Hakutulokset

  1. E

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Ensimmäinen neuvola takana. Laskettuaika osuu 27.05-03.06 ajalle joten ajattelin jatkaa tässä ryhmässä vielä kirjoittelua. Väsymys on ollut tosi voimakasta ja aamuisin hiukan kuvottava olo. Mä voisin kans uskaltautua fb-ryhmään mukaan.
  2. E

    Vauvan hampaidentulosta? Apuja?

    Meillä on joka hampaan kanssa helpottanut sitten kun ien on puhjennut hampaan kohdalta. Sitten on ärtyneisyys ja levottomuus helpottanut. Välillä mennyt kaksi kuukauttakin yhden hampaan kanssa.
  3. E

    Kriisi ennen lapsen syntymää, miten tästä selvitään

    Noi on sellasia ongelmia ettei niitä voi vaan lakaista maton alle. Eikä se lapsen syntymä niitä yhtäkkiä poista minnekkään. Tehkää niille jotain vielä kun ne ei oo paisunut liian suuriksi. Puhukaa tunteistanne. Yrittäkää ymmärtää toisianne. Muistakaa kuunnella. Ja jos se ei riitä hakekaa apua...
  4. E

    Kriisi ennen lapsen syntymää, miten tästä selvitään

    Puhukaa neuvolassa tai käykää terapiassa. Yrittäkää saada ulkopuolista apua. Vauvan synnyttyä on niin paljon kaikkea muuta tunnemyllerrystä muutenkin. Voimia ja tsemppiä teille!
  5. E

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Joo täälläkin vielä aika epätodelliselta tuntuu. Varsinkin kun tuo esikoinen pitää vauhdissa ja suosittelen kanssa kirppareita käymään läpi. Voi saada muutamalla eurolla ihan uusiakin vaatteita. Itse olen esikoiselle löytänyt lähes kaikki kirpparilta ja tosi hyvä kuntoisena vielä ja halvalla...
  6. E

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Vielä ei oo onneks ollu pahoinvointia. Mut mies joi yks päivä olutta ja yllättäen se tuoksu hyvältä. Yleensä en kestä ollenkaan oluen hajua.
  7. E

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Onko teillä ollut jo jotain oireita? Esikoisen raskaudessa mulla oli tosi voimakasta pahoinvointia niin et neljä kuukautta mikään ei pysyny sisällä ja makoilin vaan vuoteessa. Hampaiden pesu sai hengästymään ja piti pitää taukoa välillä kun kunto laski niin alas. Sit vähän helpotti mut loppui...
  8. E

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Niin ja täällä ollut kierto myös aika epäsäännöllinen hormonikierukan poiston jälkeen.
  9. E

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Juu esikoinen on 1v 1kk.
  10. E

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Täällä kans toinen jolla on laskettuaika kesäkuun alussa.

Yhteistyössä