Hakutulokset

  1. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hei reason mä muistan tän ketjun alkupuolelta jonkun jolla ois heittänyt päivät niin paljon että tuomittiin jo tuulimunaksi, mutta kiri kuitenkin viikot kiinni ja kaikki meni hyvin. Nopeella tsekkauksella taisi olla peppermint. Ja joo, en osaa olla lukematta kuulumisia täältä vaikka tuo...
  2. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Marrasmaille suuret pahoittelut :cry: ja voimia jouluun. On tuo niin älyttömän väärin. Vilijonkalle hurjasti tsemppiä, pidetään peukut pystyssä että kaikki on hyvin! Raastavaa tuollainen epätietoisuus, tosiaan niinhän se on että välillä tieto lisää tuskaa. Jasminalle toipumista! Oli kiva lukea...
  3. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea kaikille, paljon hyviä uutisia <3. Meidän pieni ihme syntyi eilen, käynnistettynä (rv 41 0) yhdellä cytotec-murusella vähentyneen lapsiveden määrän takia. Synnytys meni hyvin, ja pelkällä ilokaasulla. Kumpikin voidaan nyt mainiosti.
  4. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista, ainakin VienoUnelma ja Toive*, olikohan vielä muitakin.. Kaikille joka tapauksessa! Ja Viulle onnea plussasta! Sphinxlle tsemppiä tämän päivän ultraan! Ja tietenkin onnea myös Jasmina20 ja Tupsuli vauvautumisista! Mä en ole saanut aikaiseksi kirjautua tänne...
  5. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Suuren suuret pahoittelut Love- :cry:. Ei ole reilua. Voimia! Yrittäjä Jlle onnittelut! Ja myös Mari32lle ja Elikalle. Ihanaa kun tulee vauvaantumisia! :love: Piti oikein tarkistaa, että mulla oli nt-ultra 12+0. Ja muistan kyllä että varhaisultran ja sen välinen aika tuntui ehkä kaikista...
  6. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Jonpa, Hannuliini ja Kiia! Ihanan paljon vauvauutisia! :love: Ja tsemppiä viime metreillä oleville, kohtahan niitä uutisia on taas lisää! Ja alkuvaiheeseen tsemppiä myös, se on kyllä raastavaa aikaa. Mulla taitaa olla nyt se hetki kun ei oikein tapahdu mitään, pelkkää odottelua...
  7. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voimia Ravishing. Äärettömän epäreilua :'(
  8. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Yrittäjä :love:!! Kiialle ja Jasminalle hurjasti tsemppiä loppumetreille!! Ja Marille myös! Sullahan olikin jo sektiopäivä tiedossa, aika hurjalta varmaan tuntuu sekin. Mä oon nyt kolmatta viikkoa kotona. Ekat 2 viikkoa oli lomaa, ja meni sitten mökillä ja sukuloidessa, nyt tää viikko on...
  9. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Pussipiru ja Aniara! Kohtahan onkin taas laskettuja aikoja käsillä useammalla. Niin se vaan aika kulkee, vaikka välillä tuntui ettei kulje millään. Mä aloitin tällä viikolla jo loman! Nyt vielä ylityövapaita ja ens viikko vuosilomaa ja sen jälkeen alkaa ihan äitiyslomakin. On se vaan...
  10. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihanaa Reuna :love:. Tuo liikkeiden vähäinen tuntuminen on täälläkin tuttua, juuri etuistukan, tai rauhallisen vauvan tai kummankin takia. Liikelaskentaa en ole kauheasti tehnyt, jotenkin ajatellut että jos se olisi vähän aikaista vielä kuitenkin. Mutta on se vaan ihana tunne sitten aina...
  11. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onpas täällä taas ihania ja sitten myös niitä vähemmän ihania uutisia ☹. Nyt on ihan mahdotonta muistaa nimimerkkejä, eli onnittelut plussanneille, hyvä saada listalle jatkoa ❤. Ja suuret pahoittelut huonoja uutisia saaneille. Mun luottavainen mieli tähän raskauteen sitten karisi taas kerralla...
  12. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moi, täytyy ilmottautua, kun mullakin tämä kiinni tarrannut oli 6 päivänen blasto, joka siirrettiin viidentenä päivänä. Ja uskoahan mulla ei tuohon alkioon ollut ollenkaan kun kerran oli hidas ja ainoa mitä pakkaseen oli saatu. Kuitenkin sulatuksen jälkeen se oli alkanut jo tulla ulos kuorestaan...
  13. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea ja tervetuloa Ravishing ja AdeliinaJosefiina! Ihanaa kun nyt on tullut uusia plussia, kesä kai on ihan odotetustikin vähän hiljaisempaa aikaa. Ja ihania masukuvia täällä :love:, pitäisköhän munkin koittaa illalla ottaa, no katsotaan, ei oo hirveesti kyllä tullut kuvailtua tähänkään asti...
  14. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Haaveilija! Pelot on tuttuja täälläkin ja doppler oli kovassa käytössä varmaan noin puoleen väliin asti. Nyt on jotenkin seesteisempää ja on osannut jopa nauttia raskaudesta kun vauvan liikkeet tuntuu. Tosin kyllä sitä yhä muistaa aina välillä ajatella että ei me kai kuitenkaan vauvaa...
  15. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tsemppiä Jasmina! Toivottavasti kivut on helpottanut ja syy löytyy että osataan oikein hoitaa! Ja digtesteistä. Mä sain testipäivänä 2-3 ja aika paljon sen jälkeenkin vielä saman (en muista päivää, mutta niin kuitenkin että olisi mielestäni ihan selkeesti pitänyt 3+ tulla). Se stressasi niin...
  16. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Suvipilvi, Frankie ja Lottainen <3 En oo tainnut ketään teistä vielä onnitella! Oikein tyttöryhmä tähän väliin! Ihanaa! Nyt tosiaan onkin vähän väliä ennen seuraavaa laskettua aikaa. Onnea myös Mamido ja Siida <3. Nyt pysytte tällä puolella! Just sillon kun mäkin plussasin oli kyllä...
  17. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hyvä muistutus, täytyykin jatkaa lantionpohjan lihasten treenaamista, on kyllä äärettömän helppo unohtaa treenailut kokonaan vaikka neuvolassa on muistuteltukin. Mulla oli yllättäen eilen neuvolalääkäri, kun oli unohtunut. Vähän ihmettelin kesällä jossain vaiheessa että miksiköhän sitä ei ole...
  18. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mitenköhän mä en osaa vielä ollenkaan ajatella että jossain vaiheessa joutuu synnyyttämäänkin, mut kai se sit on ihan hyvä, en siis osaa myöskään pelätä enkä odottaa mitään. Aika vieraalta tuntui kun rakenneultran jälkeen kätilö sanoi että käyntejä ei välttämättä sinne enää tule, eli tervetuloa...
  19. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Rakenneultrassa käyty. Kaikki kunnossa ja melko varmasti ois poika tulossa, mutta kylläpäs taas jännitti.
  20. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Haikara matkalla (y) nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 9.8.2016 Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016 frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016 JONPA77 ...3.IVF 1.siirto ... ensimmäinen+toinen (2 sijaislasta) ... 29.10.2016 Jasmina20...

Yhteistyössä