Hakutulokset

  1. Domi

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ei se välttämättä hömppää ole.. sillä meillä oli siihen ihan lääkärin määräys, vaikka siirto tehtiin täysin lääkkeelliseen kiertoon. Nata-testissä tuli analyysi että "kohdunlimakalvolla on aliaktivaatio"??? joo ei oo silleen kukaan tätä auki selittänyt.. kun satain sillon tuon testin jälkeen...
  2. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @Silmu75 kaikessa "hauskuudessa" se verikokeen tulos oli 9,9 :D hahahaa.. jooh.. vuoto pysy pois nii tietty koitin vielä jotain toivoa et jos vaikka.. mutta joo ei.. en tiiä sit näkykö se vielä se pregnyl sen verran ( ite ehkä uskon siihen ) lääkäri kun soitti sillon sit ma, niin oli sitä mieltä...
  3. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Kun tiedät 99% varmasti, mutta et halua kattoa verikokeen tulosta, kun sit se on lopullista.. ehkä kohan lapsen saa nukkuu (kyllä hän valvoo, iltakukkuja nakahtaa vasta joskus ennen 23) voi sit romahtaa..
  4. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Miten onkin just tänään joka paikka täynnä vauva uutisia.. :(
  5. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Ei näy enää pregnyl, eikä siis mitään muutakaan testissä..
  6. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Se riippuu määrästä paljon pistää, ei noin pieni määrä minusta näy niin kauaa (muistaakseni 5000 iu näkyy sen 10 pv).. puolittuu joka päivä minun mielestä vai onko muka 36h.. ... mutta tiedä miten pieni pitoisuus näkyy testissä... mutta ihan sama koska tosiaan kuten illalla uumoilin ruskeaa oli...
  7. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Pistin 1500 iu 7.11, 9.11 ja 11.11 Varasin to se verikokeen, mut just tossa alko tuntuu että taitaa tulla toisenlaisen "veritestitulos" jo ennen sitä.. :(
  8. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Kiitos tsempesitä.. joo siis ainahan niitä on kaiken maailman tuntemuksia.. tuo elohiiri kyllä on niin selkeä ja ihan kyttäämättä tuntui.. mut joo.. ei ne mitään sano mikään. Muutapa ei oo oikeestaan ollutkaan.. siis tietty jotain ihan pientä ohimenevää mut ei mainittavaa.. Mullahan koko raskaus...
  9. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Onnea @gemmy sykkeestä, ihanaa että kaikki oli mallillaan.. Itse uskon tunteneeni kiinnittymisen kerran kun oli se tuulimuna ja tässä luomu ihmeessä.. kummallakin kerralla herännyt yöllä sellaseen viiltävään "pystykipuun" sellanen 5-6 cm "viilto" tuntunut, mennyt nopeasti ohi. En yhtään muista...
  10. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @gemmy kävitkö ultralla?
  11. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Jatkan nyt tänne kirjottelua vaikkei juuri kukaan taida kovin aktiivisesti käydä lukemassa, mutta en nyt viiti huudella tonne hoitoketjuunkaan, kun en oo muutenkaan kirjotellut ja täällä miut "tunnetaan".. Jäi ihmetyttämään hoitajan vastaus, kun kysyin että voikos se nyt sit hyvinkin pian jo...
  12. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Hei tiiättekö sen tunteen kun 2,5h ennen siirtoaikaa tulee polilta puhelu!!! Se tunne kun veri katoaa päästä.. olin jo tullut paikkakunnalle aamujunalla (kun sovin ajan niin kuvittelin että junat kulkee jokapäivä samalla tavalla, edellisen kerran olin pe ja näin ke ei tuukkaan sitä sopivaa junaa...
  13. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @Wintersun tuolla yksityisellä mulle on kaikki pas:it tehty täyslääkkeelliseen (synarella, zumenon, luget/nyt cyclogest ja nyt tulee viekä pregnyl tuki) Heidän tapansa kai yleensäkkin. Ja kun matkaa on niin helpompi säätää siirtopäivää jos tulis jotain kun ei omakierto "sotke".. Kunnallisella...
  14. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Siis wau @gemmy , ai noinkin voi käydä, hahaa.. Onnittelut jo plussasta toivottavasti kaikki on niinkuin pitää sit ultrassa. Miten "helposti" (tämä on niin väärä sana tähän aiheeseen ylipäätä) aijemmat on lähteneet.. onko ollut miten paljon siirtoja? siis en kuollaksenikaan muista historiaasi...
  15. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Onnea @marrasmai ja @Tupsuli ja jos muita vauvan saaneita.. sillon tällöin tulee luettua, mutta koskaan ei vaan ole aikaa kirjoittaa.. siis tämä ajankulu ja on järjetöntä ja se ettei mitään, ei mitään kerkiä!!! Meilläkin rakas ihanuus jo täytti ma 2v! Ihan tolkutonta.. Olen hänen kanssaan siis...
  16. Domi

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @M4rianne77 onko sulle koskaan kokeiltu scratsingiä? Eli että edellisessä kierrossa "otetaan pala limakalvosta" ikään kun otettaisi joku koe.. Nimimerkki: 18 alkion siirtoa 1 kemiallinen.. 1 tuulimuna scratsingin jälkeen, luomulapsi kun oli otettu nata- ja readytestit edellisessä kierrossa...
  17. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Hei, pakko palata vielä tuohon omaan "kiltti"-sanan käyttöön, (jäi häiritsemään itteeni) en todellakaan siis tarkoita etti lapsi voisi olla kiltti jos on tempperamenttinen/näyttää tunteet voimakkaasti.. tai siis vaikea selittää mitä hain, mutta kiltti sana oli kyllä väärä, tuli siitä kun tämän...
  18. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Noniin, nyt minä viimein teen tämän!!! Mutta siis ei vaan ole koskaan aikaa että kunnolla vois lukea aijemmat (kun ei muista mihin kaikkeen on halunnut kommentoida ja eihän enää ole ajankohtaisiakaan jos monta kk sit joku jostain maininnu) joten tulee varmaan hyvin omanapainen ja sekava...
  19. Domi

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Vierailijalle vastailen irrotuspiikkiasiaan, että väitän että oon saanut.. :) en ihan satavarmaan kaikkea muista mitä kaikkea on vuosien varrella tehty.. mutta siis mulla "myöhänen ovis" luomuna saattaa tulla vasta joskus kp24.. niin joskus on vähän buustattu jollain ja sit varmistettu...
  20. Domi

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Ähh, miun on pitänyt taas ikuisuus kirjoittaa, mutta en vaan koskaan kerkii.. ja kerran kun meinasin, niin et sit tiennykkään mitä kirjoittaa :) Ja taas kello kerkis noin paljon että pakko mennä nukkuu, kun pitäs lukee ajatuksella mihin piti kommentoida jne. ja tietää kun alan kirjottaa ni sit...

Yhteistyössä