Hakutulokset

  1. M

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Mulla poksahti tänään 5+0 :) Oireita ei ole yhtään. Ainoastaan tunne, että tuolla mahassa jokin kasvaa. Ei tainnut esikoisetakaan tässä vaiheessa olla vielä mitään, rv7 tai 8 tais alkaa aamu- ja iltapahoinvointi, ei ole sitä kyllä ikävä... Eka neuvola on 27.9. eli aika pian jo. Ei voi kyllä...
  2. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/XE1ohf Kyllä se plussa sieltä vaan tuli o_O ei muuta kun toukokuisiin sitten vaan. Tosi nopeesti noussut hcg kun aamulla sai vielä tihrustaa ja iltapäivällä tuli tämä.
  3. M

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Luen muiden viestejä heti kun kerkeän. Mutta siis, liityn varovasti tänne mukaan. Hennon hentoinen plussa joka hieman vahvistunut tänään tuli ihan puskista. Ei mitään oireita ollut, mitä nyt jotain jomottelua alavatsassa. Ei tätä tulokasta kauaa keretty "yrittämään". Jotenkin haikeeta, että tää...
  4. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Toodella hentoinen plussa testattu eilen ja tänään. Ainakin oli jo hieman eilisestä vahvistunut, mutta dpo on ihan korkeintaan vasta 10 tänään. Apua :love: ei kyllä mitään oireita, paitsi painon tunnetta alamahalla. Kauhea flunssakin ollut tässä päällä niin ei mitään huomaa. Vilu iltaisin ja...
  5. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään testattu kiinatestillä aamupissasta ja pregcheckillä 2h pidätyksellä maaailman hailurimmat haamut, en saanut edes kuvaan. Huomenna uutta testiä kehiin
  6. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @nelHM plussat! Mulla sofin ovistesti ei myöskään ikinä ton räikeämpää antanut. Ei siis oviksen eikä raskauden aikana, ja kyseisestä kierrosta plussasin. Sofin r-testi antoi tollasen haamun noin dpo11 aikoihin esikoisesta. Sulla tuli varmaan kiinnittymisvuotoa 8 päivää sitten.
  7. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kp27 ja 28 testattu jollain kiinatesteillä (ilmeisesti silti ihan samaa kamaa kuin esim. OneStepit) blancot. Jotain valoa vasten oikein kääntelemällä näkyy viivanpaikka (säälittävää :D). En silti usko edes olevani raskaana ja liian aikaista testaillakin, mutta kun se on niin kivaa... :rolleyes...
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Liityn tänne jännäilemään, kun pian alkaa testipäivät olemaan lähellä :D tänään kp23 ja varmaan ainakin ens viikon torstaihin tai perjantaihin pitäisi malttaa odottaa :confused: viime kierto oli 31 päivää, sitä edeltävä vain 25 päivää joten heittoa on. Johtuu varmaan siitä, että menkat alkoi...
  9. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voisko olla, että ovulaatio olisi ollut myöhässä ja siksi näyttäisi vasta haamua? Muutan on kyllä _todella_ räikeä viivanpaikka :D
  10. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä piinapäivät. Nyt kp21 ja peittoa on heiluteltu kp 10, 13, 14, 16 ja 19 eli vaaralliselta vaikuttaa :D edelleenkään en oo varma oonko vielä valmis toiseen lapseen... Mies näköjään olis. Häät tiedossa (ei omat :D) tän viikon la, joten otan kaiken ilon irti nyt vielä kun voi ja testeissä ei...
  11. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Laitetaan nyt huvin vuoksi muistiin. Tilanne siis se, että imetän vielä 9kk esikoista, joten kierto on aika epätasainen. Ovulaatiokivut ja pari pv sen jälkeen ovat synnytyksen jälkeen olleet kivuliaita, esim juoksulenkeistä ei tule mitään kun alavatsaan särkee. Kp 1-4 menkat Kp 5-14 ei...
  12. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pikanen päivitys, kp6 täällä meneillään :) ihanaa että menkat kuitenkin tulivat, vaikka lähemmäs 50 päivää tais olla kierto. Ja taas jännätään koska seuraavat mahtaa saapua :D
  13. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Miljamaaria oon ihan varma, että plussaat tässä kierrossa (y):barefoot: kuulostaa ainakin niin lupaavalta Täällä nyt kp31, eli ei ole palautunut kierto :unsure: ennen raskautta oli 28-30 päivää. Voihan imetys mää sanon!! Toivotaan nyt, että syksyllä alkaisi taas oviksia paukkumaan. Mennään...
  14. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä ekaa äitienpäivää vietetty rennosti hyvillä mielin. Nyt kp 17 ja huvikseni tein ovulaatiotestin (tein myös kp15) ja aaaivan blanco. Ei siis mistään hormonaalisesta toiminnasta tietoakaan, joten seuraavaa ovista ja menkkoja saa luultavasti tovin odotella. Imetyksiä tulee edeleen vähintään...
  15. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Joo se kiinalainen horoskooppi on näyttänyt kaikkien tuttujen lasten sukupuolet oikein, mutta ei mun :D kaikki maailman testit anto ymmärtää, että poika tulee ja oli ihan poika-olo. Mutta eipäs sitten ollutkaan :D
  16. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Miljamaaria ei ole PCO, vaan imetän vielä pian 6kk ikäistä tytärtäni ja se on toiminut tähän asti ehkäisynä :) viikko sitten alkoi siis ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen ja heräsi toivo, että jos vaikka kierto olisi heti ihan säännöllinen, mitä kyllä epäilen. Voin kyllä vaan...
  17. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kävipä tuuri äippävm82! :) toivotaan että tärppää pian. Mulla myös sama tilanne, nyt loppu menkat ja jännään miten kierto palautuu :confused: pitäskö käydä greippi ostoksilla... :whistle: jotenki vaan sellanen fiilis, että seuraava ovis on taas joskus puolen vuoden päästä.
  18. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Uskaltaisko tehdä paluun tänne... Tyttö täyttää nyt 6kk toukokuussa ja eilen mulla alkoi ekat menkat synnytyksen jälkeen imetyksestä huolimatta :) vähän salaa olin niitä odotellutki, kun toinen raskaus (ehkä) mielessä. Vähän ristiriitaisin tuntein kyllä tässä ollaan, että haluanko vielä...
  19. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulle voi tuonne listalle laittaa tyttö syntynyt 8.11. :barefoot: Ihan uskomatonta, vuosi sitten tähän ketjuun aloin kijoittelemaan ja tässä sitä nyt ollaan. Nyt ainakin pieni tauko ennen kuin alkaa toisesta haaveilemaan... :D
  20. M

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Tyttö tuli 8.11. rv 41+4 :barefoot::love: paino 3230g pituus 49cm. Käynnistetty alatiesynnytys tihkuneen lapsiveden takia (selvisi yliaikaiskontrollissa, luulin vetiseksi valkovuodoksi). Lähti nopeasti cytotecilla käyntiin, synnytyksen kesto 7 ja puoli tuntia. Tänään päästiin vihdoin kotiin, oli...

Yhteistyössä