Hakutulokset

  1. pumppernikkeli

    Se siitä yksin kotona olon rauhasta

    Mies lähti kaikkien neljän kanssa uimahallin. Koululaiset jätti kännykkänsä kotiin ja nyt tunnin sisällä on noiden kolmen puhelimet soinut tauotta. Laskeskelin just että yhteensä 12 puhelua kolmelle eri tenavalle siis ja ovella olen saanut käydä lisäksi pari kertaa. Ilmeisesti niillä on vähän...
  2. pumppernikkeli

    Ottaa päähän tuo kodinhoitotuki

    Kun miksi sekin vähä pitää viedä pois kun jää äitiyslomalle. Toiset saa kodinhoitotukea vaikka molemmat vanhemmat käy töissä kun onnistuvat järjestämään työvuoronsa niin että hoitoa ei tarvita. Mutta annas olla jos kotiäiti jää äitiyslomalle niin eihän sitä voida maksaa päällekkäisiä tukia. No...
  3. pumppernikkeli

    Meillä alkaa käydä tuo varasto pieneksi

    Eli pitäisköhän myydä yhdet rattaat pois. Tilanne tämä varastossa yhdet makuuvaunut, yhdet kuomurattaat, yhdet avorattaat ja nyt vielä tuplat ja eihän tuonne pian muuta mahdukkaan. Makuuvaunuja ei voi myydä kun ne on vauvalle hyvät univaunut pihalla ja jos käy pelkästään vauvan kanssa...
  4. pumppernikkeli

    Olipa hyödyllinen kävelylenkki

    Ei millään meinattu viitsiä lähteä kotipihaa pitemmälle kuopuksen kanssa, mutta lopulta saatiin sen verran itseämme liikkeelle teeä käytiin hakemassa paketti postista. No ostarissa oli joku ulkokirppis ja eräs myyjä kysyi kun kävelin ohi että tarviisko rouva vauvanvaatteita. Kerkesin jo vastata...
  5. pumppernikkeli

    Neuvolassa käyty

    Ja mahan kasvu on kuulemma liian hurjaa. sf-mitta oli 27,5cm (kun aiemmisaa raskauksissa tässä vaiheessa on ollut n23cm). Ylimääräiseen ultraan varattiin aika parin viikon päähän että nähdään onko vauva kuinka iso vai mistä tuo mahan kasvu johtuu. Terveydenhoitaja oli sitä mieltä että jos ei...
  6. pumppernikkeli

    Kuuluuko skootterit taloyhtiön pyörävarastoon

    Ihmettelen vaan kun meillä noita on alkanut sinne ilmaantua niin paljon ettei tavalliset pyörät sekaan sovi ja eilen sitten eräs skootterin omistaja tuli minulle valittamaan kun meillä on niin monta pyörää varastossa ja siellä on ahdasta :o Siis joo on meillä pyöriä kun on kuushenkeä perheessä...
  7. pumppernikkeli

    Teenkö vakavankin virheen

    Jos laitan kuopukselle yöksi vaipat. Siis tilanne on se että poika 2v on ollut ilman yövaippaa nyt jo reilut 2kk ja kaikki on sujunut hyvin. Kunnes nyt on ollut viikon ajan melkein joka aamu märkä sänky :/ Ainahan sanotaan että jos vaipan käyttö on lopetettu siihen ei palata muttei tuo...
  8. pumppernikkeli

    Tästä lähtien meidän neideille ostetaan vaan täysin samaanlaisia vaatteita

    Hermot menee noiden neitien kanssa. Miten voidaan yhdestä Marimekon lantti tunikasta tapella jo eilis ilta ja tämä aamu kumpi sen saa laittaa kouluun :o Ja sitten kun minut haetaan riidan ratkaisiaksi niin tottakai minä sanon että A saa laittaa kun se sen ja sen jälkeen J huutaa koko aamun...
  9. pumppernikkeli

    Hävettääkö muita ostaa -50% alessa olevia ruokia

    Käytiin tässä aamusta kuopuksen kanssa kaupassa. Ja illaksi olin ajatellut ostaa siipipaloja. No kuinkas sattuikaan oliuseampi pakkaus jossa -50% ja huomenna parasta ennen päivä. Jotenkin vaan alkoi ahdistaa kun lapoin niitä kolme pakettia ostoskärryyn jotenkin tuli sellainen olo että mua...
  10. pumppernikkeli

    Nyt tuli sitten munattua itsensä?

    Ei pitäis koskaan vastata puhelimeen sen perusteella miltä numero näyttää. Anoppi nimittäin soitti ja vähän aikaa sen puhelun jälkeen soi puhelin uudestaan ja katsoin pikaisesti että taas anopin numero No minä vastaan äkäisesti puhelimeen että "mitä nyt taas" toisessa päässä on vähän aikaa...
  11. pumppernikkeli

    Mihin lapset tarvii koulupöytää?

