Hakutulokset

  1. Elsa84

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Saanu mäkin haluisin mukaa fb ryhmään
  2. Elsa84

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Anmata, kyllä mäkin koitan taas päästä ruotuun. Kuitenkin treenannut sen 3-4krt/vko tehokkaasti niin tuntuu ihan kaameelle kun nyt ei ole pystynyt. Treenasin nuorimman odotuksena vielä vikoina päivinäkin ennen synnytystä. Esikoisen kanssa mulla tuli päälle 20kg painoa ja tosissaan se...
  3. Elsa84

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Oih sana treenaaminen kuulostaa niin hyvälle. Itelläni ollut taukoa jo useita viikkoja ja alkaa pää räjähtää. Tosin eipä tän huonon olon kanssa sykkeitä nostella. Lenkilläkin sai käydä yrjöt kurkussa :whistle::alien:
  4. Elsa84

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Onko teille tullut mitään mielitekoja? Mulla on ollut jokaisessa odotuksessa suolasen himo heti alustalähtien. Voisin kaataa suolaa suoraan purkista suuhuni. Makealla/ raikkaalla esim.mandariinit tms.. taas saan lievitettyä huonoaoloa.
  5. Elsa84

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Vohveli3 siellä näkyy mitä tapahtuu mahassa milläkin viikolla jne.. Sinne syötetään laskettuaikasi ja se automaattisesti tuo aina sen viikon tiedot esille. Oli siellä kaikkea muutakin ,mutta en oo sen tarkemmin ehtinyt tutustumaan :) se on vau.fi odotus sillä pitäisi löytyy sovellus.
  6. Elsa84

    11 v:n raivokohtaukset

    Meillä on 9v tytön kanssa samanlaisia ongelmia. Perheneuvolassa ollaan tätä asiaa nyt hoidettu kohta vuosi. Tytön on vaikea tuoda tunteitaan esille saatika ymmärtää niitä ja erityisesti nämä raivot kohdistuvat minuun. Selittivät perheneuvolassa ,että yleensä lapsi purkaa siihen ihmiseen tuota...
  7. Elsa84

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    tuohon kertomiseen muille. Meillä tietää minun ja miehen vanhemmat sekä siskoni ja pari ystävääni. Piti pitää salassa varmoille viikoille ,mutta tässä on ollut niin paljon kaikenlaista ei niin mukavaa niin oli luonnollisempaa kertoa asiasta. Meinasi myös käydä pieni kämminpoikanen. Tyttäreni ja...
  8. Elsa84

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Nuo digithän laskee ovulaatiosta sen monta viikkoa, elikkä jos näyttää 3+ niin se meinaa juurikin että olet RV5 koska viikot aletaan laskemaan viimeisistä kuukautisista vaikka ovis onkin n.2vko kuukautisten jälkeen. eli ne "tyhjät" 2vko lasketaan mukaan . Olipas taas vaikeesti selitetty Mutta...
  9. Elsa84

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Perhevalmennuksessa tullut oltua tuollainen 11vuotta sitten esikoisen odotuksen aikana ,että taitaa olla aika ehkä ottaa uusinta jos sinne saakkaa päästään (y)
  10. Elsa84

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Täällä kanssa väsymys astunut kuvaan.nukun melkein 10h yöunia ja väsyttää silti. Eilen tuli myös kohdattua kuolema vierestä seurattuna kun mummo lähti enkelien matkaan. Jollain tavalla kuolema on yhtä luonnollista kuin syntymä. Pahoinvointia on vieläkin,jotenkin pitäisi saada kuriin että pystyy...
  11. Elsa84

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Muakin on alkanut kiinnostaa tuo varhaisultra. En tiedä mille viikoille se kannattaisi varata...7+? ......
  12. Elsa84

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    No eihän tätä kestä enään kuin välttämättä "muutama " viikko :D:sick: ei auta valittaa. Onneksi tulee viikonloppu ja voi hautautua sängyn pohjalle.:sleep:
  13. Elsa84

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Voi että kun tää pahoinvointi vaan yltyy,eikä auta rannekkeet. Painokin on laskenut. Miten sitä on ennen tän alun selvinnyt
  14. Elsa84

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Ihanaa uusi ryhmä, kiitos orgona:love: Mites pidätte pahoinvoinnin kurissa? Itse koitan syödä säännöllisesti ja eilen otin käyttöön pahoinvointirannekkeet.
  15. Elsa84

    Elovauvat 2016

    Täällä kanssa uusioperhe tapaus.omat lapset ovat 5v 9v ja 11v miehellä 7v ja 10v . Meillä on ikäeroa myös itse olen 31 ja mies 39 ,mutta mies on ikuinen nuori
  16. Elsa84

    Elovauvat 2016

    Varmaan vaan ihan raskaushormonit tekee tepposia elimistölle .... mutta toki jos alat ihan kaatuilee niin lääkäriin.
  17. Elsa84

    Elovauvat 2016

    Meinasin hakea tänään taas vaihteeks kanssa testejä ,mutta onneks tulikin niin kiire töihin että jäi menemättä. Oireita on paljon kyllä. Rinnat on pirun kipeet ja turvottaa,pissalla saa juosta koko ajan, oksettaa aaltoina ja jano on jatkuva. Neuvolaan olisi se kolme viikkoa ja sama aika...
  18. Elsa84

    Elovauvat 2016

    Mä oon 31v ja la 1.8 sekä 4.lapsi:LOL::whistle:
  19. Elsa84

    Elovauvat 2016

    Mäkin hain jo vitamiinit ja mietin samaa ,että on kyllä tyyriitä.
  20. Elsa84

    Elovauvat 2016

    Eikö se oo Rv10-13 välissä ?

Yhteistyössä