Hakutulokset

  1. N

    40+ so what wol.13

    Täällä kp 1 :( :poop: Taidan siirtyä nyt taustailijoihin ainakin toistaiseksi... meneillään niin kaikkea :poop: täällä että en ny pysty tähän Mutta ihanaa kesää kaikille ja tietenkin Paljo lämpöisiä plussatuulia ja tarrasukkia :)
  2. N

    40+ so what wol.13

    Tervetuloa mukaan :) Virkki, eilen tein ovis-testin kun r-testejä ei ollut ja eipä siinä näkynyt muuta kuin hailakka viiva :unsure: muistaisin että mulla kans näytti raskauden ovis-testi.... ei sitten niin mitään tuntemuksia joten odotellaan nyt vain vuotoa alkavaksi :cautious:
  3. N

    40+ so what wol.13

    Hei Virkki! kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa :) Aika hiljaasta täällä on.... kaikki vissiin niin lomailee :rolleyes: Jos jokin viiva vahvistuu niin ovis-testi :D ei sekään kuitenkaan positiivinen... raskaustestit näyttää edelleen negaa ja tuntuu kyllä että negaksi jääkin.... tosin nyt...
  4. N

    40+ so what wol.13

    Moikkelis! Täältä pikainen päivitys :) mennään nyt kp 25 ja dpo 9. Jotakin oireitakin jo mukamas olen tuntevani... rintoja "pistelee", etovaa oloa varsinkin illasta, kamala nälkä iskee yhtäkkiä, jopa keskellä yötä :rolleyes: pissalla saa ravata kaiken aikaa..... mutta mutta :) voihan olla pms...
  5. N

    40+ so what wol.13

    Perjantai 7.7.2017 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus Karoliina74 (42) ..............2.................. 80/47 InMyDreams (41) ............2.................. 35/28 Luppana76 (41) .............7................... 32/28 Kasenja (41)...
  6. N

    40+ so what wol.13

    Kokeilin päivittää ku läppärin ääreen pääsin,,, toivottavasti meni oikein :) niin usein puhelimella selailen ja sillä on hankala päivittää listaa...
  7. N

    40+ so what wol.13

    Tiistai 4.7.2017 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus Karoliina74 (42) ..............2.................. 77/47 InMyDreams (41) ............2.................. 32/28 Luppana76 (41) .............7................... 29/28 Kasenja (41)...
  8. N

    40+ so what wol.13

    Tämän kohdalla kaikki voitava on tehty :rolleyes: aamulla vielä testasin ovistestiin vahvan plussan ja eikun tukka suorana miehen kaato hommiin :D autosta on ainaki karstat poltettu :) vielä testasin neljän mais ja jo viiva haalenemaan päin.... ovis on ainakin käytetty hyväksi jos ei mieskin...
  9. N

    40+ so what wol.13

    Pyllerölle onnittelut pikku nyytistä :) Luppanalle tsemppiä viivojen vahvistumiseen (y) mikäs siellä muuten nyt tilanne? Roxanne ja Jimima :)onnea ultrakuulumisista ja kaikille muillekkin tsemppiä yrityksiin Täällä näyttäis siltä että keikkaa pukkaa :D luulin että ovis on jo ohi mutta eipä...
  10. N

    40+ so what wol.13

    Virkki täällä tänään kp 1:(ottaa pattiin.... melkein arvasinkin kun ihan oireetonta oli.... katsotaan miten jatkossa :rolleyes: jaksaako enää tätä rumbaa On varmasti raskasta kun noin pitkään vennyttävät kaavintaa :eek: mulle ei kaavintaa ole koskaan tehty voin vaan kuvitella miten tuskallista...
  11. N

    40+ so what wol.13

    Täällä minä hätäinen Eka nega testattu dpo 11 o_O eipä kyllä ole oireitakaan mutta enpä vielä näillä dpo:illa koskaan vielä oo plussannu :rolleyes: testi oli semmonen herkkä 10ml... plääääh!! Että pitikin mennä :mad:
  12. N

    40+ so what wol.13

    Pikaisesti täältä töiden lomasta.... virkki mulla näkyi varhaisultrassa pelkästään ruskuaispussi viikolla 5 + jotain ja viikkoa myöhemmin löytyi syke :) onko sulla vielää ultrausta tiedossa?
  13. N

    40+ so what wol.13

    Kyllä yöeläjällä nyt piinaamista piisaao_Omutta sehän on hyvä jos ei mitään vuotoja ole :) Mites iid@ :lla piinailut sujuu :rolleyes: onko vielä mitään oiretta/tunnetta tärpistä? Täällä ei mitään, ei yhtään mitään Ei vihlontaa, painontunnetta, nippailua, tissien kipeytymistä, ällötystä...
  14. N

    40+ so what wol.13

    Harmitus sentään Kasenja o_O no nyt rennosti ja ajatukset kesään ☀️ Kuinka pitkällä sulla Virkki nyt on? Kyllähän nuo oireet kuitenki hyvältä kuulostaa:rolleyes: Iida@ mehän nyt sitten piinaillaan yhtäaikaa :LOL: mä oon päättäny että en sitte varmaan testaa ennenkuin menkat myöhäs :D juu niin...
  15. N

    40+ so what wol.13

    No on kyllä yöeläjä outoa ettei tuota tulosta voi heti kertoo :unsure: kyllä nyt piinataan... Joko kävit kannasta luurimassa? Onnea Putskulle ja kasenjalle siirtoihin (y) Virkille tsemppiä ultran odotteluun.. toivotaan että kaikki olisi kuitenkin kunnossa :rolleyes: Onnea Mun&sun...
  16. N

    40+ so what wol.13

    Näyttäis siltä että ovulaatio lähestyy tai on jopa ohi :rolleyes: ei mulla vielä koskaan näin aikaisin ovis oo ollu :)
  17. N

    40+ so what wol.13

    Ja juu kasenja lisää vain listalle (y)
  18. N

    40+ so what wol.13

    No niinpäs mun&sun näkyy Tarrasukkia nyt vain pienelle Kiitos yöeläjä Ihanasti sanottu ja sait kyllä hyvälle mielelle Täällä nyt kp 11 ja melkoisen liukkaat olotilat alkaa olla Voisko se ovulaatio nyt jo olla..... vai johtuuko greippimehusta joka kyllä viimeksi aiheutti samaa ja silloin kyllä...
  19. N

    40+ so what wol.13

    Samaa mieltä kuin yöeläjä..itse sain vasta dpo 13-15 haamun Testaa uudestaan muutaman päivän päästä... Täällä kp 10 ja ovista odotellessa miehen kanssa päätettiin yrittää vielä Moni asia pelottaa taustalla mutta kun emme kumpikaan ole oikein luovuttaja tyyppejä Noh katotaan nyt mitä tästä...
  20. N

    40+ so what wol.13

    Virkki Kyllähän mä nään tuossa ihan selkeen viivan

Yhteistyössä