    Kun aina sanotaan että koululaisilla pitäis olla oma huone ja koulupöytä jonka ääressä tehdä rauhassa läksyja. No kyllä meilläkin kaikilla kolmella koululaisella on oma pöytä, mutta ei ne ainakaan siinä läksjä tee. Tuli vaan mieleen kun Esikoinen makaa eteisen lattialla ja tekee laskuja ja...
  12. pumppernikkeli

    Miksi pojalla ei saisi olla pitkät hiukset?

    Siis meillä esikoisella 12v pitkät hiukset tai ei nyt niin hirveän pitkät suurinpiirtein hartioille asti ja aina ovat puhtaat ja hoidetun näköiset ja siististi leikatut eli mistään peikon tukasta ei ole kyse. Tietyt sukulaiset ja tuttavat huomauttelee pojalle joka kerta että miksi pitää olla...
  13. pumppernikkeli

    Kaikki pörisevät ovat autoja

    Ainakin jos uskoo tuota meidän kuopusta. Pojan vanhaa sanavarastoa ovat jo kaivin-auto (kaivinkone) rattoauto (traktori) juna-auto (juna) jne... Mutta nyt oli jo kaiken huippu kun imuroin rikkaimurilla keittiössä niin eiköhän tuo poika sano että rikka-auto :laugh:
  14. pumppernikkeli

    Tohtisko sitä tänään jo ulkoilla

    Alkaa mennä järki tuon kuopuksen kanssa. Vesirokko iski torstaina ja kuumetta ei ole ollut lauantain jälkeen. Näpytkin näyttäis jo kaikki olevan rupi asteella. Niin voisko sitä pikkasen käydä näyttämässä nenää pihalla. Ei oikein muista miten tää nyt meni kun viimeksi vesirokkoa ollut tässä...
  15. pumppernikkeli

    nyt pukkaa ongelmaa

    Poika hukkasi eilen digiboxin kaukosäätimen ja sitä ei yksinkertaisesti ole missään. Kaikki loogiset paikat katsottu. Kyllähän tuolla boxilla voi telkkaria katsoa mutta kun nyt pitäis tallentaa yksi ohjelma tenaville joka tulee samaan aikaan kuin jääkiekko ottelu. Eli mihin ihmeeseen...
  16. pumppernikkeli

    Mikä oikeus miehellä on aina esittää tyhmiä kysymyksiä?

    Alkoi taas vaihteeksi ärsyttää tuo isännän "tietämättömyys" Listassa eililsiä tyhmiä kysymyksiä Missä meidän tiskirätti on? ei löydy tiskipöydältä No ota uusi Mistä? Siivouskaapista? Ai jaa. Vastaavia kysymyksiä esitetään jos kuinka paljon päivän mittaan. Missä on puhtaat pyyhkeet? missä...
  17. pumppernikkeli

    Mikähän miestä vaivaa

    On tämän viikon koulutuksessa Kokkolassa ja lähtiessä kysäsin että voitko käydä polar o. pyretiltä ostaan jotain muksuille. Siis ihan vitsinä sanoin kun ei mies ikinä vaatekaupoissa vapaehtoisesti käy. Ja vastauskin oli että eihän millekkään shoppailu reissulle ole menossa No nyt laitto...
  18. pumppernikkeli

    Omatoiminen kuopus

    Poika on sitten varmaan päättänyt alkaa yökuivaksi. Toinen aamu peräkkäin kun löydän sen alasti tai siis pelkkä paita päällä sängystä vaippa ja housut on puotettu sängyn viereen. Onkohan tämä tarkoitettu tyhmälle äitille merkiksi ettei yövaippaa enään tarvita :laugh:
  19. pumppernikkeli

    Jo oli röyhkeidyn huippu (puhelin myynnistä)

    Minulla salainen puhelin numero enkä ikinä sitä mihinkään tilauskaavakkeisiin ym laita vaan jätän puhelin numero kohdan tyhjäksi. Nyt kuitenkin minulle soitti eräs puhelinmyyjä ja ei meinannut millään uskoa etten tilaa mitään ja jos jotain haluan niin osaan tilata sen ilman tyrkyttämistäkin...
  20. pumppernikkeli

    Jo oli röyhkeidyn huippu (puhelin myynnistä)

    Minulla salainen puhelin numero enkä ikinä sitä mihinkään tilauskaavakkeisiin ym laita vaan jätän puhelin numero kohdan tyhjäksi. Nyt kuitenkin minulle soitti eräs puhelinmyyjä ja ei meinannut millään uskoa etten tilaa mitään ja jos jotain haluan niin osaan tilata sen ilman tyrkyttämistäkin...

Yhteistyössä