoinen on poika. Voitte kuvitella...
  6. G

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    Ihanaa kun rakenneultrat lähestyy ja osa on jo päässy käymään! :) Mulla olis hirvee hinku jo tietää kumpi tulee ja kovasti toivon tyttöä. Eilen kävin kaupungilla ja siellä olis ollu niin täydellinen mekko pikku prinsessalle, että! Meinasin jo ostaa! Vielä pitää muutama viikko oottaa. Ja mun...
  7. G

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    Nuilla neuvolalääkäreillä ja lääkäreillä on ilmeisesti huono tietämys tuosta erkaumasta. Fysioterapeutti tietäis enemmän (varsinkin tälle puolelle suuntautuneet). Luin näistä erkauman ongelmista sillon esikoista odottaessa, mutten sillon törmännyt nuihin vatsalihasten teko kieltoihin. Erkauma...
  8. G

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    @Haloska minen oo nuista suosituksista kuullukkaa! Mulle esikoista oottaessa lääkäri lähinnä neuvo, että on ja tekee niin ku tuntuu hyvälle. Jos tulee kipuja tai painetta/supistuksia nii sit jättää vähemmäks. Viimeks tein suoria vatsalihaksia synnärille lähtöön asti.
  9. G

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    Facesta löytyy muuten uus Helmivauvat 2018 ryhmä. Pitäis löytyä haulla, mutta keskusteluja ei nää muut. :)
  10. G

    Pelkopolilla vastaanotto oli pettymys

    Mulla on kans kontinkankaalla neuvola. Kyllähän se pari neuvolalääkäri käyntiä kuuluu olla. Mulle on sattunu hyvät neuvolatädit kun kuuntelevat ja varmistelevat aina, että kaikki on ok. Mulla on pelkopolille loppuvuodesta aika, kun esikoinen syntyi hätäsektiolla ja siitä on jääny pienet traumat...
  11. G

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    Meille ei oo hankittu vielä mitään. Esikoisen vanhoja vaatteita on säästetty ja rattaat on ennestään. Mulla on ihan hirvee tytön toive, niin ootan sinne rakenneultraan, ennen ku alan hommata tytönvaatteita. Vois kattoa sitä faceryhmän perustamista näille ulos jääneille. Mulle on...
  12. G

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    Onpa kiva lukea hyviä ultrakuulumisia ja että @dand3lion illa oli onneksi vaan väärä hälytys. Toivois aina, että kaikkien raskaudet ja raskautumiset menis helposti, vaan ei mee ihan tasan nää. :/ Minen nyt sitte päässy sinne faceryhmään, kun ultra on näin myöhään. :( Ylihuomenna mennään ja jos...
  13. G

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    @papupata12 ei ainakaan mun puolesta tarvi vaihtaa ryhmää. :) Määki oon miettiny tuota ryhmän vaihdosta, jos laskettu siirtyy myöhemmälle ja kuitenki aika Helmikuun loppuun menee. Mulla on vähän muutenki semmonen kutina, että yliaikaseks menee ja Maaliskuussa vasta syntyy. Mulla on np-ultra...
  14. G

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    @IinesAnkka82 ei ne taida labrassa muutenkaa kysellä turhia. Ei multa ainakaa oo kummassakaa raskaudessa... ottavat näytteet ja siinä se. :D mitäpä sitä suomalaiset keskenään porisemaan. :D
  15. G

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    @Paputoive mulla olis tarkotus hommata kotidopleri, mutten vielä ku viikkoja nii vähä vielä. @IinesAnkka82 @Aivotar minen tykkää myöskää, että mahaa tullaa hiplaa. Tuntuu ouvolta, vaikka oma äiti sitä tulee hiplaa kysymättä. Jotenki se oma tila on semmonen, minkä olettaa olevan raskaanaki. Tuo...
  16. G

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    @papupata12 sulle on ollu niin paljo jo tähän mennessä vaikeuksia, että! Jaksamisia. ❤ nyt vaan otat ja vältät suurimpia rasituksia, vaikka tiiän, että ärsyttää olla tekemättä, jos on hommia hirveesti tekemättä. Mun kaverilla oli vähän saman tyyppinen raskaus vuosi sitten. Sillä vastusti ihan...
  17. G

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Moikka! Luulin kirjottaneeni jo tänne, vaan eipä näykkään. Mulla olis huomenna eka neuvola. Kovasti ootan, että kuunneltais sydänääniä. Oliko teillä kotidoplereita? Ajattelin hommata nyt tähän raskauteen, niin voitais sitten tulevan isoveljen kans kuunnella sykkeitä. Jos vaikka auttais...
  18. G

    Apua meille tulee vauva.

    Tuo pelko on ihan normaalia. Ei vanhemmuuteen ole ikinä valmis. Sitä vaan opettelee ja tekee parhaansa. Jos päädytte lapsen pitämään, voit varmasti sopia koulun kanssa nopeutetusta valmistumisesta. En usko, että pari kuukautta on ongelma. :) Me saatiin esikoinen kun oltiin molemmat 24...
  19. G

    Apua meille tulee vauva.

    Tuo pelko on ihan normaalia. Ei vanhemmuuteen ole ikinä valmis. Sitä vaan opettelee ja tekee parhaansa. Jos päädytte lapsen pitämään, voit varmasti sopia koulun kanssa nopeutetusta valmistumisesta. En usko, että pari kuukautta on ongelma. :) Me saatiin esikoinen kun oltiin molemmat 24...
  20. G

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Ai, musta vaan tuntuu myöhäseltä. Muistelen et edellisessä raskaudessa olisin käyny viikolla 7 jo. :) kerkiäähä siellä rampata toki. :)

Yhteistyössä