Hakutulokset

  1. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    Moikka tänne taas! Kirjoittelen enemmän tuolla fb:n puolella niin aina meinaa unohtua päivittely tänne. :) Käytiin maanantaina varhaisultrassa ja siellä yksi pieni näkyikin. Ensi viikolla olisi sitten eka neuvola ja samalla otetaan verikokeet varhaisraskauden yhdistelmäseulontaa varten.Kaikki...
  2. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    Paljon onnea uusille plussanneille! Mulla oli kunnon kipukohtaus tuossa yks yö ja sen jälkeen ei juurikaan mitään raskausoireita ole ollut. Varhaisultra on maanantaina, joten sinne saakka pitänee elää jännityksessä.
  3. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    Onnea kaikille plussista! Aivan mahtavaa että porukaa tulee lisää. :) Mielialat on heitelleet täällä aivan järkyttävästi, mutta nyt eilen oli "helpompi" päivä. Eli toisinsanoen, en tainnut itkeä ollenkaan minkään takia. :D
  4. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    Tervetuloa uusille ! Mä oon ollut nyt enemmän tuolla fb:n puolella "äänessä" ja ihan unohtanut käydä täällä ja sen kyllä huomaa kun ootte höpisseet vaikka kuinka sitten viime käynnin. Täällä ollaan kipeänä, toisin nyt kuume on laskenut jo alle 38:n ja täten olo hieman parempi. :)
  5. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    tiketitok / 2.7 (tai 1.7 :D) / Toinen lapsi / KSKS
  6. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    suan, facebook ryhmässä on tuollainen listaus, mutta voisihan sen toki tehdä myös tänne, mikäli muutkin ovat sitä mieltä? :)
  7. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    vadelmanen, Saatat päästä kunnalliselle puolellekkin ultraan jos kysäset. :) Mä olen menossa 8+3 kunnalliselle varhaisultraan itse. Tokihan yksityiselle pääsee aiemmin. Muussa tapauksessa sit juurikin kunnalliselle silloin n. rv12. :) Meillä on vissiin sama LA! :)
  8. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    Mies ja ystäväni molemmat tokas mulle että mun tissit on "pikkusen" kasvanu. Ostin just kahdet uudet (kalliit) liivit, ja kiristää ja puristaa kupista, onneks tää turvotus vielä laskee! ;) Maha taas on ollu ihan super turvoksissa ja tänään sai miettiä, mitä laittaa päälle vanhemmilleni...
  9. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    Tänne on tänään laskeutunut jäätävä väsymys. :D Olisin ollut valmis jo kasilta sänkyyn, mutta pakko yrittää vähän edes tehdä kotihommiakin. Mulla on edelleen hirveän epävarma olo raskaudesta, vaikka toisaalta taas hirveän varma. Oompa hyvä selittämään. :) Joka tapauksessa vaikka...
  10. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    Miljalilja, Harmi että kävi näin. Tsemppiä ja haleja sinne <3
  11. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    Onnea kaikille plussanneille ! :) anka.t , Mietin kans itse että pitäiskö varata jonnekkin 6+ ? viikolle yksityiselle VU, kun tuntuu että tonne kunnalliseen on niin pitkä aika. Täytyy katsoa miten malttaa odottaa. :)
  12. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    hmpl , onnea plussasta! :) Mä soittelin ajan tänään tonne varhaisultraan, oli pikkusen elämäänsä kyllästyneen oloinen hoitaja luurin päässä ja mietin jo että meenkö vaan yksityisen kautta. Sain kuitenkin ultra-ajan marraskuun loppupuolelle, jonne tuntuu olevan vielä ikuisuus ja viikkojakin...
  13. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    Mulla löytyy kaapista raskas & imetys vitamiineja ja niitä olen napsinutkin, toisin vieläkään en muista päivittäin niitä ottaa. :) Huomenna pitäis soitella aikaa varhaisraskauden ultraan. Jospa sitten näkisi onko kaikki hyvin ja raskaus oikeassa paikassa. Raskausoireita kyllä löytyy jo, mutten...
  14. T

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Kerrohhan sitten ihmeesä mitä tikku kertoi! :)
  15. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    Moikka kaikile! Ja paljon onnea! Kiva että on jo useampia tullut mukaan. :) Me myös olemme ajattelleet kertoa jouluna vasta sukulaisille. Toisin paras ystäväni ja miehen veli tietävät jo, heiltä kun vaan ei pysty mitään pitämään salassa. :) Tarrasukkia matkaan meille jokaiselle :)
  16. T

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Ai niin, soittelin jo heti tänään neuvolaan(nyt rv 4+3?). Sain sovittua niin, että pääsen ensin ultraan rv 8-9 ja vasta sen jälkeen katsotaan normi neuvolakäynnit, mikäli kaikki on kunnossa. :) Meni hetki ennen kuin sain sisäistettyä, että menenkö 7+0-8+6 vai 8+0-9+6 viikkojen välissä. :D Nyt...
  17. T

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Kiitos ! :)
  18. T

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Heippa! :) Täällä plussattiin viimenkin, kolmisen vuotta yritystä takana ja nyt näyttäisi kovasti sille, että heinäkuussa saataisiin perheeseen toinen lapsi. Nyt vain toivon kovasti ettei mene kesken, takaraivossa kun kummittelee viimeisin keskenmeno edelleen.
  19. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    Toivotaan :)
  20. T

    * Heinäkuiset 2016 *

    Heippa! Jännitinkin jo hieman, että mahtaako täällä olla jo heinäkuisille ketjua, kun tosiaan hurjan alussa mennään ja osa ei varmasti ole edes tehnyt vielä testiä. :) Täällä pärähti myös plussa tikkuun eilen, ja nyt on hyvin pelonsekaiset tunteen. Takana on 3- vuotta yritystä ja viimeisin...

Yhteistyössä